XXL Nutrition

Mening gevraagd

Bezoekers in dit topic

Bartjuh55

Novice
Lid geworden
3 jan 2015
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
77kg
Hallo!

Nog even een vraag aan jullie. Ik heb afgelopen dagen ontzettend veel gezocht op dit forum naar informatie en heb TheDutchOak even gevraagd naar zijn mening.
Ik twijfelde namelijk ontzettend over welke schema's ik zou gaan volgen. Tot gister avond deed ik gewoon de oefeningen waar ik zin in had en die ik kende. Echter was ik al aan het kijken maar een goed schema:split? Upper lower schema? Full body? En Na aanleiding van de beginnersguide en de mening van forumleden hier, heb ik gekozen voor het Jason Blaha 5x5 schema. Gister voor het eerst gedaan en mijn mening: Super! Heb weer het gevoel dat ik wat gedaan heb en heb weer spierpijn:D

Nou mijn vraag:

Aangezien het ontzettend druk is op het werk, heb ik besloten om samen met mijn collega de dinsdag en donderdag over te gaan werken. 3 uur per avond voor de komende 6 weken sowieso. Ik werk bij een palletbedrijf, en mijn collega en ik (kantoorpikkies) gaan in de avond uren in de sortering werken aangezien we niet alles weg krijgen. Dat betekend dus: 3 uur lang zware pallets sjouwen waaronder europallets en andere zware pallets. Geen probleem hoor! Maar aangezien ik t 5x5 training volg vanaf gister en dit wil blijven doen op ma/wo/vr, ben ik toch wel benieuwd of ik mezelf dadelijk niet ga over belasten. Zelf zeg ik: Knallen! Vaak ben je te bang. Maar hoe zit dit in de praktijk? Aangezien een hoop mensen hameren op rust tijdens een full body schema.

Ik ben benieuwd. Moet ik er serieus mee oppassen of moet ik zoals ik zelf al zeg, gewoon knallen.

Hoor het wel!

Groetjes
 
Moet kunnen, anders zouden de mensen die dat werk altijd al doen, nooit kunnen trainen. Wel moet je ervoor zorgen dat je genoeg eet (meer eet dan voorheen) en dat je tijdens dat werk natuurlijk wat op je houding let.
In het begin zal het wel wennen zijn denk ik ;)
 
Hun zijn het gewend, jij niet
Dus je zal het wel gaan merken in het begin.
Ik loop 9 uur per dag op me werk, nieuwe mensen hebben er "last" van en vallen af.
Het went vanzelf.
 
Oke wat ik al dacht dus. Top! Had namelijk geen zin om nu al met t schema te moeten stoppen.

Qua houdingen etc. Dat ben ik wel gewend. Loop meerdere dagen in de hal mee namelijk, maar nu komt het nog ná het werk, plus 3x trainen per week.

Betreft het eten, hier ga ik me morgen even in verdiepen. Even een goed schema op zetten, ik heb namelijk het idee dat ik niet aan de benodigde calorieën kom. Zal het morgen even in dit topic posten.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven