XXL Nutrition

Mening gevraagd omtrent zonnebril

Bezoekers in dit topic

Ano_1990_9

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 feb 2012
Berichten
946
Waardering
70
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
19%
Ik ben momenteel aan het zoeken om een 'deftige' zonnebril.
Na lang zoeken om een montuur die me wat past, ben ik bij deze ray b serie uitgekomen (zie link) - dit zijn de enige die me goed passen eigenlijk, dus het word zowiezo één van deze serie.

Nu twijfel ik tussen de 4 onderste modellen, ik kom er maar niet uit welke ik nu ga kopen.. Qua model is het volledig hetzelfde dus dat zit wel goed.

Dus welke zou jij kiezen?


http://www.pearle.be/home/zonnebrillen/ray-ban/
 
Moeilijke keuze wel, maar ik zou #1 kiezen.
 
Ik zou ook voor #1 kiezen, die heb ik zelf ook.
 
Men vriendin wilt maar dat ik 1 niet koop en het is die.. Te 'jhonny' blijkbaar..
 
Dan heeft je vriendin pech gehad. Nummer 1 dus.
 
Geen van die, kleur van de glazen is niet fijn en ze hebben geen gepolarizeerde glazen.
 
Geen van die, kleur van de glazen is niet fijn en ze hebben geen gepolarizeerde glazen.

z'n groot verschil maakt het nu ook niet uit zeker, en daarbij vind 100euro eig wel al genoeg.



Iedereen de goudkleurige dus.. Lief zal indd pech hebben dan :p
 
Is persoonlijke voorkeur zoiets. Wat het beste bij je gezicht past. Nummer 4 of 3 en ja oke of 1...
 
Laatst bewerkt:
vind die zwarte toch het mooits , of die met zilver en blauwe glaze de 1na laatste
 
Geen van die, kleur van de glazen is niet fijn en ze hebben geen gepolarizeerde glazen.

vind die zwarte toch het mooits , of die met zilver en blauwe glaze de 1na laatste


Dit is het zijaanzicht van die zwarte:
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/ray-ban-3457-002-18
Momenteel zou ik dan toch deze pakken, die zilver met blauw zie je de ogen perfect door... Vind ik wel k*t want wil toch wel in het geheim naar wat 'booty' kijken zonder dat ik meppen krijg :)
 
1 of 3 ja.
 
De enige die ik eventueel zou kopen is de derde. Al de andere vind ik er te jhonny uitzien.
 
Laatst bewerkt:
Faal. Gewoon gelijk voor "hippie specs" gaan, ben je voor je verdere leven klaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
2 sowieso niet.

3 viel me gelijk op.

1 en 4 zijn ook niet verkeerd.
 
Eerste of laatste
Maar je moet ze zien wanneer iemand ze aan heeft. Dit geeft vertekend beeld.
 
Back
Naar boven