MuscleMeat

mening over lean mass kuurtje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
263
Waardering
0
Wat vinden jullie van het volgende kuurtje.
Wil orals beperken ivm lever belasting.
De 2 injectables zijn samen 3 ml wat makkelijk in 1 bil te zetten zou moeten zijn (vind bijv 5ml wel errug veel een 1e keer), vandaar de EQ in lagere dosering (is precies 1 ml). Frontloaden van de test dmv andriol, ipv hoger in de dosering (bijv 750mg wat meteen al 3ml is).

Hoeveel HCG is aan te raden, en wanneer/hoelang?

week 1-3:
Test enanth 500 mg
Eq 200 mg
Andriol 240 mg ED

week 4-6:
Test enanth 500 mg
Eq 200 mg

week 7-12
Test enanth 500 mg
Eq 200 mg
Winny tabs 40 mg ED

week 13-14: -

week 15-16:
nolva 40mg ED

week 16-17:
nolva 20mg ED

Alvast bedankt voor commentaar!
 
Vind de test een mooie hoeveelheid, alleen de EQ erg laag, denk zelf te laag. Zou de EQ een week of 8 zetten. Verder wel een mooi kuurtje, alleen 12 weken aan de tabs zou ik nooit willen
 
Zijn 8 weken tabs in totaal toch??

3 weken andriol en 5 weken winny..
 
ja oke mijn fout, verkeerd gelezen
 
Originally posted by Diver2000
Vind de test een mooie hoeveelheid, alleen de EQ erg laag, denk zelf te laag. Zou de EQ een week of 8 zetten.
De EQ omhoog gooi naar de 400mg? Waarom zou je de EQ trouwens maar 8 weken zetten, en dan aan het begin of juist het eind?

Hoe kijk je tegen HCG aan? Is dit nodig/aan te raden bij deze hoeveelheden?

Gracias,
oldy
 
Oh, trouwens, is 4 ml nog goed te zetten in 1 bil?
 
Originally posted by oldy
Oh, trouwens, is 4 ml nog goed te zetten in 1 bil?


Ja hoor voel je nix van. zet nu zelf bijn 4ml in mn bicep dus bil moet helemaal lukken.

Trouwes als je de hoeveelheden teveel vind, verspreid je de hoeveelheden toch gewoon over de week?
 
Ik zet soms 5 ml in 1 bil, moet straks 2x5ml per biceps zetten per keer om de dag. In totaal 10 ml in 1 arm. kijken hoe dat gaat.

Hcg zou ik denk ik bij deze kuur niet doen. als je deca gebruikt krimpen je ballen wat meer dan met test en de hcg moet je ballen laten groeien. Ik zou gewoon voor de nolva gaan na je kuur en nog geen hcg gebruiken. hcg kan ook de kans op gyno iets vergroten.

Succes
 
Persoonlijk zou ik dit veranderen:

1-10: 500mg test/week
1-3: Andriol 320mg of 8 caps/dag
1-10: Equipoise 250-300mg/week
4-10: Winstrol 40mg ED

13-16: 40/40/20/20 nolva/dag

Andriol is geen 17AA en zal dus hoger moeten als je voldoende werkende stof wil overhouden om massa te winnen.
EQ houd je toch best op min. 300mg voor echte merkbare resultaten.
HCG zou ik achterwege laten voor deze kuur.
Langer dan 10 weken lijkt me niet nodig.

Mooi kuurtje toch wel om wat flinke droge mass aan te zetten.
 
Ok, iedereen bedankt voor de aanvullingen en opmerkingen.

Originally posted by admin
Persoonlijk zou ik dit veranderen:

1-10: 500mg test/week
1-3: Andriol 320mg of 8 caps/dag
1-10: Equipoise 250-300mg/week
4-10: Winstrol 40mg ED

13-16: 40/40/20/20 nolva/dag

Andriol is geen 17AA en zal dus hoger moeten als je voldoende werkende stof wil overhouden om massa te winnen.
EQ houd je toch best op min. 300mg voor echte merkbare resultaten.
HCG zou ik achterwege laten voor deze kuur.
Langer dan 10 weken lijkt me niet nodig.

Mooi kuurtje toch wel om wat flinke droge mass aan te zetten.
Trouwens, andriol is inderdaad geen 17aa, maar op basis van een lange ester wat via je lymphklieren werkt (wordt niet afgebroken door je lever), en er zal daarom meer opgenomen worden, ....... denk ik. Maar, 8 caps ED dus.

Nog een vraagje: de EQ is 200mg/ml, en wordt per 10 ml verkocht. Je hebt dan 1.5 ml per keer nodig, wat doe je met de rest, in de koelkast bewaren? Blijft dat steriel genoeg?
 
gewoon in een donkere kast zetten, mijn spul staat nooit in de koelkast. staat bij de apotheek of in het ziekenhuis ook niet in de koeling. Als je het in de koeling zet zal het niet echt lekker prikken zijn denk ik. erg koud en erg dik.
 
Bedankt Diver!! Waarom vind je 8 weken EQ lang genoeg eigenlijk?
 
Originally posted by oldy
Ok, iedereen bedankt voor de aanvullingen en opmerkingen.

Trouwens, andriol is inderdaad geen 17aa, maar op basis van een lange ester wat via je lymphklieren werkt (wordt niet afgebroken door je lever), en er zal daarom meer opgenomen worden, ....... denk ik. Maar, 8 caps ED dus.
Klopt en juist door die weg te nemen zal je een minder hoge afgifte hebben in het bloed (lagere piek), waardoor je veel meer mg moet gebruiken dan bijv. injecteerbare testosterone.
Er word dus niet méér opgenomen dan een 17AA of elke andere steroïde maar er wordt minder afgegeven. Voordeel is dat het minder hepatoxisch is. Nadeel is dat dit een duur product is en voor bodybuilders niet erg geschikt omdat het niet erg goed scoort op vlak van massa aanzetten.

Ik raad je ook aan om in drie dosissen per dag te verdelen (halfwaarde 3-5 uur) en tijdens de maaltijd te nemen.

Mogen we de vorderingen van je kuur in het forum "Kuur Logboek" volgen?

Ben wel geïntereseerd in je progressie na deze kuur.
 
Originally posted by Diver2000
Ik zet soms 5 ml in 1 bil, moet straks 2x5ml per biceps zetten per keer om de dag. In totaal 10 ml in 1 arm. kijken hoe dat gaat.

Hcg zou ik denk ik bij deze kuur niet doen. als je deca gebruikt krimpen je ballen wat meer dan met test en de hcg moet je ballen laten groeien. Ik zou gewoon voor de nolva gaan na je kuur en nog geen hcg gebruiken. hcg kan ook de kans op gyno iets vergroten.

Succes
Wat ga jij gebruiken dan?
 
Synthol

oooowkee, nu zullen alle vooroordelen wel komen.

greetz
 
Voor de biceps?
 
ja om die meer gelijk te trekken met de rest. nu ruim 1,5 week bezig, ruim halve cm winst ongeveer. Ging vandaag 4 ml in mijn biceps verdeeld over 2 spieren. volgende week 6 ml verdeeld over 2 spieren en dan naar de 10 ml.

Dan moet de echte groei komen.

doel is 5 cm meer op mijn biceps in 2 maanden
 
Idd maar het is wel tijdelijk..daarmee bedoel ik dat er ruimte opgevuld word door olie wat de spier omhoog duwd..maar die olie wordt langzaam afgebroken (duurd wel jaren)
Wat wel defenitief is , is de groei die je spier maakt doordat de facia oprekt waardoor de spier meer ruimte krijgt om te groeien. (ik vermoed dat je die groei bedoeld)

Enfin, het is wel effectiever dan PGF2a voor plaatselijke groei.
Maar geen enkele andere stof kan effectief plaatselijke groei mogelijk maken.
 
Synthol, ik heb altijd gedacht dat het effect van synthol puur tijdelijk was en voor wedstrijden. maar het heeft dus ook een (blijvend) opbouwend effect?!

Succes Diver......
 
effect duurt ongeveer 6 maanden tot ruim een jaar. de ruimte die je maakt met de olie wordt als de olie wordt afgebroken opgevuld met eiwit( spiermassa) waardoor het resultaat eigenlijk blijvend is. enigste nadeel is dat nu de kracht iets minder is en de pomp is anders.

En een raar gevoel als je 2 naalden in je boverarm moet zetten.
 
Back
Naar boven