XXL Nutrition

mening over lean mass kuurtje?

Bezoekers in dit topic

Hmmmmmmm, i don't think so.

Succes dermee......

ik ga trainen, later
 
ok, ik wil nou wel vragen waarom?

ben je van plan om wedstrijden te gaan doen? ik ken zelfs wedstrijd bodybuilders die het op hun (nationaal) niveau zelfs niet nodig achten om naar synthol te grijpen.

kan je dat niet via training? lijkt me gewoon een beetje belachelijk dat iemand die recreatief in de zaal wat massa wil bijkweken nou ook synthol gaat gebruiken.

nou ja, je doet wat je wil, ik ga er niet echt mee akkoord.
 
wat is er mis aan synthol, het is een steriele olie, zonder hormonen. de oude synthol was bagger, dit is gewoon steriel komt uit west europa en is sneller afgebroken dan de eerste soorten van synthol. Iemand mag dan wel 5 ml met deca en test zetten maar zuiver plantaardige olie is taboe?? wat is het verschil dat recreatie bb wel as mogen gebruiken maar geen synthol??

greetz
 
Ik denk dat het vooral ethisch voor velen een probleem vormt...
Men denkt erover alsof het 'valsspelen' is. Maar ergens heb je gelijk dat alles wat niet natuurlijk bereikt wordt dat eigenlijk is...

Toch heeft het een slechte naam doordat de tijdelijke massa die je ziet geen spieren zijn maar slechts een illusie....
Anyway..your choice.
 
Ik zie synthol als het zetten van siliconen, het is dankzij de synthol dat je arm groter wordt, bij AAS is het nog altijd zo dat er een goeie training en een goeie voeding voor nodig is om resultaat te bereiken.
Ook denk ik dat als je als amateur naar zulke middelen gaat grijpen het eind zoek is.
Ik (flame) niet maar als ik je foto's op de site bekijk zul je ook je semetrie om zeep helpen door je biceps kunstmatig op te blazen, (heb je daar al aangedacht?)
verder moet je natuurlijk lekker zelf weten wat je met je lichaam doet, maar nu weet je hoe ik erover denk.
 
Originally posted by admin
Mogen we de vorderingen van je kuur in het forum "Kuur Logboek" volgen?

Ben wel geïntereseerd in je progressie na deze kuur.
Tuurlijk T, zodra ik begin laat ik de voortgang weten.

Diver ea: Zou zelf nooit synthol gebruiken, maar het is ieders keus. Velen zouden al nooit naar AS of prohormonen grijpen, wie bepaalt waar de grens ligt? Veel BB'ers zijn met hun sport bezig uit een stukje ijdelheid of om een mooi lichaam te krijgen. Als je dmv synthol de groei van biceps (wat een moeilijke spiergroep is qua groei bij velen) kan stimuleren en blijkbaar ook nog redelijk blijvend kan maken, tja, waarom niet? Siliconen implanten zijn erger in mijn visie. Diver: hou je ons op de hoogte van de voortgang? Ken verder niemand die synthol gebruikt, is wel interessant.
 
Back
Naar boven