XXL Nutrition

Mens physique wedstrijd uitkiezen 2016

Bezoekers in dit topic

Lol, denk je dat de anderen voor spek en bonen mee doen?

Plaats eens een foto van je fysiek..

Nee. Maar als ik denk dat ik de 1e plek niet kan halen zou ik er niet eens over nadenken om überhaupt op het podium te gaan staan. Dat mensen mee willen doen voor de lol is prima, maar ik ben iemand die ook graag wint. Tenzij ik op het podium wil staan om ervaring op te doen, dat zou wat anders zijn.

Hahaha Madrid. Joh, waarom stel je niet gelijk als doel om dit jaar nog een pro card te halen :D


Er zijn dit jaar nog een aantal wedstrijden, ik zou daar eerst eens in het echt gaan kijken. Dacht dat de Limburgse Open over 6 weken al was, en ik dacht dat die wedstrijd zowel C als D niveau heeft.

Zoals ik al zei vind ik het leuk om een doel voor ogen te hebben. Stel ik zou het goed doen en over een paar jaar een kaart naar madrid kunnen scoren, leuk toch? Gewoon mee doen om mee te doen, nee dankje.

Enercup, maar die zit al heel lang vol. OL is volgens mij in Maart ofzo. Wellicht kan hij nog SAP doen.

Ik zeg toch in 2016 ergens? Ben er niet helemaal klaar voor en ga niet ff 6 weekjes diëten en met een half pakket op het podium staan.



Laat ook maar zitten ;)
 
Nee. Maar als ik denk dat ik de 1e plek niet kan halen zou ik er niet eens over nadenken om überhaupt op het podium te gaan staan. Dat mensen mee willen doen voor de lol is prima, maar ik ben iemand die ook graag wint. Tenzij ik op het podium wil staan om ervaring op te doen, dat zou wat anders zijn. Zoals ik al zei vind ik het leuk om een doel voor ogen te hebben. Stel ik zou het goed doen en over een paar jaar een kaart naar madrid kunnen scoren, leuk toch? Gewoon mee doen om mee te doen, nee dankje. Ik zeg toch in 2016 ergens? Ben er niet helemaal klaar voor en ga niet ff 6 weekjes diëten en met een half pakket op het podium staan. Laat ook maar zitten ;)

Ik reageerde niet op jou, maar op Patricia. Voor SAP zou je nog genoeg tijd hebben, is in december. En Maart is in 2016.
Je bent er zo zeker van dat je een kanshebber bent op de 1e plek, laat dan eens een foto zien :)
 
Zoals ik al zei vind ik het leuk om een doel voor ogen te hebben. Stel ik zou het goed doen en over een paar jaar een kaart naar madrid kunnen scoren, leuk toch? Gewoon mee doen om mee te doen, nee dankje.
Ach ja, niets mis met dromen hebben. Succes in ieder geval



Ben er niet helemaal klaar voor en ga niet ff 6 weekjes diëten en met een half pakket op het podium staan.

Ik reageerde niet op jou, maar op Patricia.
Ik had het over kijken he ;)
 
Nederlandse MAP klassen is vage poep. Richtlijnen veranderen constant. vage fysieken winnen. Eerst is alles ineens te groot, dan daarna ineens niet meer. Geen touw aan vast te knopen.
 
Nederlandse MAP klassen is vage poep. Richtlijnen veranderen constant. vage fysieken winnen. Eerst is alles ineens te groot, dan daarna ineens niet meer. Geen touw aan vast te knopen.

klopt als je kijkt naar wat er internationaal op MAP staat zijn allemaal mega kasten en hier in nederland moet je eigenlijk maar schier mannetje zijn. ga zelf ook MAP klasse draaien op enercup omdat bodybuilding nog wat te hoog gegrepen is ben benieuwd hoe ik er in verhouding tussen sta :D
 
Lekker vaag weer om iemand met wedstrijdambities te gaan bashen. Zo gek is het niet om eerste te willen worden als je aan een wedstrijd meedoet.

Sowieso is het niveau in NL niet zo bijster hoog en vooral niet in de lagere klassen. Het zijn vooral mannetjes die eigenlijk hadden gehoopt op wat meer massabehoud na de cut van hun eerste kuur en er uitzien als een ondervoede straathond. Vaak is het ego nog grootster dan het fysiek maar ondertussen zien ze eruit als elke andere beachboy op het gemiddelde strand.
 
Back
Naar boven