1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Mensen die hun gewichten, barbells, halters,... niet opruimen in de gym.... hoe ga je er mee om?

Discussie in 'Fitness Algemeen' gestart door yasmine, 1 feb 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

1. yasmine

yasmine Huge Freak Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    Hallo mensen,
    ik train ongeveer 8 keer per maand in een club. De club zelf is echt goed. Slechts een paar zaken zouden beter kunnen (iets te weinig zware schijven, ...)
    Wat me echter het meeste stoort is het totaal gebrek aan respect voor de fitness etiquette. Meer specifiek, 90 % van de sporters ruimt z'n schijven, halters, barbells gewoon niet op. Onderaan een paar foto's van het squathoekje, net voor ik wou squatten. Ik had toen al een paar dingen opgeruimd, maar dacht toen :"hier neem ik best een foto van".

Ik spreek de mensen er soms op aan, maar het haalt niks uit. Sommige maken zich boos, anderen ruimen het op "omdat ze het vergeten waren", maar iedere sessie zie ik een stal.
    Ik heb de manager reeds aangesproken, twee keer zelf, maar het haalt niks uit. '"Ja, er hangen nochtans bordjes uit waarom staat dat mensen alles terug op hun plaats moeten leggen"; Maar als dat niet gevolgd wordt, moet er dan niks anders bedacht worden? Er hangen overal camera's en de persoon aan de receptie heeft zicht op de zaal.

Hoe gaan jullie hier mee om? Gebeurt dit in jullie gym? Hoe gaat de gym daar mee om?

Tr3nbolon3 vindt dit leuk.
  2. yasmine

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    Hier een kiekje van het squathoekje. De catches liggen op de grond, er liggen overal schijven, dumbells, een barbell....

IMG_20180131_112902.jpg

IMG_20180131_112901.jpg

3. Sanca

Sanca Cyborg pirate Super Mod

Leuk Bevonden:
    17.220
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    106kg
    Vetpercentage:
    1%
    Kut beleid dan daar...

4. HB89

HB89 Huge Freak

Leuk Bevonden:
    334
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m96
    Massa:
    102kg
    Nou als dat een tering zooi is.. Vind het hinderlijker als er nog 100+ op de stang hangt.

5. yasmine

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    Ik zou het volgende aan het management voor willen stellen (al zal dat niks uithalen):
    1) bij het lidmaken van een nieuw lid, dient deze de fitness etiquette gelezen en goedgekeurd te hebben (the do's en don't in een gym, zoals niet gaan barbell curlen in het sqyatrack, of barbell rowen op een flat bench, niet db curlen voor het dumbell rack, je verstelbare bench niet 10 cm van het db rack deponeren, niet naast iemand gaan staan of passeren die aan het squatten is,...

2) je materiaal opruimen. Doe je dat niet 1 verwittiging. 2de overtreding; een maand geen toegang tot de club. 3de overtreding: permban.

3)...

6. yasmine

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    nou er lag een stang van iemand die er had gedeadlift of zo met 100 kilo. Dus dat had ik al opgeruimd. En dat was al het derde "hoekje " die ik die dag had opgeruimd alvorens te kunnen starten.

7. Webby

Webby Competitive Bodybuilder Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    700
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    72kg
    Ik zie op die foto's geen halterstandaarden en plateholders enzo. Waar wordt je dan geacht die te laten anders dan op de grond?

8. johnyjordaan

johnyjordaan Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    4.678
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    69kg
    Als 90% van de mensen niet opruimen en hij gaat te moeilijk doen dan heeft hij geen leden meer :)

Mr_Freaky vindt dit leuk.
  9. yasmine

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    Er zijn meerdere plekken waar je die kan ophangen, om 1,5 meter van het squatrack dus geen excuses

10. Aj_boxing

Aj_boxing Cool Novice

Leuk Bevonden:
    37
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    82kg
    Haha zo te zien zit de ergernis diep, begrijpelijk ofc, maar denk je serieus dat dit voorstel überhaupt serieus genomen wordt? Het is en blijft een bedrijf he... Leden=money.

11. yasmine

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    Het is een keten en het gaat om 90 % van de sporters in het krachthoekje. Dus dat is maar 15 % of zo van hun ledenbestand.

12. yasmine

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    Momenteel reageer ik sarcastisch op de mensen die hun materiaal niet opruimen: "hey bedankt dat je me de schuiven laat opruimen,... een extra training";

13. HillR

HillR Freaky Bodybuilder Elite Member Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    7.895
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m50
    Vetpercentage:
    23%
    Ik heb toevallig net een klacht ingediend bij mijn gym omdat het er altijd een teringzooi is. Niemand ruimt wat op, er hangen briefjes sinds januari dat ze het moeten opruimen en dat wanneer ze dat niet doen ze een waarschuwing krijgen. 2e waarschuwing is clubverbod.

Nou, het is nog steeds een teringbende en ik heb nog nooit een medewerker er wat aan zien doen. Kreeg als reactie op de klacht terug dat het gewoon heel druk is en dat ze hun best doen, maar dat ze altijd maar één medewerker hebben die bij de receptie zit en dat die niet constant maar kan gaan zitten opletten of mensen hun shit wel opruimen.

:roflol:

Dus ik doe maar gewoon mijn best om het los te laten. Als ik het zie gebeuren dan probeer ik er wat van te zeggen, maar ik wil ook niet die heks zijn die gelijk tegen iemand staat te schreeuwen RUIM JE SHIT OP!!!! Terwijl die arme ecto eigenlijk alleen maar even zijn flesje water wilde bijvullen en nog niet klaar was.....

Ik ruim gewoon braaf mijn spullen op, in de hoop dat de andere luie flikkers ooit het licht zien en zich realiseren dat het opruimen van je weights ook onderdeel is van de training en de gains. Uiteindelijk gainen wij meer dan hun, omdat wij al onze spullen opruimen en daarnaast ook nog eens de spullen van anderen als ze het weer laten slingeren.. Zij zijn dus forever ecto's!

(Van binnen maak ik me er nog wel een beetje boos om soms)

Pieter68, Tazdevl, natty87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Derksen

Derksen -NOT DUN- Elite Member

Leuk Bevonden:
    8.789
    Op zijn @skinnie, ermee gooien. Ik ruim het altijd op, train ook grotendeels thuis.

Punjab vindt dit leuk.
  15. Punjab

Punjab Massive Warrior Elite Member

Leuk Bevonden:
    13.296
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    108kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ja jij kunt dat beter dan ik..

OT: ik roep altijd gewoon door de gym, laat ie dat nou allemaal op het apparaat zitten joh?! Of Ruimt hij dat nou niet op?!

Ik ben niet om vrienden te maken in de gym en iedereen moet gewoon normaal doen. Dus mijn advies, spreek mensen er gewoon op aan of schreeuw het door de gym, maak het awkward voor ze.

hoxyz, Tr3nbolon3, Pieter68 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Pren

Pren Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.213
    Geslacht:
    Man
    Ik train dus ook in zo'n aso-gym waar niemand zijn shit opruimt. Mijn persoonlijke regel is dat ik niet twee keer ga opruimen. Eigenlijk draai je dan alleen de volgorde om. Eerst ruim je op en daarna ga je sporten en laat je alles dus achter. Ik snap dat dat asociaal is, maar ik ga niet als enige netjes doen en daar iedere training mijn tijd verspillen om andermans zooi op te ruimen. Ik ben niet achterlijk :)

ijzer, Punjab en yasmine vinden dit leuk.
  17. yasmine

Leuk Bevonden:
    1.191
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    19%
    Ik vraag dit omdat ik er al een paar keer mensen heb op aangesproken en vraag hen dan: "Ben je klaar? Zou je dan je schijven kunnen opruimen". En één keer was er een kerel die zich kwaad maakte; En daar ben ik allergisch voor. Ik probeer dat dus te vermijden.

18. Derksen

Derksen -NOT DUN- Elite Member

Leuk Bevonden:
    8.789
    Als ik er aan terugdenk vond ik het meest ergelijke wanneer je een oefening wilde doen op een bankje (db presses/ rear laters enz) en je je voeten amper kwijt kon vanwege rondslingerende db's. Als je dan geluk had zat het figuur dat zich hieraan schuldig maakte nog naast je en kon je de zwaarste db's (vanaf pakweg 30, maar liefst 50'ers) terugrollen richting zijn enkel en voet. Als de ergernis zijn hoogtepunt bereikte kon je dit doen terwijl die zijn oefening deed. Ik heb nooit wat gehoord, boodschap is dan duidelijk.

Punjab vindt dit leuk.
  19. Banshee

Banshee Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.821
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    77kg
    :roflol:

burn-the-witch.jpg

johnyjordaan vindt dit leuk.
  20. Punjab

Punjab Massive Warrior Elite Member

Leuk Bevonden:
    13.296
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    108kg
    Vetpercentage:
    10%
    I'd be careful who you'd call a witch :haha:

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie