MuscleMeat

Mens physique wedstrijd uitkiezen 2016 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasenko

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
5 aug 2014
Berichten
3.059
Waardering
3.043
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hoi mannen,

Ik ben al jaren bezig met trainen en goed eten en ben aan het denken om mee te doen aan een mens physique wedstrijd, het liefst in maart/april/mei in 2016. Het liefst iets fatsoenlijks met eventuele kwalificaties voor arnold in madrid oid, leuk om een doel te hebben toch :D Ben al uren aan het zoeken en vind het allemaal maar onoverzichtelijk, links werken niet etc..

Ben de volgende link tegen gekomen: http://ifbbnederland.nl/wedstrijden/
Maar weet niet in hoeverre deze klopt en wat voor wedstrijden het allemaal precies zijn? Iemand die wat tips kan geven?
 
welke wedstrijden heb je allemaal gedaan? je kan tooch niet na 1 wedstrijd al naar de arnold... wat dacht je van een NK?
En daar kom je ook pas als je eerst andere wedstrijden gewonnen hebt. Erg zeker van je zaak, ben benieuwd naar je fysiek..:)
 
Zelf 0,0 ervaring qua wedstrijden, maar volg zelf wel wedstrijden etc. Ben begonnen met me erin te verdiepen, zag toevallig bij de Juliette Bergmann Cup dat er wat tickets naar arnold madrid te winnen waren. Zeg ook niet dat mijn fysiek goed genoeg is om te winnen, maar misschien leuk als doel, eventueel na een paar wedstrijden zelfs. Het is gewoon vrij moeilijk om er goede info over te vinden op internet heb ik het idee.
 
Jbc is een a wedstrijd.

Probeer eerst maar eens een a atleet te worden ;)
 
Jbc is een a wedstrijd.

Probeer eerst maar eens een a atleet te worden ;)

En hoe kan je een a atleet worden? Door andere wedstrijden?
 
Je wordt A atleet door eerst top 3 in een c wedstrijd en daarna b wedstrijd. Eerst dus meedoen aan enercup of sapcup zijn nog meer c klasse wedstrijden.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Je wordt A atleet door eerst top 3 in een c wedstrijd en daarna b wedstrijd. Eerst dus meedoen aan enercup of sapcup zijn nog meer c klasse wedstrijden.

Je kan het beste even bij ifbb Nederland kijken en kan je zo je eerste wedstrijd bepalen, zag je linkje boven staan, dat zijn de wedstrijd die ook kloppen, durf niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij kan je ook aan de open kampioenschappen meedoen
 
Maar op diezelfde link zie ik het volgende staan: Juliette Bergmann Cup (C) @ Orpheus Theater

Is dat dan wel een C wedstrijd waar ik aan mee zou kunnen doen?
 
Maar op diezelfde link zie ik het volgende staan: Juliette Bergmann Cup (C) @ Orpheus Theater

Is dat dan wel een C wedstrijd waar ik aan mee zou kunnen doen?

jep
 
Precies, eerst maar eens een c wedstrijd zien te winnen, je ziet het allemaal al voor je maar dat zal nog eens vies gaan tegenvallen.
 
Precies, eerst maar eens een c wedstrijd zien te winnen, je ziet het allemaal al voor je maar dat zal nog eens vies gaan tegenvallen.

+1 zie maar eens in de top 3 te komen al prestatie op zich
 
Ik ben me gewoon een beetje aan het verdiepen. Maar als ik het ga doen, doe ik het goed en ga ik gewoon voor de 1e plaats.
 
Ik ben me gewoon een beetje aan het verdiepen. Maar als ik het ga doen, doe ik het goed en ga ik gewoon voor de 1e plaats.

Lol, denk je dat de anderen voor spek en bonen mee doen?

Plaats eens een foto van je fysiek..
 
Hahaha Madrid. Joh, waarom stel je niet gelijk als doel om dit jaar nog een pro card te halen :D


Er zijn dit jaar nog een aantal wedstrijden, ik zou daar eerst eens in het echt gaan kijken. Dacht dat de Limburgse Open over 6 weken al was, en ik dacht dat die wedstrijd zowel C als D niveau heeft.
 
Vergeet ook niet dat bij de MAP klassen ook rete veel mensen meedoen tegenwoordig. Iedereen die eigenlijk niet klaar is voor een classic klassen of gewichtsklasse qua massa, doet maar mee aan de MAP zodat ze toch een wedstrijd kunnen draaien. Ook moet je in de MAP klasse wel het hoofd er voor hebben zeg maar. Als je al niet knap bent van jezelf of een bepaald ''beach boy'' imago, dan ga je het al niet zo ver schoppen.

Ik ben ook erg benieuwd naar je fysiek, want volgens mij onderschat je het allemaal behoorlijk.
 
Hahaha Madrid. Joh, waarom stel je niet gelijk als doel om dit jaar nog een pro card te halen :D Er zijn dit jaar nog een aantal wedstrijden, ik zou daar eerst eens in het echt gaan kijken. Dacht dat de Limburgse Open over 6 weken al was, en ik dacht dat die wedstrijd zowel C als D niveau heeft.

Enercup, maar die zit al heel lang vol. OL is volgens mij in Maart ofzo. Wellicht kan hij nog SAP doen.
 
Toeschouwers en deelnemers volledig vol
 
Jbc is een a wedstrijd.

Probeer eerst maar eens een a atleet te worden ;)

JBC is geen A wedstrijd maar een C juliete bergmann grandprix is een A wedstrijd
 
Back
Naar boven