XXL Nutrition

meningen bulk-voedingsschema.

Bezoekers in dit topic

Je schema ziet er een dirty bulk uit. Welke chocomelk/melk is het, mager of volle?
Ik zou wat minder noten eten en ongezouten. Want je eet 2xbw in vetten. Cashew bij voorkeur eten geen pinda’s.En wat ik ook niet zie is water. 2 liter is voldoende.
En ik zou ook zoals aangegeven beginnen met 2500 kcal en kijken wat je lichaam doet. Meeste vrienden van mij denken dat ze veel te veel verbranden omdat ze bvb in de bouw werken. Maar dat valt nog goed mee. Toen ik 18 was en net begon te werken in de bouw vrat ik ook 3500 kcal met als gevolg 10kilo op 3 maand tijd. En dat zag ik ook bij mijn matties oooh ik werk in de bouw en die calculator zegt dat ik minstens 3000 kcal nodig heb + 500. Nu zijn ze allemaal fat as fuck.

Dus wat minder vetten eten, eiwitten miss ook wat minder 2x bw en de rest KH.
Wat meer groenten, water en probeer rond de 2500 kcal te eten en zie wat je lichaam zegt na 2/3weken. En kijk ook hoe het gaat in de sportschool ga je vooruit blijf dan even op je huidige macro’s.

Beginners gainen soms spieren en verliezen wat vet in het begin. Rookie gains.
En zoek eens op google IIFYM daar ga jij wel wat aan hebben. Veel succes!
Hou een beetje de macro's in de gaten, maar voor de rest vooral kijken naar de resultaten die je boekt. Op dit schema zit je alleen wat ver boven 1 gram vet per kg lichaamsgewicht.

Volle focus op progressie in de sportschool en je weet vanzelf wat er goed of fout gaat.
Op verzadigingsgevoel na wat maakt het uit of hij 2x zn bw in vetten eet?
 
Op verzadigingsgevoel na wat maakt het uit of hij 2x zn bw in vetten eet?
Imo maakt dat niet uit maar blijft t om totaal kcal gaan (wel voldoende eiwit uiteraard en verstandig de basis gezond houden) en zolang t niet elke dag macD is kan t prima.
 
Op verzadigingsgevoel na wat maakt het uit of hij 2x zn bw in vetten eet?
Niets in principe, maar alles heeft uiteindelijk te maken met balans. In een bulk komt dat meestal niet zo nauw en krijg je van alles wel genoeg binnen. Voor TS zal het dus niet zoveel uitmaken, zelfs met de grote M zou het kunnen (zijn doel is niet clean eten).

De reden dat ik het zeg is dus die balans - je ziet vaak genoeg iemand die een heel brood weg eet en zijn eiwitten/vet vergeet of een andere combinatie dat de kcal wel gehaald worden maar het nogal uit balans is.
 
Back
Naar boven