XXL Nutrition

mensen die zich niet aan de FUCKING afspraak houden!!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

pff ja mijn trainingsmaatje kan ook vaak genoeg niet. zeer irritant
 
Ik kan er ook niet tegen. Ik ben altijd op tijd. Nou ja ben weleens te laat geweest maar toen had ik een ongeluk gehad. Maar dat verslapen vind ik zo onodig altijd. Ik heb me nog nooit verslapen. Of de trein misscen als je elke dag dezelfde trein hebt weet je hoe laat die vertrekt dan weet je toch ook hoelaat je van huis wegmoet om die te halen.

Ik snap sommige ook niet. dan moeten ze kosten wat het kost een tijd afspreken en zelf halen ze het dan nooit.
 
Ik ben een dag te laat geboren en dat is nooit meer goedgekomen. Tegenwoordig gaat het opzich wel goed.
 
Purple zei:
Ik kan er ook niet tegen. Ik ben altijd op tijd. Nou ja ben weleens te laat geweest maar toen had ik een ongeluk gehad. Maar dat verslapen vind ik zo onodig altijd. Ik heb me nog nooit verslapen. Of de trein misscen als je elke dag dezelfde trein hebt weet je hoe laat die vertrekt dan weet je toch ook hoelaat je van huis wegmoet om die te halen.

Ik snap sommige ook niet. dan moeten ze kosten wat het kost een tijd afspreken en zelf halen ze het dan nooit.


Wacht maar purpeltje tot er zo een mooie droomprins in je bed ligt..... en het is wel tijd om te vertrekken maar maar maar......nog even, vlug vlug ..... oeps en daar heb je het..... TE LAAT OP DE AFSPRAAK.....
 
Rob G zei:
Ik ben een chronische te laat komer...

Ik ook :D

Het gaat altijd zo "Oh..., ik heb nog een kwartier! Makkie!..Nog heel eventjes dit nummer afluisteren. Nog even snel douchen. Nog eventjes dit pakken."

En dan is het kwartier voorbij en moet ik er nog naartoe.
 
en dan kom je dus te laat. Nee, het is duidelijk nu.
 
Purple zei:
Ik kan er ook niet tegen. Ik ben altijd op tijd. Nou ja ben weleens te laat geweest maar toen had ik een ongeluk gehad. Maar dat verslapen vind ik zo onodig altijd. Ik heb me nog nooit verslapen. Of de trein misscen als je elke dag dezelfde trein hebt weet je hoe laat die vertrekt dan weet je toch ook hoelaat je van huis wegmoet om die te halen.

Ik snap sommige ook niet. dan moeten ze kosten wat het kost een tijd afspreken en zelf halen ze het dan nooit.

Dit vind ik trouwens een beetje onzin. Alsof jij elke dag in precies hetzelfde patroon leeft. Elke dag precies op dezelfde manier wakker wordt en dus precies overal even lang over doet..
Misschien is er de vorige avond een hele leuke film op TV geweest, waardoor je later naar bed bent gegaan en dus moeilijker wakker wordt. Misschien heb je je voet gestoten toen je je bed uitkwam, waardoor je er iets langer over deed. Etc. etc.
 
Vind het ook verschrikkelijk irritant en onnodig. Spreek je om bijvoorbeeld 10 uur af, dan hoor je er ook om 10 uur te zijn.
 
Als je dat bij mij maar laat. Ik nodig ook nooit mensen uit, ze komen me dan te vaak op de afgesproken tijd, wat dus veel te vroeg is.
 
Ik ben altijd te laat. Op het werk moest ik in de zomervakantie pas om half 10 aanwezig zijn. Kwam ik nog iedere dag rond kwart voor 10 binnen waaien :o

Ik kom overal te laat. Als ik naar iemand toe ga en ik heb om 8 uur afgesproken ben ik er pas rond half 9.
 
het is ronduit schandalig
 
bulker zei:
Wacht maar purpeltje tot er zo een mooie droomprins in je bed ligt..... en het is wel tijd om te vertrekken maar maar maar......nog even, vlug vlug ..... oeps en daar heb je het..... TE LAAT OP DE AFSPRAAK.....

Misschien is het dan maar goed dat ik nog geen droomprins heb gevonden.

Maar dat zou een goede reden zijn om te laat te komen toch... :D






Purpletje wacht en wacht en wacht... maar nog steeds geen prins...
 
Tractortje zei:
Dit vind ik trouwens een beetje onzin. Alsof jij elke dag in precies hetzelfde patroon leeft. Elke dag precies op dezelfde manier wakker wordt en dus precies overal even lang over doet..
Misschien is er de vorige avond een hele leuke film op TV geweest, waardoor je later naar bed bent gegaan en dus moeilijker wakker wordt. Misschien heb je je voet gestoten toen je je bed uitkwam, waardoor je er iets langer over deed. Etc. etc.

Mijn doordeweekse dagen zijn zo goed als allemaal hetzelfde... Iedere dag om 5 uur de wekker, dan half uurje cardio, ontbijt, douchen aankleden en naar het werk. Na het werk eten, trainen, douchen, weer eten, beeje tv kijken internetten en dan laatste maalijd en naar bed. Meestal probeer ik rond 10 uur in bed te liggen maar soms is dat ook wel 12 uur of later. Maar ben nog altijd wakker geworden om 5 uur als mijn wekker ging.

Tuurlijk kan altijd wat tegenzitten.. bijv trein die vertraging heb en dat je 's morgens niet altijd even snel ben. Soms treuzel ik ook 's morgens met aankleden enzo maar weet toch altijd mijn trein te halen.
 
Purple zei:
Mijn doordeweekse dagen zijn zo goed als allemaal hetzelfde... Iedere dag om 5 uur de wekker, dan half uurje cardio, ontbijt, douchen aankleden en naar het werk. Na het werk eten, trainen, douchen, weer eten, beeje tv kijken internetten en dan laatste maalijd en naar bed. Meestal probeer ik rond 10 uur in bed te liggen maar soms is dat ook wel 12 uur of later. Maar ben nog altijd wakker geworden om 5 uur als mijn wekker ging.

Tuurlijk kan altijd wat tegenzitten.. bijv trein die vertraging heb en dat je 's morgens niet altijd even snel ben. Soms treuzel ik ook 's morgens met aankleden enzo maar weet toch altijd mijn trein te halen.


Wat saai :eek: excuus :o ) ik zou dan doodgaan! Ik MOET afwisseling hebben, nieuwe dingen doen,nieuwe mensen leren kennen,nieuwe prinsessen leren kenne

Purple ben je dan nog nooit ingegaan op 1 van je 12.000 aanzoeken?
 
Purple zei:
Mijn doordeweekse dagen zijn zo goed als allemaal hetzelfde... Iedere dag om 5 uur de wekker, dan half uurje cardio, ontbijt, douchen aankleden en naar het werk. Na het werk eten, trainen, douchen, weer eten, beeje tv kijken internetten en dan laatste maalijd en naar bed. Meestal probeer ik rond 10 uur in bed te liggen maar soms is dat ook wel 12 uur of later. Maar ben nog altijd wakker geworden om 5 uur als mijn wekker ging.
Net zo'n gewoontebeest als ik dus. Geef me een week vakantie en ik ben helemaal van de rel :p
 
CitizenDildo zei:
Wat saai :eek: excuus :o ) ik zou dan doodgaan! Ik MOET afwisseling hebben, nieuwe dingen doen,nieuwe mensen leren kennen,nieuwe prinsessen leren kenne

Purple ben je dan nog nooit ingegaan op 1 van je 12.000 aanzoeken?

Regelmaat is goed voor me. In het weekend doe ik het wel iets anders maar door de weeks heb ik gewoon een vast ritme nodig.

12.000 zijn het er niet haha :D, maar ga er eigenlijk nooit tot zelden op in. Het zijn toch vaak geen nette bedoelingen en ik ben een braaf en serieus meisje. :D
 
Dani zei:
Net zo'n gewoontebeest als ik dus. Geef me een week vakantie en ik ben helemaal van de rel :p

Merk dat als ik vakantie heb ik ook erg lui wordt... Maar daarna terug beginnen werken is een ramp :D
 
Purple zei:
Misschien is het dan maar goed dat ik nog geen droomprins heb gevonden.

Maar dat zou een goede reden zijn om te laat te komen toch... :D


is inderdaad een goede rede....en na 2 dagen zou je al niets meer moeten zeggen want ze zouden het al merken aan je rode kaakjes en je haar dat naar elke kant staat.... :eyebrow:
 
Back
Naar boven