AndroidHealthClinic

mening gevraagd ivm sups

Bezoekers in dit topic

mattoeteke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
21 aug 2008
Berichten
33
Waardering
0
Ik ben al een paar maand aan het trainen nu, en ben begonnen met het gebruiken van sups.
Nu omdat ik niet veel ervaring heb met sups zou ik jullie willen vragen of het een goede combinatie is en of ik er nog iets aan moet toevoegen of weghalen:

shake: Elite whey protein (s'morgens & na training)
capsules: creatine magna power "creatine + magnesium (smorgens en na training)
pillen: dymatize amino 4800mg (aanbevolen dosis 12 per dag)
poeder: dextrojuice van xxlnutrition

Ben ik mijn geld aan het verkwisten of zal het opbrengen?
ik ben 19j, 180cm & 75kg

thanks
grtzz
 
:roflol:

dus je eet alleen op een dag wat je moeder maakt?

op je 1e vraag of het geldverspilling is? laten we zeggen dat geldverspilling nog een understatement is haha.
 
:roflol:

dus je eet alleen op een dag wat je moeder maakt?

op je 1e vraag of het geldverspilling is? laten we zeggen dat geldverspilling nog een understatement is haha.


dus ik eet veel vlees vis of pasta in de avond
smorgens magere kaas en fruit
smiddags brood met paardevlees of kaas
 
zelfs mijn neefje van 1.5 eet meer....
 
Briljant! :roflol:

ga gewoon eens wat (correctie: heleboel) meer eten ipv dat pussy gedoe van je.
Dan wat basis opbouwen (ben je wel jaartje mee bezig) en dan als je kennis het toelaat (wat het nu dus niet doet) eens naar supps kijken.

als je zo graag "gadgets" wilt hebebn kan je nu wel al multivits en visolie kopen, heb je veel meer aan dan wat je nu hebt.
 
Briljant! :roflol:

ga gewoon eens wat (correctie: heleboel) meer eten ipv dat pussy gedoe van je.
Dan wat basis opbouwen (ben je wel jaartje mee bezig) en dan als je kennis het toelaat (wat het nu dus niet doet) eens naar supps kijken.

als je zo graag "gadgets" wilt hebebn kan je nu wel al multivits en visolie kopen, heb je veel meer aan dan wat je nu hebt.


helpt de shake dan bijv niet met het halen van de nodig eiwitte?
 
GWn massa eiwitshakes en massgainer kopen en alles uit je koelkast vreten dan kom je er wel :D Man lees voedingsstickys..
 
GWn massa eiwitshakes en massgainer kopen en alles uit je koelkast vreten dan kom je er wel :D Man lees voedingsstickys..
massgainer? we zijn hier geen varkensstal waar mensen zo snel mogelijk vet moeten worden van suikers hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
helpt de shake dan bijv niet met het halen van de nodig eiwitte?

Dude . Luister naar MacB , hij heeft gelijk hoor . Wheyshakes zijn een prima AANVULLING bovenop je normale voeding maar zijn pure geldverkwisting als je nog niet leert wat echt eten is . Als je wil bijkomen dan zul je toch een paar keer per dag meer moeten eten . Ikzelf eet geen gigantische porties per keer maar ik kom makkelijk aan 5 k kcals zonder al te veel te junken . Eet gevarieerd en verspreid over de dag . En vraag aan mama of ze extra kippenfilets , melk , havermout en kwark koopt . Duur is dat niet en je groeit ervan als kool .
 
Dude . Luister naar MacB , hij heeft gelijk hoor . Wheyshakes zijn een prima AANVULLING bovenop je normale voeding maar zijn pure geldverkwisting als je nog niet leert wat echt eten is . Als je wil bijkomen dan zul je toch een paar keer per dag meer moeten eten . Ikzelf eet geen gigantische porties per keer maar ik kom makkelijk aan 5 k kcals zonder al te veel te junken . Eet gevarieerd en verspreid over de dag . En vraag aan mama of ze extra kippenfilets , melk , havermout en kwark koopt . Duur is dat niet en je groeit ervan als kool .


eindelijk een antwoord waar ik iets mee kan doen bedankt ;)
 
ik zal dan maar een voedingsschemaproberen verkrijgen
weet iemand hoe ik aan een goede schema kan geraken voor studenten?
dus geen warm eten tussen 8 & 4
 
Je staat op , poetst je tanden en eet een banaan en een groot bord havermout met melk . Als toetje wat platte kaas . (je zou ook perfect bruin brood met eitjes kunnen eten )
2-3 uur later neem je een kleinere maaltijd . Een paar sneden brood met paardenvlees , kippen-of kalkoenborst , gerookte makreel , gerookte zalm of iets dergelijks .
Nog voor je de middag hebt bereikt zit je normailter al te denken aan je volgende maaltijd . Ideaal is pasta , rijst of aardappels met een stuk vlees of vis en groentjes .
Ik weet niet wanneer je gaat trainen maar zie zeker dat je genoeg koolhydraten binnenhebt . Wil je goed trainen , heb je eenmaal energie nodig en die haal je uit kh's . Na je training kan je eventueel wat dextrose nemen en een halfuur tot een uur later eet je veel . Je mag overdrijven .
Na deze laatste grote maaltijd kan je bv pinda's eten , veel melk drinken of een bak platte kaas leegslurpen .
Veel plezier !
 
Je staat op , poetst je tanden en eet een banaan en een groot bord havermout met melk . Als toetje wat platte kaas . (je zou ook perfect bruin brood met eitjes kunnen eten )
2-3 uur later neem je een kleinere maaltijd . Een paar sneden brood met paardenvlees , kippen-of kalkoenborst , gerookte makreel , gerookte zalm of iets dergelijks .
Nog voor je de middag hebt bereikt zit je normailter al te denken aan je volgende maaltijd . Ideaal is pasta , rijst of aardappels met een stuk vlees of vis en groentjes .
Ik weet niet wanneer je gaat trainen maar zie zeker dat je genoeg koolhydraten binnenhebt . Wil je goed trainen , heb je eenmaal energie nodig en die haal je uit kh's . Na je training kan je eventueel wat dextrose nemen en een halfuur tot een uur later eet je veel . Je mag overdrijven .
Na deze laatste grote maaltijd kan je bv pinda's eten , veel melk drinken of een bak platte kaas leegslurpen .
Veel plezier !


thxx
 
Je staat op , poetst je tanden en eet een banaan en een groot bord havermout met melk . Als toetje wat platte kaas . (je zou ook perfect bruin brood met eitjes kunnen eten )
2-3 uur later neem je een kleinere maaltijd . Een paar sneden brood met paardenvlees , kippen-of kalkoenborst , gerookte makreel , gerookte zalm of iets dergelijks .
Nog voor je de middag hebt bereikt zit je normailter al te denken aan je volgende maaltijd . Ideaal is pasta , rijst of aardappels met een stuk vlees of vis en groentjes .
Ik weet niet wanneer je gaat trainen maar zie zeker dat je genoeg koolhydraten binnenhebt . Wil je goed trainen , heb je eenmaal energie nodig en die haal je uit kh's . Na je training kan je eventueel wat dextrose nemen en een halfuur tot een uur later eet je veel . Je mag overdrijven .
Na deze laatste grote maaltijd kan je bv pinda's eten , veel melk drinken of een bak platte kaas leegslurpen .
Veel plezier !


na middageten tot het trainen "20.00" wat raadt je dan nog aan om te eten?
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven