XXL Nutrition

Mening kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

rp1005

Novice
Lid geworden
25 aug 2022
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
hoi hoi heren, ik ben met mijn supplier aan het praten over mijn tweede kuur en was even benieuwd naar jullie mening... Mijn eerste kuur zat ik op alleen Sustanon 500mg waar ik wonderbaarlijk goed op reageerde nou stelde meneer voor als tweede kuur sustanol boldenon en anavar. dit voor 20 weken. Graag hoor ik van jullie
 
20 weken anavar? welke dosissen?
 
Is 10-12 weken niet genoeg?
 
Mijn mening:
Jaartje wachten tot je 21 bent ;)
 
Kcal tekort > anavar
 
20 weken anavar? welke dosissen?
dosissen staan nog niet helemaal vast zou iets van 400mg boldenon 20mg anavar 500 sus. anavar zou een kortere periode zijn. 20 weken geldt voornamelijk voor de boldenon..../ totale periode van de kuur
 
hoi hoi heren, ik ben met mijn supplier aan het praten over mijn tweede kuur en was even benieuwd naar jullie mening... Mijn eerste kuur zat ik op alleen Sustanon 500mg waar ik wonderbaarlijk goed op reageerde nou stelde meneer voor als tweede kuur sustanol boldenon en anavar. dit voor 20 weken. Graag hoor ik van jullie
Je moet nooit advies aannemen van je leverancier !

375mg Test E/C EW
200mg Bold
Voor 20 weken kan prima. evt. Anavar de laatste 6 weken tot nakuur op 40mg ED

Wanneer was je vorige kuur en heb je nadien je bloed laten checken ?
 
Je moet nooit advies aannemen van je leverancier !

375mg Test E/C EW
200mg Bold
Voor 20 weken kan prima. evt. Anavar de laatste 6 weken tot nakuur op 40mg ED

Wanneer was je vorige kuur en heb je nadien je bloed laten checken ?
Had al zo'n vermoeden...vandaar dat ik hier ook even een paar meningen kwam opzoeken wat betreft de kuur...

bloed prikken helaas niet gedaan zit wel een forse 4 maanden tussen.
 
Had al zo'n vermoeden...vandaar dat ik hier ook even een paar meningen kwam opzoeken wat betreft de kuur...

bloed prikken helaas niet gedaan zit wel een forse 4 maanden tussen.
Zou ik sowieso wel doen, als er bepaalde waarden fucked zijn moet je nog wachten op herstel.
 
Je bent nog te jong om te kuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven