XXL Nutrition

Mensen ervaring met werken bij de politie?

Bezoekers in dit topic

En van maatjes van me die bij de politie zitten hoor ik geregeld dat de dames moeite hebben zich in te houden vooral bij nachtdiensten :roflol:

gatverdamme van die kort geknipte hippiewijven

dnom0n.jpg
 
Tuurlijk zijn er goed, ik zou liever met een Uzi in de hand criminelen oppakken en binnevallen zoals we dit in de vs veel zien.

Ja is echt dagelijkse kost daar, het Wilde Westen herleeft. Man, je kijkt gewoon teveel pulpprogramma's.

Altijd zo makkelijk om de politie af te zeiken, die mensen doen ook hun werk maar. Werk dat noodzakelijk, teveel tyfus aso's in dit land om politie overbodig te maken. Om nog maar niet te spreken over de zieke geesten die anders vrijspel krijgen.
 
Schoonzus zit bij de recherche (en is een lekker ding, maar dat terzijde). Zij heeft alleen VWO diploma. Het salaris is niet optimaal maar daar doe je het niet voor.
De dingen die zij mee maakt, brrrr. Ik zou het niet kunnen
 
Ja is echt dagelijkse kost daar, het Wilde Westen herleeft. Man, je kijkt gewoon teveel pulpprogramma's.

Altijd zo makkelijk om de politie af te zeiken, die mensen doen ook hun werk maar. Werk dat noodzakelijk, teveel tyfus aso's in dit land om politie overbodig te maken. Om nog maar niet te spreken over de zieke geesten die anders vrijspel krijgen.

Zonder politie een chaos ben ik ook met je eens,dan krijgen we een wie het snelst is krijgt voorrang situatie.:D

Maar jij kan er niet onderuit dat er veel onkruid tussen de politie zit.
 
Zonder politie een chaos ben ik ook met je eens,dan krijgen we een wie het snelst is krijgt voorrang situatie.:D

Maar jij kan er niet onderuit dat er veel onkruid tussen de politie zit.
Rotte appels heb je overal.
 
Zonder politie een chaos ben ik ook met je eens,dan krijgen we een wie het snelst is krijgt voorrang situatie.:D

Maar jij kan er niet onderuit dat er veel onkruid tussen de politie zit.

Het zijn net mensen.
 
Geloven in een klassenstrijd, echt realistisch ook. Dat vuile werk oplossen is toch vooral de problematiek in de wijken van de onderste klassen, als je dan toch in klasses gelooft.

Zonder politie was het al lang een anarchie in Nederland (en elders), maar goed daar schijn jij een aanhanger van te zijn. Vrij eenzijdig beeld heb je in ieder geval van de politie, klinkt vertroebeld omdat je bent gaan geloven in denkbeelden die niet passen in deze maatschappij. Anarchisme, wat een grap.


je weet blijkbaar niet wat anarchisme betekent, ik heb inderdaad een eenzijdig beeld van de politie, omdat ze allemaal deelnemen aan acties die vooral gericht zijn tegen onze mensen, de lage klassen waar ik dus wel in geloof en waar je overigens niet kan naast kijken als je je ogen opent.

denkbeelden die niet passen in "onze" maatschappij gesproken, als de maatschappij echt van ons was kon de maatschappij zen eigen problemen oplossen, en hoorde er dus geen politiemacht te zijn, maar nu worden ze "opgelost" (liever in stand gehouden) door een select groepje mensen die een hoop meer macht krijgt dan iemand anders, en je mag zijn wie je wil, je kan niet ontkennen dat macht mensen beinvloed op een negatieve manier.

ook vind ik het triest als jij als mogenlijk politieagent iemand zijn politieke mening als een grap probeert af te schilderen, ben je niet goed bezig denk ik, jij mag je mening hebben, heb ik geen probleem mee, respecteer ik zelfs maar als een politieagent mag je dat niet, want anders kan je niet meer neutraal optreden, en dit zien we wel genoeg denk ik ;)
 
Kheb overigens nog nooit een gespierde politievent gezien die aan BB doet dus jij zal de eerste zijn :D?

r-o-n-n-i-e c-o-l-e-m-a-n

:cool:

vandaag trouwens goed gelachen met een klasgenoot die even ging beweren dat ie later (nouja, hij is dit jaar bij zn tweede proef gezakt, was dan ook de psychologische en daar is ie niet echt sterk in...) veel meer ging verdienen als mij met zn fameuze 2300 bruto in de maand xD met handen en voeten proberen uitleggen dat dat +- een (hoog) startersloon is voor iemand uit hogeschool/unif maar begreep ie maar niet.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
r-o-n-n-i-e c-o-l-e-m-a-n

:cool:

vandaag trouwens goed gelachen met een klasgenoot die even ging beweren dat ie later (nouja, hij is dit jaar bij zn tweede proef gezakt, was dan ook de psychologische en daar is ie niet echt sterk in...) veel meer ging verdienen als mij met zn fameuze 2300 bruto in de maand xD met handen en voeten proberen uitleggen dat dat +- een (hoog) startersloon is voor iemand uit hogeschool/unif maar begreep ie maar niet.
Er zijn er echt niet veel die beginnen (heb het over netto) over de 1400-1500 euro.
 
Wie wil er nou nog bij de politie, kan ik me niet voorstellen.Mensen lastig vallen en opnaaien, Onnodig veel euro's afpakken en denken dat je over iedereen de baas kan zijn.

Tuurlijk zijn er goed, ik zou liever met een Uzi in de hand criminelen oppakken en binnevallen zoals we dit in de vs veel zien.
Jij altijd met je vergelijkingen met Amerika :rolleyes:
 
je weet blijkbaar niet wat anarchisme betekent, ik heb inderdaad een eenzijdig beeld van de politie, omdat ze allemaal deelnemen aan acties die vooral gericht zijn tegen onze mensen, de lage klassen waar ik dus wel in geloof en waar je overigens niet kan naast kijken als je je ogen opent.

denkbeelden die niet passen in "onze" maatschappij gesproken, als de maatschappij echt van ons was kon de maatschappij zen eigen problemen oplossen, en hoorde er dus geen politiemacht te zijn, maar nu worden ze "opgelost" (liever in stand gehouden) door een select groepje mensen die een hoop meer macht krijgt dan iemand anders, en je mag zijn wie je wil, je kan niet ontkennen dat macht mensen beinvloed op een negatieve manier.

ook vind ik het triest als jij als mogenlijk politieagent iemand zijn politieke mening als een grap probeert af te schilderen, ben je niet goed bezig denk ik, jij mag je mening hebben, heb ik geen probleem mee, respecteer ik zelfs maar als een politieagent mag je dat niet, want anders kan je niet meer neutraal optreden, en dit zien we wel genoeg denk ik ;)
Aparte gedachtengang, hoe zou jij het dan zien zonder politie?
 
jup LA 9mm verplicht vanaf 12 jaar:)
 
mss Kazz Unit eens postmailen, hij is er een.

Ik heb mij laten wijsmaken dat de proeven vrij zwaar zijn en de meesten vallen door de mand bij de mondelinge proef. Een flik zelf zei mij eens dat het deels ook wel te maken heeft wat hun eerste indruk is over jou en of ze op je gezicht kunne zien..
 
een maat van me vond het easy ..gewoon precies vertellen wat ze willen horen zei hij. over de fysieke test: gezakt omdat hij niet genoeg kon opdrukken (had ook echt een belachelijke shape)
 
Aparte gedachtengang


Weinig aparts aan hoor, clichematig geromantiseerde anarchistische ideeen zijn altijd populair geweest bij jonge adolescenten maar ze groeien er meestal wel overheen, het restant sterft met behulp van heroine.
 
In elke organisatie heb je ratten zitten, dus ook bij de politie. Alleen die ratten merk je op, de rest blijft onzichtbaar voor netjes gedragende burgers. Verder moet de politie handelen volgens de wet, en die hebben zij ook niet zelf verzonnen.
Mijn persoonlijke ervaring met de politie is verdeeld. Ik heb te maken gehad met hele goede agenten die hun hart op de juiste plaats hadden en die wilden helpen. Maar ik ben ook naaiers tegengekomen die geilen op macht, alhoewel dat laatste soms aan jezelf ligt.
 
een maat van me vond het easy ..gewoon precies vertellen wat ze willen horen zei hij. over de fysieke test: gezakt omdat hij niet genoeg kon opdrukken (had ook echt een belachelijke shape)

Fysieke test hoef je niet op te drukken. iig dat heb ik op internet kunnen vinden. Het is een of andere loop test. waar je bepaalde vaardigheden/handelingen moet verrichten.
 
Back
Naar boven