Fitness Seller

mening over kuur

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
20 jaar lid
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Maat van me wilde een kuur doen, hij vroeg mijn advies en we kwamen uit op dit :

week 1 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg, oxy 100mgED
week 2 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg, oxy 100mgED
week 3 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg, oxy 150mgED
week 4 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg, HCG 1000ui 5x pw
week 5 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg, HCG 1000ui 5x pw
week 6 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg, HCG 1000ui 5x pw
week 7 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg
week 8 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg
week 9 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg
week10 EQ 400mg, test enth 500mg, primo 500mg, HCG 1000ui 5x pw
week11 test prop 150mgED, winny depot 50mg EOD, HCG 1000ui 5x pw
week12 test prop 150mgED, winny depot 50mg EOD, HCG 1000ui 5x pw
week13 Clomid 150mgED, nolvadex 20mgED
week14 Clomid 100mgED, nolvadex 20mgED
week15 Clomid 50mgED, nolvadex 20mg ED

gedurende de hele kuur 2,5mg femara ED en 5ui HGH 5x pw

Ik hoop dat er mensen zijn met wat opmerkingen positief of negatief.
Me maat is 25 jaar, 110kg, 10% en 1,90m

• Topic Starter Topic Starter
Misschien de test enth op 750-1000mg zetten.. nog ff nadenken en jullie meningen horen :thumbup:

ik zou de oxy's eruit halen. Je zei dat je maat de eerste week ook wedstrijd had, dan zou hij wellicht wel sterk zijn maar ook behoorlijke koppijn kunnen hebben. (ik weet niet of hij ook powerlift ?)
Ik zou dan de eq en de test frontloaden (dubbele dosering 2 weken)
Je kan ze ook alle drie frontloaden, maar ik weet niet of dat niet teveel van het goeie is.

de eq 1 week minder lang laten doorlopen. 3 weken na eq beginnen met de nakuur, je maat begint 2 weken later al.

andere meningen ?

Laatst bewerkt:
ik zou inderdaad de test verhogen naar 750-1000 mg en ook de test frontloaden. Oxy zou ik 1week langerr pakken.
ik zou de femara alleen doen in geval van nood omdat het andrs je gains toch iets beperkt. verder ziet het er goed uit !

De test hoger kan ik inkomen.. Frontload heb ik de ervaring dat het bijna nix uitmaakt.

Oxy heeft hij eerder gebruikt op die doseringen, kwam goed aan en totaal geen hoofdpijnen.

Testen hebben uitgewezen dat in tegenstelling tot Armidex het je IGF-1 doet verhogen. ipv verlagen.
DAt is eigenlijk de voornaamste reden gebruik.

EQ 1 week korter, kan ik inkomen

waarom primo als je al EQ gebruikt???

Champ zei:
De test hoger kan ik inkomen.. Frontload heb ik de ervaring dat het bijna nix uitmaakt.
Is bewezen dat FL wel degelijk een vlakkere spiegel garandeerd in de eerste weken van de kuur. Als je natuurlijk al met vanalles kuurt in die eerste weken dan zal het bruto totaal niet veel veranderen.

Ken me voorstellen dat het bewezen is.. maar alsnog geen profijt van gemerkt.

Enrico?
Zoals je weet heb je verschillende AAS. Gebaseerd op verschillende hormonen.
Primo is een DHT derivaat boldenone niet.
DHT heeft bergen voordelen om dat in combi te gebruiken met testo.
Primo is op dit moment het enige DHT derivaat met een enthenaat ester. dus dat heeft ook voordelen t.o.v. bijv winny.

Daarom gebruik ik dus primo en EQ

10 weken primo op 500 mg :dance: , me hart maakt sprongetjs als ik er al naar kijk :D

Primo is super in combi met test, vooral met zulke hoeveelheden..

Als ik wat rijker was had ik ook in mijn kuur Primo ingeknald... :sad:

Ziet er verder super uit...

1 vraagje waarom clomid en nolva ?

en niet 1 van die 2 .... :)

Ik denk dat champ voor de combi nolva+clomid heeft gekozen om zo de voordelen van beide middelen te benutten.
Mischien is het een goed idee om vanaf week 13 vitamine B-depot injecties te zetten om zo meer eetlust te behouden en een betere proteine benutting te benutten dosis 1000-2000 mcg per week. Aangezien het gewicht van jou trainingsmaat 2000 mcg.

Champ zei:
Ken me voorstellen dat het bewezen is.. maar alsnog geen profijt van gemerkt.

Enrico?
Zoals je weet heb je verschillende AAS. Gebaseerd op verschillende hormonen.
Primo is een DHT derivaat boldenone niet.
DHT heeft bergen voordelen om dat in combi te gebruiken met testo.
Primo is op dit moment het enige DHT derivaat met een enthenaat ester. dus dat heeft ook voordelen t.o.v. bijv winny.

Daarom gebruik ik dus primo en EQ
ok, volg ik je wel in, vond 't wel ff raar (en duur :D) om 2 AS met ongeveer dezelfde effecten (op dht na dan) te combineren, maar je uitleg verklaart alles :)
(gaat wel duur kuurtje worden en moeilijk om nog aan echte primo te raken)

Oke.. daar heeft hij nog wel 4 doosjes van liggen, dus dat komt mooi uit.. tnx!

en inderdaad om beide voordelen te benutten.. en zo de clomid dosering laag te kunnen houden en zo bijwerkingen te verminderen..
Geen depressies voor hem ;)

Alles is generiek en daarvoor een stuk goedkoper.

Lijkt me beter als de winny juist ED en de prop EOD gezet wordt. Zelden goed resultaat gezien van winny eod aan 50mg.
Waarom na 3 weken al HCG? Kan niet dat je dan al nood hebt daaraan. Lijkt me ook beter om de 4-5 dagen ipv 5x. Tenzij ik iets gemist hebt om 1 of andere reden. Als de primo op 500 mg staat dan is het logischer dat de test op 750 komt. Maar dat was al geregeld dacht ik. Oxy mag imo nog iets doorlopen (1 á 2 weken) Misschien ook 1 week langer nakuren met enkel de clomid.
Vraag me ook af welk kuurverleden die heeft..want dit is natuurlijk gevorderd.

ps: waar komen die primo's toch vandaan????

Winny? hij gebruikt geen winny..

na 2 weken houden je ballen op met produceren van testo. dus als hij na 3 weken HCG neemt voorkomt hij dat zijn ballen volledig stil liggen. en zo geen krimp zal voorkomen.

om de 4-5 dagen wordt gedaan als je HCG hebt met een grotere dosering. Hij heeft 1000ui amps dus kan het porfect elke dag 1.

oh ik vergis me.. hij neemt idd winny.. Hij neemt EOD omdat hij geen resultaat verwacht die laaste weken, maar gewoon om niet zonder te zitten.

Oxy werd maar 3 weken gedaan om teveel vocht te voorkomen, maar aangezien femara gebruikt wordt is het het overwegen waard.

Ja je ballen produceren al heel snel niet meer meer bij deze dosissen, de vraag is of het op dat moment echt nodig is. Imo moet je geen medicijnen nemen als het niet echt nodig is. Maar je kan het overwegen :p

Tnx jongens.. ik zie dat we het over het meeste wel eens zijn..

Hij gaat ook synthol in bi's en tri's doen.. arm omvang wil hij 3cm groter hebben zodat hij 50 heeft ;)

massa kuurtje? dit is gewoon bridgen. ;) LOL

Terug
Naar boven