AndroidHealthClinic

Mening gevraagd.

Bezoekers in dit topic

Tweede.
Maar zijn het niet twee totaal verschillende pagina's?
 
Het zal wel aan mij liggen maar ik vindt de 1e overzichtelijker en makkelijker. 2e heeft misschien een iets professionelere uitstraling, maar ik denk eigenlijk niet dat je klanten daar veel om zullen geven.
 
Kreeg net een mailtje van Wizbizz binnen dat ze alle fouten in de huidige webshop willen herstellen.
 
Tweede.
Maar zijn het niet twee totaal verschillende pagina's?

De eerste screenshot is van mijn echte website. De 2e is slechts een voorbeeld van een nieuwe template.


EDIT: Voor de verkoop zal het niet veel uitmaken hoe de website eruit ziet. Daarvoor is de huidige layout al ruim voldoende geweest.
 
Kreeg net een mailtje van Wizbizz binnen dat ze alle fouten in de huidige webshop willen herstellen.
Betekend dit dat je de schade niet meer kan verhalen, in de zin van een schadevergoeding?
 
Betekend dit dat je de schade niet meer kan verhalen, in de zin van een schadevergoeding?

Geen idee. Maar een oplossing is beter dan geen oplossing.

Bovendien zal het voor mn verkoop niet veel uitmaken, of ik met de originele website verder blijf werken of een nieuwe layout neem.
 
Dude, zeker te weten de 2e!! Die nodigt toch veel meer uit man. Ik vind die eerste er niet echt proff uitzien..(logo vind ik wel mooi, heb net de site even bekeken). Ik vind zowiezo Times new roman lettertype op een site er vreselijk goedkoop uitzien.
 
Ik sluit me aan bij de anderen hier: die 2de ziet er veel professioneler uit. Niet dat die eerste er compleet waardeloos uitziet. Helemaal niet. Maar de 2de is gewoon veel beter.
 
Ik heb een prijsindicatie aangevraagd bij mn huidige host voor het opzetten van een nieuwe webshop op basis van de 2e template.

Indien die kosten niet te hoog zijn kan ik altijd overwegen nog ff bij het huidige te blijven, en Wizbizz alsnog alle fouten te laten verwijderen, of voor een nieuwe setup gaan.

De template zelf, zoals gezegd, kost 180 euro excl. btw. Maar men sprak dus over 30uur werk dat erin gaat zitten en dat zal de prijs enorm opdrijven.

Doorgaans kost je het je al gauw 20-50 euro/uur als je een webdesignbureau aan het werk zet.

En ik heb soortgelijke layouts gezien die idd al gauw 1200 euro kosten.
 
Zoals ik al had verwacht hangt er een serieus prijskaartje aan de 2e webshop.

Indien ik de nieuwe template kies, en op basis daarvan een geheel nieuwe webshop laat neerzetten, kost het me bijna 1200euro (excl. BTW).

Qua prijs/layout is dat vrij normaal. Ik heb diverse sites van webdesigners bezocht, en daar betaal je idd gemiddeld 1100-1200 euro voor een professionele ogende webshop.

Ben ff enorm aan het twijfelen omdat ik de nieuwe webshop erg aantrekkelijk vindt, maar om in eerste instantie zo'n berg poen uit te geven terwijl het voor mn verkoop niet erg veel zal uitmaken lijkt me ook niet erg slim.

Indien Wizbizz alsnog alle fouten eruit haalt, zoals men gisteren heeft aangeboden, kost het me niks extra en kan mn ouwe website weer prima draaien.
 
Ik vind het allebei helemaal niks.
 
Ik neig naar de 2e.

Echter als het niet echt veel meer oplevert zou ik zo in dit satium nog niet zulke kosten uit gaan geven.
Kan altijd nog.
 
Bij nader inzien vind ik de 1e toch mooier. Ik zou alleen de lettertypen en de grootte hier van aanpassen, de bugs eruit halen, en de plaatjes op de juiste grootte aanpassen. Daarnaast scheelt het je een hoop poen als je het zo zou laten.
 
Ik neig naar de 2e.

Echter als het niet echt veel meer oplevert zou ik zo in dit satium nog niet zulke kosten uit gaan geven.
Kan altijd nog.

Voor mn verkoop zal het erg weinig uitmaken. Mensen zullen niet ineens denken: Goh, ze hebben een nieuwe website, laat ik maar eens extra veel gaan bestellen.

Ik krijg er nog steeds wekelijks enkele nieuwe klanten bij, en dat terwijl de webshop momenteel vol bugs draait.

Mij zou het persoonlijk ook niet veel uitmaken hoe een winkel eruitziet, mits de producten en de service prima is.
 
Bij nader inzien vind ik de 1e toch mooier. Ik zou alleen de lettertypen en de grootte hier van aanpassen, de bugs eruit halen, en de plaatjes op de juiste grootte aanpassen. Daarnaast scheelt het je een hoop poen als je het zo zou laten.

De opmaak verfraaiien wil mn huidige webhost wel voor me doen en dat zal me ongetwijfeld minder dan 100 euro gaan kosten.


Moet er ff bijzeggen dat die 1200 euro voor de nieuwe template inclusief het inbouwen van een SSL-verbinding is. Dat zou normaal gesproken nog eens 200-300 euro extra gaan kosten.

Die SSL-verbinding moet er sowieso komen als extra stukje service naar de klant.
 
Ik vind ze beide niet goed:

1. Ze zijn ononverzichtelijk
2. De lay-out oogt cheap



Investeer maar wat geld in google add words ipv je "vernieuwingen", en trek op die manier mensen naar je webiste ;)
 
Ik vind ze beide niet goed:

1. Ze zijn ononverzichtelijk
2. De lay-out oogt cheap

Investeer maar wat geld in google add words ipv je "vernieuwingen", en trek op die manier mensen naar je webiste ;)

Met Adwords ben ik 2 maanden geleden begonnen. Daarom sta ik ook bovenaan in de zoekmachine ;)

Binnen 1 week tijd een toename van ruim 400% aan klanten en bestellingen. Heb vanaf dat moment de eerste weken topdrukte gehad waardoor ik gemiddeld 70uur/week bezig was om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
 
Dan snap ik al helemaal niet dat je na 400% toename je website qua lay out niet professionaliseert. Ik vind het er persoonlijk nogal "spam-achtig" uitzien.

Verhoog je add words erbij voor een paar 100 euro + style je website zodat het een overzictelijk en duidelijk geheel wordt!
> 400%

Succes

:thumbs:
 
Ik ben het volledig met Die Lange eens :thumb:
 
Dan snap ik al helemaal niet dat je na 400% toename je website qua lay out niet professionaliseert. Ik vind het er persoonlijk nogal "spam-achtig" uitzien.

Verhoog je add words erbij voor een paar 100 euro + style je website zodat het een overzictelijk en duidelijk geheel wordt!
> 400%

Succes

:thumbs:

Je hebt een goed punt, en dat heb ik zeker al wel overwogen. Mn Adwords budget had ik al omhoog geknald naar 150euro op basis van nog geen 10 trefwoorden.

Dat is goed om 1000-2000hits te dekken. Daar hoef ik op dit moment ff niet meer naar om te kijken.

1200euro voor een nieuwe website is serieus geld, zeker als je bij voorbaat weet dat je op basis van 1 product er toch niet meer door gaat verkopen.

Ben van plan om de producten de komende tijd te gaan uitbreiden, waardoor ik me ook op een bredere doelgroep moet richten. Dan is de nieuwe template beter en overzichtelijker.

Nu ik me op dit moment slechts met product bezighou, is het overzichtelijk genoeg.

(Daarnaast heeft de Belastingdienst zich inmiddels ook al aangemeldt om 'hun' deel van mijn zuurverdiende omzet op te eisen. Dat is een nog serieuzerbedrag.)

Denk dat ik dat eerst afwacht en dan de financiele balans opmaak. Ik verwacht in totaal zeker wel 1/3 van mn totale omzet af te moeten staan.
 
Back
Naar boven