Fitness Seller

men's physique doen of nog niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahah nee denk het niet..vooral als ik ga nu drogen! heb nooit aan wedstrijden gedaan dus weet niet eens hoe en wat!

je bent best groot, en je gaat c doen, neem aan de open limburgse?

wel echt mooi fysiek heb je hoor, wat meet die taille van je?
 
Je oogt groot maar bent 'maar' 93kg?

Chickenlegs ofzo?
 
Ik weet niet in welke omgeving je traint, maar ik zou minstens een poseer begeleider aanschaffen, is ook zeer belangrijk.
Die dit al vaker gedaan heeft, want tan moet je ook 1 dag van tevoren doen, pre-tan dan zodat het beter uitkomt na spray of smeer tan.
 
Heb je een foto van je benen ?
 
Ik zou er voor gaan! Vermoed trouwens dat dit minder dan 10% is.
 
je bent best groot, en je gaat c doen, neem aan de open limburgse?

wel echt mooi fysiek heb je hoor, wat meet die taille van je?
talie is 85..wil toch eerst physique proberen.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Je oogt groot maar bent 'maar' 93kg?

Chickenlegs ofzo?
benen waren altijd probleem maar zou niet zeggen dat het chickenlegs zijn

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Ik weet niet in welke omgeving je traint, maar ik zou minstens een poseer begeleider aanschaffen, is ook zeer belangrijk.
Die dit al vaker gedaan heeft, want tan moet je ook 1 dag van tevoren doen, pre-tan dan zodat het beter uitkomt na spray of smeer tan.
in almere woon ik..dus ga in de beurt zoeken iemand..
 
Streef fysiek man, moet best goed komen bij die mens physique :)
 
ziet er goed uit, alleen insertions in rug lijken puur bagger( no hate)

sowieso goed genoeg voor wedstrijden dat is zeker, mooi droog ok al.
 
Oh die zwembroeken klasse. :roflol:
Nou ja in ieder geval beter dan in een halve string op het podium staan. :P
 
Maak een foto van je benen dan
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar ze

Je zit op 93kg, oogt best groot en hebt geen chicken legs. Dan zou ik toch echt gaan denken dat je gewicht niet helemaal klopt.
 
Maak een foto van je benen dan
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar ze

Je zit op 93kg, oogt best groot en hebt geen chicken legs. Dan zou ik toch echt gaan denken dat je gewicht niet helemaal klopt.


hij zit ook op 8% of lager he, dat is al een hoop gewicht verschil met BVB 14%
 
Jij was die kerel die berichtje stuurde, fysiek niks mis mee man! Het zou nog kunnen denk ik, maar dan moet je wel flink aan de bak!

Anders kun je altijd in juni nog een C wedstrijd pakken in Tiel...

Succes!
 
Maak een foto van je benen dan
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar ze

Je zit op 93kg, oogt best groot en hebt geen chicken legs. Dan zou ik toch echt gaan denken dat je gewicht niet helemaal klopt.
benen of niet..ik ga voor fysiek daar heb ik geen benen nodig...en anders zou ik een topic openen met vraag over bb wedstrijd..en als ik voor die zou voorbereiden zou ik dan meer accent op legen..!!

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Jij was die kerel die berichtje stuurde, fysiek niks mis mee man! Het zou nog kunnen denk ik, maar dan moet je wel flink aan de bak!

Anders kun je altijd in juni nog een C wedstrijd pakken in Tiel...

Succes!
yes man theks..ga me best doen!

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

hij zit ook op 8% of lager he, dat is al een hoop gewicht verschil met BVB 14%
dat ook..heb niet veel vet..
 
Redelijk fysiek, toch vind ik benen belangrijk, zo niet belangrijker dan de rest.( ookal heb je het niet nodig voor jouw klasse)
 
Redelijk fysiek, toch vind ik benen belangrijk, zo niet belangrijker dan de rest.( ookal heb je het niet nodig voor jouw klasse)
helemaal mee eens!
 
Mooie upperbody! Fakking droog. Minder dan 10% zoiezo.

Post eens foto'z van je benen als je wilt.
 
Ik doe zelf ook mee de 22ste en zie er minder goed uit als jou vind ik! Dus zeker doen! ;)
 
Sport en fitness - Almere
Begeleiding door XXL atleet Evelien Nellen
Markerkant 10-132D (Naast de Gamma)
1316 AL Almere
evelienfitness@gmail.com
 
Ik doe zelf ook mee de 22ste en zie er minder goed uit als jou vind ik! Dus zeker doen! ;)
leuk man..))..ja ik denk dat ik ga het gewoon doen!!

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Sport en fitness - Almere
Begeleiding door XXL atleet Evelien Nellen
Markerkant 10-132D (Naast de Gamma)
1316 AL Almere
evelienfitness@gmail.com
ja die had ik gezien..tnks!!
 
Back
Naar boven