MuscleMeat

Mensen die pre workout caffeine nemen, hoeveel neem je gemiddeld per keer?

Hoeveel mg caffeine neem je voor je training?

  • 0 - 200

    Stemmen: 27 36,5%
  • 201 - 400

    Stemmen: 34 45,9%
  • 401 - 600

    Stemmen: 9 12,2%
  • 601 - 800

    Stemmen: 1 1,4%
  • 800+

    Stemmen: 3 4,1%

  • Totaal stemmers
    74

Bezoekers in dit topic

zijn er serieus mensen die een zetpil nemen als pre-workout?

wut?

hoe kom je met die vraag opeens, kan je uberhoupt zetpil voor caffeine krijgen?
 
wut?

hoe kom je met die vraag opeens, kan je uberhoupt zetpil voor caffeine krijgen?

Ja. Is in de vs al wat langer gangbaar. Wordt beter opgenomen door je darmstelsel.
Heb je overigens niet speciaal een zetpil vorm voor nodig.


Voor mij: 200mg werkt 9 vd 10 keer, elke keer.
 
200-400 mg in PWO's
 
5mg per kg lichaamsgewicht... 500 dus ongeveer
 
250mg capje en een kop koffie
 
zijn er serieus mensen die een zetpil nemen als pre-workout?

Supps in zetpilvorm zijn in de lift. Ik pak altijd zetpil creatine PWO van B&F en zetpil perfection (nu 20% smaller :))
 
Teveel te vaak...verslavende rotzooi:sad:
 
Meestal drink ik wat koffie (ook als ik niet train). Voor een wedstrijd wil ik nog wel eens rond de 700 mg nemen.
 
Vraagje,

Ik vind het fijn om caffeine als pwo te nemen, zit er alleen niet op te wachten dat ik tolerantie opbouw.

Hoe vaak kun je 200mg caffeine p/w nemen zonder tolerantie op te bouwen?
 
Vraagje,

Ik vind het fijn om caffeine als pwo te nemen, zit er alleen niet op te wachten dat ik tolerantie opbouw.

Hoe vaak kun je 200mg caffeine p/w nemen zonder tolerantie op te bouwen?

Weekje of 4 tot 6 (soms zelfs 8) als je 4x per week alleen dat binnenkrijgt aan cafeïne (of minder als je merkt dat het niets meer doet natuurlijk).
daarna 2 tot 4 weken weer even helemaal geen cafeïne meer nemen, en opnieuw beginnen.

Zelf zit ik meestal tussen 175 en 250... Hoe vul ik dit in bij de enquête :p
 
Weekje of 4 tot 6 (soms zelfs 8) als je 4x per week alleen dat binnenkrijgt aan cafeïne (of minder als je merkt dat het niets meer doet natuurlijk).
daarna 2 tot 4 weken weer even helemaal geen cafeïne meer nemen, en opnieuw beginnen.

Zelf zit ik meestal tussen 175 en 250... Hoe vul ik dit in bij de enquête :p

Thanks! :)
 
140-400mg in PWO's
 
zo een blikje energy drank van goedkoop huismerk, met cafeine en guarine. geen idee hoeveel mg het juist bevat eigenlijk.
 
3 blikjes Redbull, savonds koffie, en af en toe Dedicated zooi. Geen idee hoeveel, maar weet zeker dat mijn hart er binnenkort mee ophoud.
 
Weekje of 4 tot 6 (soms zelfs 8) als je 4x per week alleen dat binnenkrijgt aan cafeïne (of minder als je merkt dat het niets meer doet natuurlijk). daarna 2 tot 4 weken weer even helemaal geen cafeïne meer nemen, en opnieuw beginnen. Zelf zit ik meestal tussen 175 en 250... Hoe vul ik dit in bij de enquête :p
Heb een halfjaar aan een stuk 200mg voor de training genomen (3x pw) en werkte de laatste dag nog steeds even goed als de eerste...
 
3 blikjes Redbull, savonds koffie, en af en toe Dedicated zooi. Geen idee hoeveel, maar weet zeker dat mijn hart er binnenkort mee ophoud.

Ben je serieus, dat is echt niet gezond :o
 
Nu in de cut meestal 250-300mg per dag.
 
100-200 mg voor de training samen met yohimbine ;d
 
Back
Naar boven