Fitness Seller

Mening gevraagd

Bezoekers in dit topic

Joris34

Cool Novice
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
67
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
93kg
Hoi,

Vriend van me deed volgende:
4 weken dbol op 40mg
2 weken nolva
2 weken off

Daarna :
10 weken test e op 500mg
4 weken nolva

Z'n bedoeling van de 4 weken dbol only was niet massa overhouden maar sterker worden om alles uit z'n
Test only kuurtje te halen...
Heeft hier in totaal 6kg clean aan over gehouden.

Wat vinden jullie van dit ietwat bizarre schema?
Wil het wel eens proberen, maar vraag me af of het wel ok is om na 4weken dbol en 4 weken off al aan de test te gaan?

Thanks voor jullie feedback
 
4 weken dbol gebruik je terwijl je al aan de test bent en stel als je al zo 'dom' bent om dit niet te doen dan moet je die 2weken nolva en 2 weken nolva weg laten. ( al helemaal die nolva hey)
Test heeft tijd nodig tot je VOELT DAT HET WERKT (hoofdletters anders gaan mensen weer zeggen het werkt vanaf dag 1 :o )
In de tussentijd tot je op dat punt komt doet de dianabol zijn werk
 
Jezus wat kuren sommige mensen toch zonder verstand... Dit soort mensen moeten ver weg blijven van AAS, lachwekkend gewoon! Zou gewoon zodra je de dbol inneemt ook beginnen met de test en de dbol op 40/50mg voor 4 a 5 weken laten meelopen en de test 12 weken zetten. Dan 2 weken helemaal niks en vervolgens 4 weekjes 20mg nolva. Hier is zat over te vinden dus snap niet waarom dit soort vragen telkens worden gesteld. Je had zelf ook kunnen nagaan dat dit een flut kuur is zoals "die vriend" het gedaan heeft. Hcg kan je vanaf begin 2x pw 500iu zetten maar is geen must.
 
Inderdaad,
Je komt het veeleer tegen met dbol als de kickstart samen met Test e.
Vond het vrij onorthodox maar wou het toch even navragen,
Ik ga gewoon voor de klassieke opzet,

bedankt voor de meningen
 
Back
Naar boven