AndroidHealthClinic

Mening en opgang helpen.(begin thuis)

Bezoekers in dit topic

Gbaspke

Novice
Lid geworden
26 aug 2011
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
84kg
Ja, ik ben sinds kinds af dik geweest. Dit heb ik pas egt beginnen beseffen toen ik 14-15 jaar was en met mijn uiterlijk bezig begon te zijn.
Ik ben toen veel aan Cardio beginnen doen en ben van een 14jarige jongen van een goeie 100kilo (1m72 groot als ik mij goed herriner), naar een 17jarige van 84.2kilo (1m85) gegaan.

Omdat ik nu niet meer zoveel vet heb en het meesten is afgetraind wou ik verder gaan in Bodybuilding.

Ik heb een trekstang van 1.55m, 2 halters en 50kilo aan gewichten + een spiegel voor mijn bewegingen in het oog te houden tot mijn beschikking. (Tips om deze op maximale functie te gebruiken)
Ik heb ook wat zitten nadenken over een mogelijk schema om te trainen.(Advies is altijd welkom.)

maandag: benen (Hiervoor heb ik een paar zwakke op luchtdruk maar toch fitness toestellen die op school staan tot mijn beschikking.)
dinsdag: borst, onderarmen
donderdag: rug, schouders
zaterdag: bovenarmen, buik

mijn eet gewoontes zijn vrij goed geworden in mijn ogen (genoeg groenten en fruit.)
Ik heb ook een paar pagina's van het forum opgeslagen voor oefeningen enz...

Maar welke tips zouden jullie mij geven. Mijn eerste doel is vooral om mijn laatste vet om te zetten naar spieren.

Dank bij Voorbaat Gbaspke
 
Waarom wil je thuis beginnen waarom niet meteen naar de sportschool als ik vragen mag?
 
- Ga naar de gym
- Check je eiwit, vet + khoolhydraat inname
-Veeel lezen en eerst antwoorden op vragen in de stickys zoeken
- Nog meer lezen!

+Vet kan je niet omzetten in spieren

suc6
 
Als ik denk wat jij bedoelt met die luchtdruktoestellen kan ik je zeggen dat je daar vrij weinig aan hebt...

Bij mij in de gym zie ik daar altijd senioren hun oefening doen terwijl ze rond kijken... Dus geloof mij de intensiteit is erg laag.
Elke sportschool heeft toch wel een leg press, dumbbells voor lunges, smith machine/squatrek voor squats ( Smith machine? Ja, idd ).
 
het apparatuurmerk "tors" is daar indertijd bijna op failliet gegaan, op die luchtweerstandapparatuur.
en dat was niet voor niks, waardeloos voor ons.

gewoon met gewichten trainen die benen ;)
 
Back
Naar boven