MuscleMeat

Mening gevraagd.

Bezoekers in dit topic

Is 1200 euro voor een nieuwe template niet een beetje erg veel geld? Hoezo is een webdesign bedrijf er 30 uur mee bezig om zoiets te fixen?
 
Ik durf te wedden dat je voor <1200 euro ook een nieuwe template kan hebben.. Mn broer maakt ze ook en die vraagt er tussen de 500 en de 2000 voor. Hij had eerst een contract waarbij hij er 12 moest maken in een bepaalde periode voor verschillende sites voor 2000 per stuk; maar voor vrienden, kenissen, familie wat dan ook doet ie het ook voor 500 euro..

Moraal van dit verhaal: ken je niemand die een template kan maken? Voor een wat schappelijker bedrag?
 
Is 1200 euro voor een nieuwe template niet een beetje erg veel geld? Hoezo is een webdesign bedrijf er 30 uur mee bezig om zoiets te fixen?

**** die hele site, wat dacht je van 1200 euro add words? :D:D:D:D:D
 
**** die hele site, wat dacht je van 1200 euro add words? :D:D:D:D:D

Ik wacht mooi nog ff met een nieuwe site. Is op dit moment een uitgave zonder toegevoegde waarde, meer zal ik dr niet door gaan verkopen.

Tja en Adwords....ik sta nog altijd met stip op 1 in Google :D
 
Hoe weet je trouwens zo zeker dat je door een nieuw template niet meer gaat verkopen?
 
Hoe weet je trouwens zo zeker dat je door een nieuw template niet meer gaat verkopen?

Zo'n duurdere opzet is alleen handig als je overzichtelijk een bredere scala aan producten wilt aanbieden.

Ik kan je een 'website' laten zien van mn enigste 'concurrent' in NL, en die gasten hebben bergen geld verdient zonder zich ook maar een beetje op marketing te richten.

Sterker nog, via Google kom je alleen aan de hand vd merknaam op hun website uit. Adverteren doen ze kennelijk niet eens aan.

Daarnaast hebben ze een of andere knullige reclametekst op de hoofdpagina staan met de nodige spelvauten (labaritorium ipv laboratorium :D )

Als je daarmee mensen kunt overhalen om je producten te kopen, heb je al helemaal geen website van 1200 euro nodig. ;)
 
Ik durf te wedden dat je voor <1200 euro ook een nieuwe template kan hebben..

Moraal van dit verhaal: ken je niemand die een template kan maken? Voor een wat schappelijker bedrag?

Dat zonder meer. Mijn originele website heeft 350euro gekost, maar een echte professionele bedrijfssite zoals bv de grote spelers in de chemicalien hebben, dan ben je idd al gauw 1000 euro verder.

Heb bij diverse webdesigner gekeken, maar die prijzen zijn nagenoeg gelijk.

Vandaar dat je broer waarschijnlijk ook die marge van 500-2000 euro hanteert. Heeft te maken voor welke template en opzet je gaat.

Die 30 uur werk ging in het overzetten van de ouwe site naar de nieuwe site zitten heb ik begrepen.
 
Bespaar iig niet op je design en zeker niet op je programmeur. De 'gekochte template' sT kan er dan op eerste gezicht leuk en kleurrijk uitzien, voor een serieuze shop moet eenvoud en soberheid de professionaliteit bepalen. Het moet er uniek uitzien, een design dat al door 100 andere shops is gebruikt zal gewoon in de grijze massa verdwijnen. +1000 euro kan dan veel lijken, daarvoor heb je dan wel iets unieks dat de toekomst van de shop voor een groot deel bepaald.

Eerste van deze twee kan wel wat meer creativiteit gebruiken, tweede ziet er echter te template en spammy uit, ik zou verder zoeken.
 
Eerste van deze twee kan wel wat meer creativiteit gebruiken, tweede ziet er echter te template en spammy uit, ik zou verder zoeken.

Met de eerste kan ik prima nog enkele maanden verderwerken, mits er idd iets aan de layout wordt gedaan.

Er zaten/zitten zoveel bugs in de broncodes, dat de editors niet of nauwelijks werken en de teksten/pics niet mooi geplaatst kunnen worden.

Dit zal dus verholpen gaan worden, vervolgens wordt de layout aangepakt, een SSL-verbinding geimplementeerd (creditcardbetalingen) en dan zal ikzelf foto's maken van mn product in de verschillende flessen/containers die ik gebruik.

Dan komt het er al heel anders uit te zien.

En dat geeft me ook lekker een aantal maanden de tijd om een template te zoeken waar ik na 1 oogopslag weet dat ik deze wil hebben.

Zelfs bij de template van 1200euro had ik bij 1 oogopslag nog niet het gevoel dat het de opzet is die ik zoek.
 
Als je nog een goede designer zoekt en het mag iets meer kosten, of misschien alleen voor wat aanpassingen, zou ik deze eens bekijken, één van de betere die ik in mijn zoektocht tot nu toe heb gevonden: Robarov: Webdesign, zoekmachine optimalisatie, hosting. Denk wel dat je vrijblijvend een quote kan vragen.
 
Zeker voor die tweede, vraag eventueel of ze de knopjes e.d. iets kleiner kunnen maken zodat het er iets professioneler uitziet, niet zo fisherprice opgeblazen
 
Ik durf te wedden dat je voor <1200 euro ook een nieuwe template kan hebben.. Mn broer maakt ze ook en die vraagt er tussen de 500 en de 2000 voor. Hij had eerst een contract waarbij hij er 12 moest maken in een bepaalde periode voor verschillende sites voor 2000 per stuk; maar voor vrienden, kenissen, familie wat dan ook doet ie het ook voor 500 euro..

Moraal van dit verhaal: ken je niemand die een template kan maken? Voor een wat schappelijker bedrag?

Same o for my brother, en die heeft nu nog zeeen van tijd over vanwege het
feit dat zijn bedrijf waar hij werkte het faillisement heeft aangevraagd.
Onder andere websites gemaakt voor Pearl, V&D, Olaf Mol ook zijn eigen T-shirt website: Stixeljockeys.com
 
Als je nog een goede designer zoekt en het mag iets meer kosten, of misschien alleen voor wat aanpassingen, zou ik deze eens bekijken, één van de betere die ik in mijn zoektocht tot nu toe heb gevonden: Robarov: Webdesign, zoekmachine optimalisatie, hosting. Denk wel dat je vrijblijvend een quote kan vragen.

Thanks! Die site van Robarov zelf ziet er erg mooi uit met de kleurovergangen en combinaties. Dat is tenminste verre van standaard.

Geld vindt ik minder belangrijk dan goede service en kwaliteit. Met het laatste staat of valt ieder succes op commercieel gebied.

Omdat mijn 'concurrent' zich niet aan afspraken hield. Niet, of niet op tijd op afspraken komt opdagen en te hoge prijzen hanteert, heb ik inmiddels al tig klanten van ze kunnen overnemen :D
 
Back
Naar boven