AndroidHealthClinic

Mening schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jdwilde

Novice
Lid geworden
19 dec 2012
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Wat vinden jullie van dit schema met als doel Cutten. Zou dit graag starten na nieuwjaar met voldoende cardio en krachttraining.
 

Bijlagen

  • Voedingschema CUT Joey de wilde.xlsx
    83,1 KB · Weergaven: 30
Kan t niet goed zien (mobiel), maar t zou handig zijn als je laat zien wat je eet ipv alleen de voedingswaarde neer te zetten;)
 
je laat ons een leeg schema zien en vraagt dan aan ons of dit een goed schema is?

tuurlijk joh... gewoon helemaal niks eten, val je snel van af
 
je laat ons een leeg schema zien en vraagt dan aan ons of dit een goed schema is?

tuurlijk joh... gewoon helemaal niks eten, val je snel van af

Hmm dat is raar.. het is een schema dat laat zien wat ik eet met calorieen enz bij en blijkbaar als ik het upload valt alles weg voor jullie.. Als ik het open zie ik alles.

Ik zit op 154 gr eiwitten, 322 gr koolhydraten en 72 gr vetten... Weeg 75 kilo, BF 19 %
 

Bijlagen

  • Voedingschema CUT Joey de wilde.xls
    221 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Hmm dat is raar.. het is een schema dat laat zien wat ik eet met calorieen enz bij en blijkbaar als ik het upload valt alles weg voor jullie.. Als ik het open zie ik alles.

Ik zit op 154 gr eiwitten, 322 gr koolhydraten en 72 gr vetten... Weeg 75 kilo, BF 19 %

in het schema staat 20% :mad:

Maar goed, vet mag wel iets meer imo, eiwitten mogen ook wel omhoog in de cut. Meer kan ik niet zeggen, veel info geef je niet..
 
Back
Naar boven