MuscleMeat

Gevonden Mening over Kroon OB-86 Olympische halterstang (220cm) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jasonsj

Novice
Lid geworden
27 feb 2021
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Dag,

Ik ben momenteel op zoek naar een budget vriendelijke barbell, ik heb via helisports een set gevonden met de kroon ob-86 en 80kg gewichten voor 375 euro. Mijn vraag was of iemand ervaring heeft met deze barbell of set omdat ik een beetje sceptisch ben over de prijs en op de site geen reviews kan vinden? Of heeft iemand eventueel een alternatief wat niet te duur is en levert naar Belgie? Ik ben een beginneling en zoek iets voor op mijn squat rack, voor grotendeels te squaten en bench pressen. Ik ben zeker geen zwaargewicht en squat momenteel niet boven de 120 kg. Ik zou er ook licht mee willen cleanen(voornamelijk voor op techniek te oefenen).

Alvast bedankt.
Set: https://www.helisports.be/products/430600/Kroon-OP-100-Iron-Olympic-Plate-Set.html
 
Tja, het is gewoon een 20kg Olympische stang. Geen fancy ding maar hetzelfde soort wat in de meeste sportscholen gebruikt wordt. Voor gewoon wat benchen, deadliften en squaten voldoet het echt wel maar het mist wel de lekkere grip van bijvoorbeeld een duurdere ATX of LifeMaxx bar.
 
Back
Naar boven