MuscleMeat

Men's Physique van 10% naar 5/6%

Bezoekers in dit topic

brian0206

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.921
Lengte
1m84
Massa
108kg
Vetpercentage
12%
Beste builders,

Ik heb mezelf dit jaar opgegeven voor de Flexcup Men's Physique.
Dit zal de eerste keer zijn dat ik het podium opga en dus ook zal proberen naar de 5/6% te gaan.

Hieronder een foto van hoe ik er nu bij sta.
Als jullie nog tips hebben of adviezen qua voeding/training of podium ervaring hoor ik dat graag :D :bow2:

10414382_632805506810700_6790457472750490405_n.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Thnx heren! zal van de week nog wat foto's posten van meerdere poses

Sweet.

Is dat 10%? Ziet er minder uit

Hang misschien ook vd persoon af

Netjes hoor!!
Hopen dat de Men's Physique klasse maar groot mag worden... ik vind dat een super klasse en ben blij dat ie zo populair is/wordt!

Is al een goed %!

Ziet er eerder uit als 8% vind ik. Goed fysiek

De meeste mensen denken altijd dat ze lager bodyfat % zijn dan dat ze echt zijn, bij jou is het omgekeerd, dit is zeker weten minder dan 10%, zoals hierboven gezegd werd, rond de 8% zal het liggen.

De meeste mensen denken altijd dat ze lager bodyfat % zijn dan dat ze echt zijn, bij jou is het omgekeerd, dit is zeker weten minder dan 10%, zoals hierboven gezegd werd, rond de 8% zal het liggen.

Haha dit inderdaad. Hoe vaak mensen wel niet denken op 12% te zitten terwijl ze eigenlijk 20% oid hebben :p

Volgens de meettang en ook volgens elektronisch zit ik op de 10%, zit voornamelijk op me onderrug en billen nog aardig wat. Maar ga gewoon door totdat ik in de spiegel tevreden ben :D. Zal deze week even wat verschillende pose fotos maken en deze hier posten

Netjes inderdaad, denk zelf dat je ook lager zit dan 10%

Je staat er al goed bij man! Succes met je doel :thumb:

****ing droog en goeie abs!

Thnx for all the good support brahs!! :D

Hier een aantal pose fotos, aan mijn poseren kan nog gewerkt worden. Zondag eerste poseerlessen dankzij de flexcup :D

IMG_8089.jpg

IMG_8091.jpg

IMG_8094.jpg

IMG_8095.jpg

IMG_8096.jpg

IMG_8098.jpg

IMG_8099.jpg

watz met je tepels

• Like
Waarderingen: ivantjeuh
Terug
Naar boven