Fitness Seller

Mening nakuur bij Stromba only? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeandubois

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2005
Berichten
422
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Vooraleer iedereen begint met orals zijn slecht, en injects zijn veel beter, zou ik eerst een antwoord op men vraag willen.

Voor diegenen die al een Winstrol only kuur hebben gedaan, vonden jullie een nakuur nodig of niet?

Volgens Big Cat niet, maar ik hoor hier en daar dan weer dat het wel moet?

Bedankt!
 
Hoe lang ga je kuren met hoeveel?
Ik heb het niet gedaan en ik heb nergens last van gehad.
 
Wanneer zei BC dat hij het niet nodig acht? Want info wil nog wel eens achterhaald zijn. Winstrol drukt niet zo hard op de axis, maar kuurtjes langer dan ongeveer 3wkn onderdrukt je axis wel.

Persoonlijk hanteer ik dan liever 'better safe than sorry'.
 
Heb het zelf niet gedaan maar baat het niet dan schaad het niet of hoe zeggen ze dat zo mooi;)
 
Omdat je winstrol niet aromatiseert zal je dus ook niet zo snel nolvadex hoeven te gebruiken om oestrogenen te onderdrukken, daarom word het vaak gezien als een mild middel.
 
ik ga toch vanaf woensdag aan de clomid zelf, beter op safe spelen dan er achteraf spijt van krijgen

Het is maar wat je er zelf van vind, zou het toch op safe spelen en gewoon nakuren, en idd 'better safe than sorry'
 
ik ga toch vanaf woensdag aan de clomid zelf, beter op safe spelen dan er achteraf spijt van krijgen

Het is maar wat je er zelf van vind, zou het toch op safe spelen en gewoon nakuren, en idd 'better safe than sorry'

Tja dan had je er beter af kunnen blijven als je het op safe wilt spelen ;)
 
Niet gedaan en ik denk ook niet echt nodig. Better safe than sorry? Je stopt natuurlijk weeral iets onderdrukkend in je lichaam.
 
Omdat je winstrol niet aromatiseert zal je dus ook niet zo snel nolvadex hoeven te gebruiken om oestrogenen te onderdrukken, daarom word het vaak gezien als een mild middel.

mild middel ?? komaan bro !!!

preventief mss toch een dagje of 10 nolva kan zeker geen kwaad !
 
mild middel ?? komaan bro !!!

preventief mss toch een dagje of 10 nolvadex kan zeker geen kwaad !

Ik zeg niet dat je niet nolvadex moet nemen geef alleen de beredenering waarom mensen het soms niet nodig vinden om te nakuren met winstrol, natuurlijk is het verstandig om een aantal dagen nolvadex te nemen kan helemaal geen kwaad.
 
preventief mss toch een dagje of 10 nolvadex kan zeker geen kwaad !

Mijn idee! Ik heb het wel gedaan iig. 2 weken lang gewoon 20mg nolvadex per dag gelijk na je kuur starten
 
mild middel ?? komaan bro !!!

preventief mss toch een dagje of 10 nolvadex kan zeker geen kwaad !

al is het alleen al vanwege het positieve effect op je cholesterol-levels, waarvan je verwacht dat deze door a.s in een niet al te beste staat zijn....

ik zou het gewoon ff lekker doen dus
 
mild middel ?? komaan bro !!!

preventief mss toch een dagje of 10 nolvadex kan zeker geen kwaad !

Inderdaad, hoeft niet eens superhoog gedoseerd te worden. Je weet niet hoe je lichaam reageert na de onderdrukking van je htp axis, straks heb je een vieze gyno te pakken.
 
Inderdaad, hoeft niet eens superhoog gedoseerd te worden. Je weet niet hoe je lichaam reageert na de onderdrukking van je htp axis, straks heb je een vieze gyno te pakken.

:orly:

van de oestrogeen-rebound ofzo? van een stromba-kuurtje ???
lijkt me sterk....
 
:orly:

van de oestrogeen-rebound ofzo? van een stromba-kuurtje ???
lijkt me sterk....


Idd van een stromba kuurtje zou ik persoonlijk ook niet nogeens Nolva Of clomid erbij pakken.
Ik hoor veel mensen zeggen baat het niet schaad het niet,maar vergeet niet dat Nolva en Clomid ook wel degelijk zware medicijnen zijn.
Daarom moet men beter afwegen wanneer het echt nodig is bv met een kuur met aromatiserende middelen zoals deca vindt ik persoonlijk.

Na een stromba only kuur kan je met voldoende sups prima de klap opvangen.
 
:orly:

van de oestrogeen-rebound ofzo? van een stromba-kuurtje ???
lijkt me sterk....

Sterk en onmogelijk zijn 2 verschillende dingen ;)
 
Vooraleer iedereen begint met orals zijn slecht, en injects zijn veel beter, zou ik eerst een antwoord op men vraag willen.

Voor diegenen die al een Winstrol only kuur hebben gedaan, vonden jullie een nakuur nodig of niet?

Volgens Big Cat niet, maar ik hoor hier en daar dan weer dat het wel moet?

Bedankt!


wat big cat ECHT vind van winny only kuurtjes


Ik ga je onmiddelijk twee redenen geven waarom dat niet zo is :

1.17AA steroiden (99% van alle orale middelen dus) verhogen de densiteit van cortisol receptoren. Winstrol is overigens een van de slechtste middelen op dat gebied (en fluoxymesterone de uitzondering op de regel). Dit is ook de reden waarom oral only sterk wordt afgeraden. Nadien verlies je veel sneller massa wegens dit effect. ook de reden waarom veel beginners ook weer alles verliezen wat ze wonnen na een eerste kuurtje. dianabol only en winny only kuurtjes zijn echt zowat het slechtste wat er bestaat.

Bijkomend probleem is dat velen daarbij redeneren zoals jij en denken "bwa, licht kuurtje, ik ga dan maar niet nakuren" waardoor ze dan de enige kans die ze hebben om er nog iets van over te houden naar de knoppen helpen.

2.Gezondheid. Ik ga niet nog eens heel het debat aangaan waarom testosteron gezonder is dan andere steroiden en waarom je vanuit het standpunt van gezondheid altijd een minimum aan test moet gebruiken, dat moet je maar eens opzoeken. Maar laat ons zeggen dat er geen andere eerste kuur bestaat. 10 weken testosteron, 500 mg per week, met goed nakuur is volgens mij de ENIGE optie als een eerste kuur. Niet alleen wegens gezonder, en goed effect, maar ook omdat testosteron de ENIGE echte referentie is voor alles wat je later nog gaat nemen. Dat laat je toe beter een oordeel te maken over de waarde van een product op alle gebieden.

Te vinden in een van de stinckys bij het "leerzame topics" deel
 
De vraag is niet of een nakuur nodig is na winstrol maar eerder of een kuur winstrol nodig is.
 
Niet gedaan en ik denk ook niet echt nodig. Better safe than sorry? Je stopt natuurlijk weeral iets onderdrukkend in je lichaam.

clomid en nolva onderdrukken niet, ze geven je een steuntje in de rug bij het aanmaken van LH/FSH
 
Back
Naar boven