XXL Nutrition

Mening over voedings schema

Bezoekers in dit topic

Rammstein86

Novice
Lid geworden
8 jul 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Hee allemaal

Ik wou graag van jullie een menig hebben over mijn gemidelde voedings schema. mijn stats: 25 jaar 84.2 Kg 176cm Bf schating 19% 3x per week KT
ben benieuwd naar jullie reacties
 

Bijlagen

  • voedings tabel Rammstein86 8-16.xlsx
    12,6 KB · Weergaven: 53
Hee allemaal

Ik wou graag van jullie een menig hebben over mijn gemidelde voedings schema. mijn stats: 25 jaar 84.2 Kg 176cm Bf schating 19% 3x per week KT
ben benieuwd naar jullie reacties

Wat zijn je doelen ? MEt een bf van 19% lijkt me dat bulken niet echt je doel is ? Toch eet je, gezien je lengte en gewicht wellicht boven onderhoud. Ik zou de koolhydraten wat omlaag proberen schroeven en de eiwitten licht omhoog. Als je gaat cutten of minder kcal inneemt, verander dan enkel je KHinname.

Beter spreid je ook je eiwit-inname wat. Ik zie bv 60 gr 's ochtends maar je neemt ook twee maaltijden met slechts 6 of 10 gr eiwitten. Probeer eerder naar 6 x 30 gr eiwitten te gaan.

Mijn voorstel :
- neem je whey VOOR je ontbijt. Die snelle eiwitten is het eerste dat je lichaam 's ochtends wilt. Pak een scoop minder whey of doe zonder melk.
- maaltijd 2 kaas vervangen door mager vlees (100gr kippewit bv)
- maaltijd 4 idem (bijvoorbeeld tonijn)
- laatste maaltijd zou ik de whey gewoon laten en voor 500gr kwark gaan. Vlak voor het slapengaan heeft je lichaam veel meer aan de trage eiwitten. Je kan eventueel de whey shake vlak na je training nemen, gemengd met je dextrose
 
Back
Naar boven