Fitness Seller

Mens physique/classic bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.722
Waardering
15.470
Hoi,

Puur uit interesse maar ik zag dat bij classic bb ik 1.83-100 +13kg mag wegen. Bij MAP kan ik hier niets over vinden zijn hier ook regels voor?

lief dankje doei
 
Voor zover ik weet niet. Het is ingedeeld in lengte klasses, en als je te zwaar bent past je fysiek simpelweg niet in de MAP klasse en scoor je niet goed met als reden te veel massa. Dit gebeurt ook in de bikini klasse waar dames met te veel massa staan. Die moeten dan bodyfitness doen i.p.v. bikini.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Maar hoe weet je dan of je teveel massa hebt?
 
Maar hoe weet je dan of je teveel massa hebt?
Kwestie van iemand met verstand ernaar laten kijken. Jij hebt in elk geval geen fysiek voor MAP. Weet niet of je coolbuilder nog kent maar hij had een typisch MAP fysiek.
 
Kwestie van iemand met verstand ernaar laten kijken. Jij hebt in elk geval geen fysiek voor MAP. Weet niet of je coolbuilder nog kent maar hij had een typisch MAP fysiek.
Voor MAP moet je toch ook beetje knap koppie hebben? ..... :$
 
Voor MAP moet je toch ook beetje knap koppie hebben? ..... :$
Er wordt meer gekeken naar het algehele voorkomen ja, knap koppie is natuurlijk wel subjectief. Maar zoals ik kijk tijdens het poseren zou daar niet kunnen:roflol:
 
Map moet je ook kuiten voor hebben.
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Als je te buff bent voor MAP is MMP (Men's Muscular Physique) een optie. Indien je goeie benen hebt, zou ik echter gewoon voor BB gaan (of Classic).

Je hebt trouwens Classic BB en Classic Physique. Bij Classic Physique mag je een paar kg zwaarder wegen (afhankelijk van je lengte).

Bokito die -100+13 regel geldt volgens mij voor Classic Physique en voor Classic BB is het uit mijn hoofd -100+11. Overigens hangt het van je lengte af.
 
Als je te buff bent voor MAP is MMP (Men's Muscular Physique) een optie. Indien je goeie benen hebt, zou ik echter gewoon voor BB gaan (of Classic).

Je hebt trouwens Classic BB en Classic Physique. Bij Classic Physique mag je een paar kg zwaarder wegen (afhankelijk van je lengte).

Bokito die -100+13 regel geldt volgens mij voor Classic Physique en voor Classic BB is het uit mijn hoofd -100+11. Overigens hangt het van je lengte af.
Je mag zwaarder zijn of meer wegen*

Beetje bij de les blijven Henk.
 
Beetje een topic bump, maar:

Voor Classic bodybuilding is van 180 tot 190cm dit van toepassing: Lengte - 100 + 8
En voor Classic physique is het lengte - 100 + 13

Best een groot verschil die 5kg. Maar in de praktijk zie je vaak (althans hier in Rusland in het amateurcircuit) dat de classic bodybuilding toppers gewoon ook classic physique meedoen en daar ook winnen of iig heel hoog eindigen.
 
Back
Naar boven