AndroidHealthClinic

Mening over kuur test only/test+tren

Bezoekers in dit topic

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Berichten
293
Waardering
54
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Goeiedag forumleden ik ga over 2maandjes een volgende kuur pakken en denk er nu al elke dag aan :D maar wil graag jullie mening wat jullie zouden doen voor massa
Keuze : test only 600mg 10weken
Met 200 mast

: test 300 tren 300 10 weken
Met 200mast
12-15 nolva 20mg

Zonder na de sides tekijken (die ik wel ken) welke zou het beste voor massa zijn? En wat zoude jullie doen?

Ik wil mijn fysiek groter en strakker krijgen geen cut ook geen zware bulk
 
Als je de sides wel kent hoor je ook te weten dat kuur 1 meer voor "massa" is en kuur 2 voor clean mass of in de cut ;)
 
Cruisecontrol88 3 accounts omdat je al 2 verbannen ben vanwege dit soort posts ??? :D:D:D:D:D:D
 
Laatst bewerkt:
Misschien is dit wel m'n derde account en ben ik al lid sinds jij nog niet eens sporten of misschien bluf ik en kan ik beter zwijgen.

Excuus! Test tren mass, low carb, t3 en clenbuterol is een lekker massa kuurtje!
 
Heb je nou je post gewijzigd of geeft mijn telefoon het verkeerd aan? Anyway hoef ik niet eens op je in te gaan omdat je jezelf al belachelijk hebt gemaakt. Dus als ik 10000 Posts zou hebben zou je me klakkeloos geloven? S-t-u-m-p-e-r-t
 
en ik ga niet meer op jou reageren :D
Kinderachtig gedoe
 
Wacht wel tot iemand met een goede onderbouwende mening komt/ervaring En niet zoon persoonlijkheid als jou heb
 
Ik heb je heel normaal antwoord gegeven op je vraag. Kuur 1 is meer een massa bouwer dan kuur 2. Tren is leuk maar niet echt voor massa. Cleanbulken op de tren zou je kunnen doen maar dat noem ik geen massa kuur. Denk meer aan test only of test deca. Mijn voorkeur is altijd high test only
 
Test +deca wordt hem niet door de bloat vocht vasthouden vindt ik niet zoon groot probleem maar die combi vindt ik persoonlijk te erge bloat daarom zat ik ook een beetje aan test tren tedenken
 
En test Aromotiseerd en ben ook redelijk bang voor de oestrogeen sides
 
Test 600 en 200 mast
Tren test en mast ? Wat zou eerder oestrogeense sides veroorzaken denk je??
 
Mast is heel androgeen
leuk om bij test te zetten maar bij mij geeft het veel acne, ook naast B5 en of roa. Bij mast prop heb ik daar helemaal geen last van.

Kan je statts niet zien op de telefoon mocht je deze ingevuld hebben en weet je kuur verleden niet maar met high test heb je daar minder last van. 1g test (met 10mg aro als je dat fijner vind) vind ik een hele mooie kuur voor de wat gevorderde

Een heel goed voedingsschema in een deca kuur geeft ook mooie resultaten. Ken mensen die zelfs cutten op de deca, dat geeft een mooi resultaat omdat je dat platte niet krijgt maar mooi volle spieren door de deca
 
Als ik jouwn gedachtegang moet inschatten en een keuze zou moeten maken tussen die 3 kuurvoorstellen die je aangeeft zou ik de derde kiezen maar dan met 400 mast ipv 200
 
Kuurverleden 1x winstrol 1x 250test only en nu 3de plannen
 
Jhoa 600 test 400 mast is goed
Persoonlijk zou ik de eerste 4 weken 50mg winstrol of dianabol erbij pakken
 
Test only 600
Tren test 300-300

Wat geeft eerder gyno denk je?
 
Heftige kuurtjes tehoren 1gr test enz
Dat wil ik voor later bewaren :D
 
Van tren kun je prolactine Gyno krijgen. Hoor steeds vaker dat dat achterhaald is maar heb veel van slachtoffers gekend in het verleden :p
Moet je je niet zo druk om maken, je weet wat het is en wat je moet doen als het begint te komen, dat is al het halve werk
 
Dat ik weet is dat achterhaald dat van tren
 
Misschien ergens op internet vermeld dat het achterhaald is ofzo ??? Maar komt wel echt voor helaas
Met prolactine Gyno kun je beter ook caber bij de hand houden maar dat is wat moeilijker te krijgen dan de rest
 
Back
Naar boven