Fitness Seller

Mensen die met tren hebben gekuurd

Bezoekers in dit topic

Muscless

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Is het echt zo dat tren niet valt te vergelijken met andere aas? De meeste mensen die tren hebbe gebruikt nadat ze ander spul hebbe gebruikt, zegge nooit meer wat anders. En omdat in het vorige topic iedereen wat anders zegt : waarmee kuren jullie nou na na tren kuur? Ik hoor clomid, nolva, arofixen weet zelf niet meer wat ik moet doen..
 
You either love it or you hate it...

De één vind de bijwerkingen handelbaar en resultaten prettig, de ander vind precies het tegenovergestelde...

De één heeft veel meer last van negatieve bijwerkingen dan de ander, niet iedereen vind het de bijwerkingen waard. Probeer en ondervind is het advies.
 
Kort werkende Tren-A 3x pw 1ml werkt prima.
Als je de sides niet trekt ben je er met een paar dagen tot een week vanaf ipv weken met lange esters,
Ben wel echt een voorstander van een mix van lange en korte esters...

Bij:
Test e 500mg pw 1x pw
Tren a 100mg pw 3x pw
Mast p 100mg pw 3x pw
 
Is het echt zo dat tren niet valt te vergelijken met andere aas? De meeste mensen die tren hebbe gebruikt nadat ze ander spul hebbe gebruikt, zegge nooit meer wat anders. En omdat in het vorige topic iedereen wat anders zegt : waarmee kuren jullie nou na na tren kuur? Ik hoor clomid, nolva, arofixen weet zelf niet meer wat ik moet doen..

Tren is idd een steroide opzich, mentaal niet te vergelijken met andere AAS.

Nakuur met clomid, en persoonlijk pak ik er proviron bij tijdens tren ivm libido dip
 
Tren is inderdaad vrij 'uniek'. Nakuren gewoon met clomifeen (of tamoxifen) en tijdens de kuur hCG gebruiken.
 
Tren is de koning inderdaad, massa aanzetten en vet kwijt raken tegelijk.
Ga je het overigens langer als 10 weken gebruiken zorg dan dat je geen vriendin hebt lol, zit nu bijna 19 weken op tren en vreet iedereen levend op.
 
IK kan er niet tegen.. Sides komen te hard aan.. Gevoelige jongen voor sides denk ik

Nu op deca 500 test 500 en vind dit goed handelbaar maar meer... Pff

Idd wat ze zeggen... Probeer ff ace gaat dat lekker kun je altijd door op enanthate.. Laatste wat je wil is fokked op voelen en dat 3 weken moeten uitzitten
 
wat zou een goede verhouding zijn voor een bulk kuur, 500 test e + 200 tren e?
 
kom
Tren is de koning inderdaad, massa aanzetten en vet kwijt raken tegelijk.
Ga je het overigens langer als 10 weken gebruiken zorg dan dat je geen vriendin hebt lol, zit nu bijna 19 weken op tren en vreet iedereen levend op.
kom maar hapje van me eten dan:eyebrow:
 
even ot. 1e x tren dacht ik nooit meer en zette echt weinig. Nu zet ik meer dan het dubbele en wil niets anders meer. veinz pomping out ookal zit je hoger bf . agressie in de gym. en daar buite haha. Ik voel me heerlijk.
 
200 ace per dag worden de mannen van de jochies gescheiden. Eigenlijk verander je dan in superman, zonder de zwakte voor kryptonite!
je klinkt nu net als de body en fit pre workout verhaaltje:roflol:
 
Ik regel de marketing + whey doseringen voor boddieenfit ;-)
 
Back
Naar boven