Fitness Seller

Menno starting strength

Bezoekers in dit topic

Snap ik. Maar de basis kun je super makkelijk vinden op YT en de antwoorden hier. De basis is niet super moeilijk, bekijk dit en hou dit vast en dan leer je later wel wat je moet aanpassen aan je eigen lichaam verhoudingen.

How to squat guide, calgary barbell

How to deadlift Alan thrall

How to bench in 3 delen calgary barbell
Vroeger was er geen Youtube en leerde ik het ook uit boek en nadoen van anderen in gym(squats)
Ben pas met 16j gaan kniebuigen toen ik naar gym ging.

Zoals ik al eerder zei; maak je niet gek om 'perfecte vorm te creëren'
Dank jullie wel!
 
Snap ik. Maar de basis kun je super makkelijk vinden op YT en de antwoorden hier. De basis is niet super moeilijk, bekijk dit en hou dit vast en dan leer je later wel wat je moet aanpassen aan je eigen lichaam verhoudingen.

How to squat guide, calgary barbell

How to deadlift Alan thrall

How to bench in 3 delen calgary barbell
Dit, neem een paar basic filmpjes en volg die.

Op het Starting Strength-forum waren, iig vroeger, veel form check filmpjes, daar kan je ook veel van leren. Dan moet je wel filmpjes van jezelf hebben ter vergelijking.
 
Als ik nog een ding mag vragen over ademen tussen reps. Ik zag dus dat je doet een volle adem voordat je de stang uit het rack pakt. Daarna tussen reps doe je alleen nog kleine teugjes zodat je lijf niet teveel relaxt. Hoe kan je dit dan het beste aanpakken qua ademhaling op 5 rep sets
 
Als ik nog een ding mag vragen over ademen tussen reps. Ik zag dus dat je doet een volle adem voordat je de stang uit het rack pakt. Daarna tussen reps doe je alleen nog kleine teugjes zodat je lijf niet teveel relaxt. Hoe kan je dit dan het beste aanpakken qua ademhaling op 5 rep sets
Hetzelfde voor elke rep. Mocht je echt buiten adem zijn na rep 4 bv, kan je meer ademen maar je blijft spanning op je rug en abs houden terwijl je dit doet.
 
Back
Naar boven