XXL Nutrition

Mensen die uit hun muil meuren

Bezoekers in dit topic

Sommige mensen hebben de maagklep iod. die niet goed sluit, dan gaat die (rottende) geur met de slokdarm omhoog wat dus lijdt tot kokhalzende capriolen..

Persoonlijk denk ik eerder dat het komt doordadt mensen niet eten ofzo..
Heb er ook één op het werk.. als die naar me toe gaat voor aanpassingen dan kost het mjizelf flike moeite om mijn concentratie te behouden..

Misschien een tip; ik houd altijd mijn adem in :D
 
Misschien een tip; ik houd altijd mijn adem in :D

Altijd? Dan ga je toch dood?

Iedereen maar klagen over de andere mensen terwijl ze zelf ook uren in de wind naar zure kwark stinken :p
Chewing gum ftw ;)
 
Niets irritanters dan mensen die zich ergens aan ergeren en het dan de bewuste persoon niet vertellen.
 
Jij bent diegene met een strafblad ik ben totaal blanco!
Smartass

Doe niet zo triest man. Gewoon bij het onderwerp blijven en geen andere zaken bij halen waar men zich moeilijk tegen kan verdedigen.

(nee, ik heb geen strafblad, voordat jij daarmee komt)
 
Sommige mensen hebben de maagklep iod. die niet goed sluit, dan gaat die (rottende) geur met de slokdarm omhoog wat dus lijdt tot kokhalzende capriolen..

Persoonlijk denk ik eerder dat het komt doordadt mensen niet eten ofzo..
Hoe kom je erop :D
 
Ik heb het met een lerares, je krijgt gewoon schrik om uitleg te vragen.
 
Sommige mensen hebben de maagklep iod. die niet goed sluit, dan gaat die (rottende) geur met de slokdarm omhoog wat dus lijdt tot kokhalzende capriolen..

Persoonlijk denk ik eerder dat het komt doordadt mensen niet eten ofzo..
Heb er ook één op het werk.. als die naar me toe gaat voor aanpassingen dan kost het mjizelf flike moeite om mijn concentratie te behouden..

Misschien een tip; ik houd altijd mijn adem in :D

Je hebt geen maagklep, is een kringspier (:D nee jongens, niet die kringspier). Halitosis met een mooi woord ( of uit je bek meuren;)) komt niet daardoor maar zit toch echt in de mond zelf en is voor veel mensen een erg groot probleem wat zeer zeker niet makkelijk op te lossen is.

Overigens voor de TS, je kunt ook op een normale manier tegen iemand zeggen dat ie niet al te fris uit het giegeltje ruikt.
 
go visit the doctor
 
Ze heet Anja Bafkontliksters:D


Ik gruwel ook van mensen die uren in de wind uit hun bek lopen te stinken, vooral omdat ik zelf nogal belang hecht aan mondhygiëne. Ik deins er niet voor terug om iemand waarvan een strontgeur uit de bek walmt publiekelijk erop te wijzen.


met een rol toiletpapier en de opmerking: jouw poep komt zeker uit een ander gaatje:D
 
Een uitgewoonde k*t stinkt ook!​
 
Overigens voor de TS, je kunt ook op een normale manier tegen iemand zeggen dat ie niet al te fris uit het giegeltje ruikt.

ik vrees dat TS niet over die vaardigheden beschikt, getuige 80% van zijn postjes waarin hij anderen beledigd.....
:o
 
Back
Naar boven