XXL Nutrition

Mening gevraagd. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Ff naar aanleiding van het gezeik met mijn website...

Mn nieuwe webhost heeft me een voorbeeld gemaild van een andere template voor mn website. Welke vinden jullie beter ogen?

Huidige website/template:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Eventuele nieuwe template.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


De kosten voor de nieuwe template bedragen 180 euro, alleen het overzetten van de huidige webshop gaat 30 werkuren inzitten. Tevens wordt er dan een SSL-certificaat geinstalleerd waardoor je via een SSL encrypted verbinding creditcardbetalingen kunt verrichten.

Ff ter vergelijking:

Bij mn oude webhost kostte de template me al 250 euro, voor het plaatsen van een banner kwam er nog eens 100 euro overheen.
 
Mn doel is een zuivere professionele uitstraling, jullie meningen over beide templates zijn dan ook zeer welkom aangezien ik deze week nog opdracht wil geven tot het opzetten vd nieuw webshop, danwel het verwijderen van alles bugs in de oude.

Beide gaat evenveel tijd inzitten, dus de kosten zullen nagenoeg gelijk zijn.
 
De eerste vond ik precies zo snel snel in elkaar geflanst , het tweede voorbeeld lijkt mij veel proffecioneler, maar of je daardoor meer gaat verkopen is nog maar de vraag...
 
die tweede vind ik persoonlijk professioneler.
Maar aan de andere kant zal jouw doelgroep denk ik niet zoveel waarde hechten aan hoe gelikt het er uit ziet, hoewel ik kan ernaast zitten.
 
Ik vind de tweede een stuk strakker.

Ik heb geen idee of je wordt afgezet met die bedragen? (voor het overzetten van je template bedoel ik, niet de prijzen op je website)

Je website kan trouwens wel wat afbeeldingen van naakte wijven gebruiken, dat heeft nog nooit een internetsite kwaad gedaan.
 
2e oogt veel profesioneler.

opzich lijkt het me ook een prima bedrag, vrienden van mij maken ook welleens websites voor bedrijven etc. en die zitten ook rond die prijs geloof ik.
 
ik zou gaan voor de 2e die oogt stuk professioneler. Ik zou alles in engels laten, vind ik persoonlijker ook wat professioneler uitzien.
 
De 2e oogt professioneler, maar echt uitblinken doet die niet, kom je overal tegen.
 
ik zou gaan voor de 2e die oogt stuk professioneler. Ik zou alles in engels laten, vind ik persoonlijker ook wat professioneler uitzien.

Lijkt me logisch, want op Samir A. na spreekt z'n potentiele klantenkring nauwelijks Nederlands.

Misschien is een Arabische vertaling marketing technisch een slimme zet?


j/k ik zal je topic niet verder vervuilen.:D
 
Ik zou ook voor de 2e gaan.
 
De tweede vind ik er lekker flashy uitzien, met die logo's.

De eerste is basic, met de eigenschappen van het product duidelijk in beeld.

Je doelgroep zal, neem ik aan, voldoende kennis van zaken hebben om in één oogopslag te zien of het product is wat ze zoeken. Daarom denk ik dat de eerste beter geschikt is voor de professionele bezoeker.

edit: Bovendien verkoop je geen hippe burberry-petjes aan yuppen die met de flow van de you know meemoeten enzo. Uiteindelijk zul je je bij dergelijke producten moeten onderscheiden op prijs of kwaliteit, lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me logisch, want op Samir A. na spreekt z'n potentiele klantenkring nauwelijks Nederlands.

Misschien is een Arabische vertaling marketing technisch een slimme zet?


j/k ik zal je topic niet verder vervuilen.:D

wist niet dat hij bijna alleen maar klanten heeft die geen NL spreken/lezen.
en bovenste staat in NL.
 
dan zou ik het ook nog in het chinees laten vertalen (no kiddin') en wat spreken ze in india? (allemaal booming markets daarzo)
 
Die tweede is een stuk beter, dat wel, maar toch trekt het me niet echt op één of andere manier
 
2e oogt mooier/professioneler. Houd er ook rekening mee dat het op internet barst van de n00bs dus het moet ook makkelijk/eenvoudig winkelen zijn.
 
Als het moet zou ik de 2e kiezen. De eerste vind ik er een beetje "ik-heb-een-brugklassertje-voor-een-prikkie-een-site-laten-bouwen"uit. Als je wel de 2e neemt zou ik wat spelen gaan met de kleurtjes, mooie banner met een lekkerwijf (kan je gewoon fotoshoppen met plaatje van internet, werkt serieus goed)
Die tweede is een stuk beter, dat wel, maar toch trekt het me niet echt op één of andere manier
Als ik écht eerlijk moet zijn, en daar heb je natuurlijk het meest aan, ben ik het wel met Mikki eens. Misschien dat dat veranderd als je de wat aanpassinkjes gedaan heb, maar toch.

Ik hoop dat je er wat aan heb bro, je kan altijd pm'n:thumbs:
 
Ik dank U allen voor Uw mening :D

Mn vriendin vindt de 2e ook mooier. zal ff offerte opvragen wat het geheel me gaat kosten.
 
Tweede is vele malen beter !
 
30 uur voor het overzetten van de template?!
Typen ze daarvoor de gegevens uit de database handmatig over ofzo?
 
Back
Naar boven