MuscleMeat

Meningen over gevraagd

Bezoekers in dit topic

Moen

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Wat vinden jullie van een d-bol-only cycle ?
Ik weet dat het verre van de beste zou zijn maar het moet toch wel een goed resultaat geven ?

(Is gewoon een vraagje btw , ik sta nog lang niet op het punt iets te bestellen)

Welke injects? Stromba inject? Test? Ofzo?

test of eq. Met name samen met test zou het goed moeten werken. Alleen wel hoge mate van aromatose (dus nolva bij de hand)

• Topic Starter Topic Starter
admin zei:
D-bol stacked met zowat alles goed. (injects) Maar idd wel letten op de estrogene bijwerkingen.

Liefst niet met winstrol of andere 17AA steroiden vanwege teveel stress op de lever en nieren.

What about die orals-only cyclus bij de voorbeeldcycli ?
Daarna is je lever zowat dood ? :)

Moen zei:
What about die orals-only cyclus bij de voorbeeldcycli ?
Daarna is je lever zowat dood ? :)
Nee hoor, 2 x 17 AA in totaal slechts 8 weken. Nooit gelijktijdig gebruikt.
Begin eraan in goede gezondheid en laat je voor en na controleren door een arts. Kan zeker op een veilige manier. Maar een voorstander ervan ben ik niet.

waarom alleen d-bol.
maak er toch een goede kuur van,leverd toch veel meer blijvende massa op.
is het angst om te prikken??

• Topic Starter Topic Starter
martin77 zei:
waarom alleen d-bol.
maak er toch een goede kuur van,leverd toch veel meer blijvende massa op.
is het angst om te prikken??

Ik zei toch al dat ik nog lang niet op het punt sta om iets te bestellen ?
Vroeg het me gewoon af :)

Je kunt inderdaad beter optijd informeren voor je er aan begint.

Moen zei:
Ik zei toch al dat ik nog lang niet op het punt sta om iets te bestellen ?
Vroeg het me gewoon af :)

dat heb ik ook wel gelezen,maar als je daar meningen over vraagt maar nog niet op het punt staat om iets te bestellen ben je er toch mee bezig.
daarom mijn reply"waarom niet erbij injecteren"
het is gewoon goed bedoeld advies,zou jammer zijn als je d-bol kuurtje gaat doen terwijl er veel meer uit te halen valt....
daarom ook mijn reactie "angst om te prikken??" dan kan ik er nog iets bij voorstellen dat je alleen d-bol wilt gebruiken.was dus NIET lullig bedoeld.
gr martin77

Kijl als je gaat voor 1 oraal middel?? tjsa, ik noem het geen kuur. Als je gaat kuren moet je prikken, hoe dan ook. Vroeg of laat kom je er toch niet onderuit. Dus kan je net zo goed meteen met injects beginnen en een fatsoenlijke kuur samenstellen dan eerst maanden aanklooien met 1 of 2 oralen samen, 3 flutkuurtjes,met 6 kilo winst en leverwaarden die de lucht in schieten.

Wil je niet prikken, nooit niet, kuur dan niet. Is het hiervoorgenoemde niet het geval, dan meteen injects.

Deze sport heet niet voor niets bodybuilding......
Alleen de een bouwt zijn lichaam anders dan anderen. Er zijn zat mensen die goede resultaten hebben gehaald op winstrol of dboll only, mits je ervan verwacht wat het kan. Kijk, als massakuur is een oral alleen niet genoeg. Maar wil je snel en zonder al te veel extremen een paar kilo op je lichaam erbij dan kun je best af met een 'kuurtje' dboll of winstrol only.
Alleen als je doel is om groot te worden, en dan bedoel ik echt tien kilo of meer op je oude gewicht, dan is het niet slim. Pak dan meteen een goede kuur en groei als kool.

Terug
Naar boven