Fitness Seller

Mening over homegym

Bezoekers in dit topic

Bicepz

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 jul 2011
Berichten
908
Waardering
398
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Heb m'n sportschoolabbo stop gezet en ik kan tot 1 maart 2013 trainen en dan houd het op. Vanaf dan moet mijn eigen gym dus klaar zijn.

Het volgende heb ik al:

- Panatta vlakke benchpress
- Panatta verstelbaarbankje ( Zowel positief als negatief )
- Schijvenrekje met 100kg panatta schijven en merkloze schijven, +/- 200kg tot
- Olympische barbell 50mm
- Dumbbells van 50mm, 2 stuks incl. sluiters
- Bodysolid Cablecrossover
- Bodysolid Hyperextension
- Belt, ook ketting erbij om chin met extra gewicht te doen

Wat ik nog wil gaan bestellen:

- Barbarian Powercage
- Barbarian Bicep Blaster
- Barbarian Seated Calf Machine
- Barbarian Lat Tower

- Eenhandsgrepen voor de cablecross
- EZ Bar 50mm
- Roeigreep voor de lattower
- Magnesium, vind ik fijn bij deadliften

Qua vaste dumbbells zit ik nog erg te twijfelen. Ik heb nu deze set op het oog van Hastings:

http://www.helisports.nl/dumbbells/Hastings-2.5-20kg-Professional-Dumbbell-Set.html

http://www.helisports.nl/dumbbells/Hastings-22.5-30kg-Professional-Dumbbell.html

http://www.helisports.nl/dumbbells/Hastings-32.5-40kg-Professional-Dumbbell.html

Is dus een set van 2,5kg tot 40kg voor 1750 euro totaal. Is nog uit te breiden tot 60kg wanneer dit nodig is.

Dan moet ik ook nog spiegels hebben maar die zijn altijd wel te vinden op Marktplaats oid.

Zie ik nu iets belangrijks of iets dergelijks over het hoofd? Heb ik nog iets nodig, is dit te overdreven of juist te weinig, alle tips zijn welkom.

Groeten!
 
als je de plaats en het geld hebt (als 19 jarige), dan moet je het zelf weten he ;)

powercage en lattower en ez bar > bicep en kuitding

DB's: probeer eerst met je 50mm DB te werken, en als je echt die vaste DB's mist kan, je nog altijd kopen
 
als je de plaats en het geld hebt (als 19 jarige), dan moet je het zelf weten he ;)

powercage en lattower en ez bar > bicep en kuitding

DB's: probeer eerst met je 50mm DB te werken, en als je echt die vaste DB's mist kan, je nog altijd kopen

Ja de keuze heb ik al gemaakt dus daar krijgt niemand me meer vanaf gepraat haha.

Bicepbankje vind ik in de sportschool ook altijd een lekkere oefening om te doen dus die moet ook gewoon in m'n homegym komen te staan.

Kuitenmachine is niet zo duur dus is een kleine moeite, als ik dan toch bezig ben, om die er ook gelijk bij te nemen.

Qua dumbbells weet ik nu al dat ik geen zin heb om steeds schijven te gaan verwisselen tijdens het trainen dus een vaste set is wel een must.
 
Kuit kun je ook gewoon met barbell doen.

En een vaste set? Hoeveel wil je eraan spenderen. Zou het zelf zonde vinden voor 2000 euro aan db's te gaan kopen en dan heb je nog maar tot 40kg. Waar je hooguit 3 sets van gebruikt en de rest ligt jaren lang stof te vangen
 
Kuit kun je ook gewoon met barbell doen.

En een vaste set? Hoeveel wil je eraan spenderen. Zou het zelf zonde vinden voor 2000 euro aan db's te gaan kopen en dan heb je nog maar tot 40kg. Waar je hooguit 3 sets van gebruikt en de rest ligt jaren lang stof te vangen

@ kuitenmachine, zie hierboven.

En denk dat ik wel meer sets gebruik hoor! Denk aan fly's, db press, schrug, bor, schouderoefeningen, bicepcurls, hammercurls, tricepoefeningen en ga zo maar door..
 
Back
Naar boven