MuscleMeat

Menno Buch overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stefanovich

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
10.772
Waardering
1.530
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
di 08 jul 2014, 20:06
Menno Buch overleden

Programmamaker Menno Buch is overleden. Dat schrijft zijn vrouw, Nicole Buch, in een verklaring.
"Vanavond, dinsdag 8 juli 2014, heeft mijn grootste liefde Menno Buch (62), gedwongen door zijn duivelse ziekte, afscheid genomen van het leven", schrijft Nicole. Buch heeft zijn lichaam aan de wetenschap geschonken. Er zal geen begrafenis of crematie plaatsvinden.
Hij werd op 19 augustus 1951 geboren in Den Haag en groeide op in Wassenaar. Al jong verliet hij het ouderlijk huis om op ondernemerspad te gaan. In de jaren 80 kreeg hij voor het eerst landelijke bekendheid toen hij als één van de eersten 06-lijnen ging exploiteren. In de jaren 90 werd hij bij het grote publiek nóg bekender door het controversiële televisieprogramma ‘Sex voor de Buch’. Daarna maakte Menno o.a. de series ‘Buch', 'Buch burgers & buitenlui', 'De Zomerbuch', 'Hoe hoort het eigenlijk?', 'Buch in de branding', 'De Relatieman' en de talkshow ‘Nightclub'. Zijn laatste werk is de door RTL4 recentelijk uitgezonden succesvolle serie 'Buch in de bajes’.
Buch werd eind februari van dit jaar overvallen in zijn huis. Drie of vier gemaskerde mannen namen onder meer een verzameling horloges mee. Opsporing Verzocht besteedde aandacht aan de overval.
Menno Buch was de broer van schrijver, verzamelaar en tv-maker Boudewijn Büch. Die stierf in november 2002 aan een hartstilstand.

http://www.telegraaf.nl/prive/22831926/__Menno_Buch_overleden__.html
 
Kwam het ook net tegen! Altijd leuke programma's van hem. Vooral buch in de bajes keek ik graag naar. Jammer dat deze man op een leeftijd van 62 overlijd. Blijft een jonge leeftijd vind ik.
 
Ik hoor het net,
is de kanker dus weer terug gekomen :(

R.I.P

heb nog voor de man gewerkt(opdrachten van Menno)...
 
Ik keek daar altijd naar vroeger, en dan in de bus naar school er over praten. Ik vergeet nooit die gast die knuffels neukte.

Zijn broer maakte ook wel vette programma's trouwens.
 
Zonde. Goeie presentator.
Z'n broer de schrijver was nog jonger toen ie overleed, aan een hartstilstand dacht ik. Boudewijn Büch. Was ook wel een schok toen

edit stond al in de op zag ik
 
Tijdje terug had ie nog een programma over de bajes. Hij kon zich altijd zo lekker van de domme houden zodat mensen zich lekker blootgaven :)
 
Proficiat, succes met je doelen in het hiernamaals.
 
Goede presentator kon altijd wel lachen om die kerel.
Hoe die die criminelen ook altijd zo belerend aankeek, geweldig:roflol:

rip
 
Ik hoor het net,
is de kanker dus weer terug gekomen :(

R.I.P

heb nog voor de man gewerkt(opdrachten van Menno)...

Ik denk toch dat het een hartstilstand was. Schijnt in de familie te zitten, is zijn broer ook aan overleden.
 
Ik denk toch dat het een hartstilstand was. Schijnt in de familie te zitten, is zijn broer ook aan overleden.
Kan natuurlijk,
niet dat het heel veel uitmaakt maar wat ik gelezen heb was het de kanker. aangezien er bij het overlijdens bericht een stukje stond dat hij al een tijdje ziek was...
 
Kan natuurlijk,
niet dat het heel veel uitmaakt maar wat ik gelezen heb was het de kanker. aangezien er bij het overlijdens bericht een stukje stond dat hij al een tijdje ziek was...

Ik denk toch dat het een hartstilstand was.
 
Ik wist niet dat hij ziek was. RIP.

Vond het altijd wel een toffe kerel.
 
Was altijd groot fan van Boudewijn. Vond Menno altijd de ordinaire. Alleen sexvdbuch was wel grappig. Toch RIP.
 
Back
Naar boven