XXL Nutrition

Mening kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 nov 2018
Berichten
28
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hallo mensen,
Mijn plannen voor mijn eerste inject kuur zijn weer een beetje veranderd. Ik hoor graag meningen/ervaringen over mijn planning en graag reacties bij de vraagtekens.

Mijn plan is:
Week 1-12 test e 500mg/w
Week 1-6 dbol 40 of 50? Mg per week
Week 1-12 nolvadex 20 mg ed voor gyno preventie komt er zeker in!
Week 1- 12 of 14? Proviron 50 mg ed
Nakuur nolvadex 2 weken uppen tot 40 mg ed en dan 2 weken 20 mg ed. En eventueel nog clomid erbij?


Heb gyno overgehouden aan een vorige tbol cycle, is zo goed als weg maar ik wil toch proberen ervoor te zorgen dat het nu niet weer erger wordt.
Opmerkingen van probeer andere middelen of ga niet kuren. Die snap ik maar daar heb ik helaas niks aan want ik wil sws elke kuur test erin gaan hebben dus kijken of ik de gyno met nolvadex onder controle kan houden.

Alvast bedankt voor de nuttige reacties!
 
Niet kuren.
 
Gezien je naam zou ik de dosis verdubbelen.

Nee zonder gekheid probeer gewoon je cycle, wat moeten we nog meer zeggen?
 
Als je gyno gevoelig bent zou ik de dbol er eens uit laten.

Je zou naast test mast erbij kunnen zetten voor een betere A:E verhouding (nolva in dat geval preventief weg laten en kijken of het werkt. Mocht er toch gyno ontwikkeling zijn: mast verhogen. Als dit niet helpt Nolva op 20mg tot de gyno weg is).

Als je per sé preventief nolva wilt nemen dan is 10mg voldoende.
 
Als je gyno gevoelig bent zou ik de dbol er eens uit laten.

Je zou naast test mast erbij kunnen zetten voor een betere A:E verhouding (nolva in dat geval preventief weg laten en kijken of het werkt. Mocht er toch gyno ontwikkeling zijn: mast verhogen. Als dit niet helpt Nolva op 20mg tot de gyno weg is).

Als je per sé preventief nolva wilt nemen dan is 10mg voldoende.
De testosteron : ostradiol-ratio stijgt al circa een vijfvoud bij een dosering testosteron zoals TS voorstelt. Ik betwijfel ten zeerste dat masteron erbij dat 'beter' maakt.
 
De testosteron : ostradiol-ratio stijgt al circa een vijfvoud bij een dosering testosteron zoals TS voorstelt. Ik betwijfel ten zeerste dat masteron erbij dat 'beter' maakt.

Werkt bij mij in elk geval in de praktijk erg goed, de verhouding zal wel voor eenieder een eigen sweet spot kennen uiteraard.
 
Galen heeft als ik mij niet vergis een tijdje terug op z'n FB een artikel geciteerd waaruit blijkt dat de A:E-verhouding met masteron juist ongunstiger wordt.
 
je hebt gyno gekregen van tbol? waarom begint niemand hierover, dat is namelijk onmogelijk. dat zou je toch moeten weten.

ik zou 12 weken test pakken met proviron en zonder dboll
 
Back
Naar boven