Fitness Seller

Mening voedingschema (niet vast)

Bezoekers in dit topic

Ciron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
813
Waardering
861
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Goede maandag mensen... ik ben graag benieuwd wat jullie van mijn onderstaande voedingschema vinden???

Naamloos.png
 
Ik zal het maar zeggen, voordat anderen het doen :)

Wat zijn de totale calorieën en macro's? Dus wat je onderaan als totaal ziet staan.
Vertel wat meer over jezelf; leeftijd, lengte, gewicht, doel (cutten/bulken)? Welke kcals zit je normaal op en hoe gaat dat?
 
Ik zal het maar zeggen, voordat anderen het doen :)

Wat zijn de totale calorieën en macro's? Dus wat je onderaan als totaal ziet staan.
Vertel wat meer over jezelf; leeftijd, lengte, gewicht, doel (cutten/bulken)? Welke kcals zit je normaal op en hoe gaat dat?
Bulken op 60 kilo 1.83 m ...sport 5 keer per week + zittend beroep (kantoor) : kcal zijn 2526 - 277 carbs - 206 protein - 58 vet

Dit is eigenlijk mijn eerste keer.
 
vet mag hoger, eiwit veeellll te hoog
 
Je hebt aan 120-150 gr eiwit zat. 2-2,5 gr per kg lichaamsgewicht.
Vetten kunnen hoger. Minimaal 1 gr per kg lichaamsgewicht.

Bij maaltijd 1 en 2 elk 20 gr whey bijvoorbeeld en in de avond je kwark halveren.
Bij je avondkwark handje noten erbij en bij maaltijd 4 nog wat noten oid.

zit je al een stuk beter.
 
Bedankt voor de reacties ! ik ga het vet omhoogschroeven !!

Maar zijn de kcal ok om aan te komen/sterken ?
 
Dat weet je pas als je het gaat eten.
Ga het schema gewoon eens een week of 2 aan en kijk wat het doet. Kom je aan dan hou je het zo. Kom je niet aan dan hoog je wat op.
Gaat het te snel (meer dan 0,5 kg per week) dan haal je er 100 -200 kcal af.

Het is en blijft proberen en een berekend onderhoud is slechts een indicatie. Je kan je onderhoud alleen maar bepalen door het te gaan doen en zien waar je stabiel op blijft. .
 
Is bijvoorbeeld 110 gram vet weer TEVEEL ? tenkoste van carbs
 
Back
Naar boven