XXL Nutrition

Nieuws Mening +foto

Bezoekers in dit topic

Ano_166661

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
78
Waardering
27
Lengte
1m59
Massa
45kg
Vetpercentage
5%
Hallo,
Ik ben Tamara 21 jaar
Ik ben een geruime tijd met een personal coach bezig.. maar ik probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen... Vroeger woog ik 80 kilo. Echt dik dus. En besloot om te vermageren.. gestart met een personal coach .En nu echt gebeten door krachttraining,cardio etc... En nu wil ik in de toekomst een wedstrijd meedoen.. ze zeggen binkini klasse dat dit voor mij het beste is... Ik weeg nu 45kilo maar ga stilletjes aan hoger in gewicht wekelijks..
Momenteel doe ik: 5x20 min. Cardio & 3a4 keer krachttraining. ik heb ook een recente foto gepost van mij. Graag jullie mening!

IMG_20181230_035134.jpg
 
Goed van je dat je zover gekomen bent. Maar ik moet zeggen dat je op T moment erg mager bent. Er moet echt meer gewicht bij en ik hoop dat je dat zelf ook ziet.

Ik zou starten met voldoende eten en een goed trainings schema.
Ik neem aan dat je PT dat voor je heeft gemaakt?

Kijk eens naar deze links voor voeding en training.
Daar kan je heel veel informatie uit halen. :)
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
 
Eerlijke mening:

Te mager voor bikinifitness, ik zou vooral zorgen dat je wat spier erbij krijgt, vooral op je Lb

Respect voor wat je bereikt hebt verder hoor
 
Vanuit hier kun je wel wat opbouwen.

Mooi startgewicht.
 
Goed van je dat je zover gekomen bent. Maar ik moet zeggen dat je op T moment erg mager bent. Er moet echt meer gewicht bij en ik hoop dat je dat zelf ook ziet.

Ik zou starten met voldoende eten en een goed trainings schema.
Ik neem aan dat je PT dat voor je heeft gemaakt?

Kijk eens naar deze links voor voeding en training.
Daar kan je heel veel informatie uit halen. :)
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
Klopt dit doet m'n coach! Ik wil zoveel mogelijk informatie dat ik kan meepakken!
 
Waarom 5x20 min cardio naast de krachttraining?
 
Waarom 5x20 min cardio naast de krachttraining?
Om toch niet enkel alleen maar krachttraining te doen.. maar als ik cardio doe is het nu aan lage intensiteit.
 
Om toch niet enkel alleen maar krachttraining te doen.. maar als ik cardio doe is het nu aan lage intensiteit.
Als je maar wel zorgt voor een energie overschot, want je oogt nu ongezond mager als ik zo eerlijk mag zijn. Als je cardio nodig vindt voor de afwisseling zo dat moeten kunnen, maar spiermassa opbouwen zou nu eerste prioriteit moeten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk zou ik voorlopig nog niet aan podium denken ..

Je oogt ongezond mager en met 45 kg is dat ook zo ..
je bent “ nu “ aan het bulken ?! Hoe dan ? Hoeveel kcal eet je per dag ? Macros kh/e/v ?
 
Hoe ziet je voedingschema eruit.
Kan je deze is posten?
 
Allereerst respect dat je vanaf 80 kg zoveel gewicht bent kwijtgeraakt. Alleen iets te veel naar mijn mening.
Ik zou voorlopig de focus leggen op gewicht bijkomen en er mag ook best nog wel wat vet aan. In de bikini competitie heeft men tijdens de wedstrijd ook een vrij laag vetpercentage maar wel in combinatie met aardig wat spiermassa. Alleen maar mooi dat je uiteindelijk het podium op wilt, lijkt me een mooi streven voor de lange termijn.
Ik ben ook wel benieuwd naar je voedingsschema incl kcals/eiwit/vet/koolhydraten.
 
Persoonlijk zou ik voorlopig nog niet aan podium denken ..

Je oogt ongezond mager en met 45 kg is dat ook zo ..
je bent “ nu “ aan het bulken ?! Hoe dan ? Hoeveel kcal eet je per dag ? Macros kh/e/v ?
Op een dag zit ik aan 210 gram eiwitten, 263 gram koolhydraten, 88 gram vet.

2681 kcal op een dag eet ik!
 
Op een dag zit ik aan 210 gram eiwitten, 263 gram koolhydraten, 88 gram vet.

2681 kcal op een dag eet ik!


Allereerst respect dat je vanaf 80 kg zoveel gewicht bent kwijtgeraakt. Alleen iets te veel naar mijn mening.
Ik zou voorlopig de focus leggen op gewicht bijkomen en er mag ook best nog wel wat vet aan. In de bikini competitie heeft men tijdens de wedstrijd ook een vrij laag vetpercentage maar wel in combinatie met aardig wat spiermassa. Alleen maar mooi dat je uiteindelijk het podium op wilt, lijkt me een mooi streven voor de lange termijn.
Ik ben ook wel benieuwd naar je voedingsschema incl kcals/eiwit/vet/koolhydraten.
 
Op een dag zit ik aan 210 gram eiwitten, 263 gram koolhydraten, 88 gram vet.
2681 kcal op een dag eet ik!
En dit heeft je 'personal coach' je voorgeschreven? Ik vind deze macroverhoudingen nogal extreem. 90 gram eiwit is meer dan genoeg op 45 kg. Dan heb je meer ruimte voor koolhydraten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op een dag zit ik aan 210 gram eiwitten, 263 gram koolhydraten, 88 gram vet.

2681 kcal op een dag eet ik!
Wat betreft kcals ruim genoeg om bij te komen denk ik zo. Hoe lang zit je al op dit aantal kcals en hoeveel ben je al bijgekomen? Lukt het je makkelijk om dit naar binnen te werken?
Wellicht zouden de eiwitten wat lager kunnen en vetten of koolhydraten wat hoger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je eens posten wat je allemaal eet en hoeveel?
 
En dit heeft je 'personal coach' je voorgeschreven? Ik vind deze macroverhoudingen nogal extreem. 90 gram eiwit is meer dan genoeg op 45 kg. Dan heb je meer ruimte voor koolhydraten.
Ik vraag me af of de formule 2 gr eiwit / kg lichaamsgewicht ook opgaat als je 'maar' 45 kg weegt. Ik vind 90 gram eiwit wel als heel erg weinig klinken namelijk. Misschien dat Jwdoetookmee hier meer zinnigs over kan zeggen.
 
Ja lekker veel! Ben al 2 kilo bijgekomen tot nu toe.. het Lukt tot nu toe.
Wat betreft kcals ruim genoeg om bij te komen denk ik zo. Hoe lang zit je al op dit aantal kcals en hoeveel ben je al bijgekomen? Lukt het je makkelijk om dit naar binnen te werken?
Wellicht zouden de eiwitten wat lager kunnen en vetten of koolhydraten wat hoger.
 
Back
Naar boven