AndroidHealthClinic

Mensen ervaring met werken bij de politie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een aantal vragen van het eindexamen politie-inspecteur bemachtigd:

1. Welke taal spreekt men in Spanje?

2. Geef twee karakteriserende kenmerken van het Oud-Babylonische keizerrijk met betrekking tot architectuur en taal, of noem de voornaam van Pol van Himst.

3. Als één en één gelijk is aan twee, hoeveel is dan 1 + 1?

4. Mozes ontving een aantal geboden; hoeveel ongeveer?

5. Van welk land is de Koning van België koning?

6. Wie won de Tweede Wereldoorlog; wie werd er tweede?

7. Als men een geweer gaat schoonmaken, wat is dan de volgorde van handelingen:

a. in de loop kijken, schieten, schoonmaken;

b. schoonmaken, schieten, in de loop kijken;

c. schieten, schoonmaken, in de loop kijken.

8. Omschrijf het principe van een kernreactor, of schrijf de naam van je moeder in blokletters.

9. Waar is de kelder in een gebouw van zeven verdiepingen; en waar in een gebouw van acht verdiepingen?

10. Waarvoor dient een geweer?

a. een zware pijp roken;

b. ruggekrabber;

c. schieten.

11. Waarvan worden plastic emmertjes gemaakt? Gel dit ook voor blikken emmers?



Niet te onderschatten dus:eek::D

:roflol:
In belgië misschien,.... heb daar een tijdje op de POTVA rondgelopen ( ivm persoonsbeveiligings diploma's ) ,... en wat daar allemaal liep :eek: allemaal mini mannetjes die rennen als je boe zegt :D ( qua leeftijd he, viel op dat ze over het algemeen erg jong waren in vergelijking met de NL opleiding )

In NL kan ik je 100% garanderen dat dit niet de vragen zijn ;) heb nl zelf een tijdje in apeldoorn gezeten (1998),... maar was voor mij toch niet wat ik wilde ,.... wilde naar AT, maar daarvoor was een imo te lange tijd "op straat" vereist ,... en als ik ergens een hekel aan had/heb waren het wel verkeersboetes uitdelen e.d. !!
 
als ik jou was zou ik nog wat meer counterstrike spelen.

ben geen spelletjes freak maar gewoon realistisch. ken genoeg mensen in het leger en al de dingen die hun moeten doen lijkt mij veel leuker dan ff rond rijden in je ford focusje en jongeren een beetje intimiderend (proberen) aan te kijken of verkeersboetes geven.

ja ik ben zelf geen fan van agenten ze weten vaak genoeg niet eens hoe ze juist moeten handelen.
 
ben geen spelletjes freak maar gewoon realistisch. ken genoeg mensen in het leger en al de dingen die hun moeten doen lijkt mij veel leuker dan ff rond rijden in je ford focusje en jongeren een beetje intimiderend (proberen) aan te kijken of verkeersboetes geven.

ja ik ben zelf geen fan van agenten ze weten vaak genoeg niet eens hoe ze juist moeten handelen.

je hebt duidelijk geen verstand van zaken; denk je nou echt dat agenten enkel verkeersboetes geven.

Get al life men.
 
je hebt duidelijk geen verstand van zaken; denk je nou echt dat agenten enkel verkeersboetes geven.

Get al life men.

Als je net begint, mag je op de meeste korpsen gewoon de k*t klusjes gaan doen waar andere geen zin in hebben ,.... zo is dat nu eenmaal ,... een soort van ontgroening of hoe je het ook wilt noemen ,... verkeersboetes, bureauwerk, woninginbraakjes.

heb div vrienden en kennissen bij de politie die dit ook allemaal hebben meegemaakt. Maar zoals ik al zei was voor mij de "straatervaring" het grote struikelblok omdat ik naar AT wilde en niet de straat op ;)
 
Wie wil er nou nog bij de politie, kan ik me niet voorstellen.Mensen lastig vallen en opnaaien, Onnodig veel euro's afpakken en denken dat je over iedereen de baas kan zijn.

Tuurlijk zijn er goed, ik zou liever met een Uzi in de hand criminelen oppakken en binnevallen zoals we dit in de vs veel zien.

Soms denk ik dat je dit allemaal voor het lachen schrijft.





:roflol:

Maar van het woord ironie zul je nog nooit gehoord hebben.
 
je hebt duidelijk geen verstand van zaken; denk je nou echt dat agenten enkel verkeersboetes geven.

Get al life men.

ik vind het gewoon geen nr1 beroep. Een paar mannen die ik ken bij de sportschool zijn bij de politie 1tje bij ME en die zeggen ook als je tog voor wat meer avontuur en afwisseling wil gaan moet je voor het leger kiezen.

maar toch doet groten deels van de agenten niks meer dan rond rijden en boetes uitschrijven.

maar je bent een beetje lichtjes geraakt hea? over die boetes gedoe? ben je of wil je zelf agent zijn? of is iemand het die je kent?
 
ik vind het gewoon geen nr1 beroep. Een paar mannen die ik ken bij de sportschool zijn bij de politie 1tje bij ME en die zeggen ook als je tog voor wat meer avontuur en afwisseling wil gaan moet je voor het leger kiezen.

maar toch doet groten deels van de agenten niks meer dan rond rijden en boetes uitschrijven.

maar je bent een beetje lichtjes geraakt hea? over die boetes gedoe? ben je of wil je zelf agent zijn? of is iemand het die je kent?

ik ben niet lichtjes geraakt, maar ik vind dat je een beetje kort door de bocht bent. Het lijkt er vaak op dat een agent niet meer doet idd. Maar dat is natuurlijk onzin! Ik ben zeker ook van mening dat er veel lamballen rondt lopen maar er zijn ook goede bij! Net zoals in elk vak!

Ik ben bezig met de selectie procedure voor Politiekundige bachelor.
 
ik ben niet lichtjes geraakt, maar ik vind dat je een beetje kort door de bocht bent. Het lijkt er vaak op dat een agent niet meer doet idd. Maar dat is natuurlijk onzin! Ik ben zeker ook van mening dat er veel lamballen rondt lopen maar er zijn ook goede bij! Net zoals in elk vak!

Ik ben bezig met de selectie procedure voor Politiekundige bachelor.

dan is het goed ;) maar er zijn genoeg agenten die lijken of ze erop geilen om mensen boetes te geven (boete fetish noem ik het). Maar natuurlijk zijn er ook goede bij laatst sprak ik een vrij jonge agent denk dat hij rond de 25 zou zijn maar hij was alleen straat agent om verder de ladder te beklimmen.

Maar het beroep dat ik nu op het moment echt haat zijn buschauffeurs :mad: dat staken van hun is volgends mij gewoon een lekkere vakantie
 
3 lange en 2 korte. Daarnaast wordt er echt geen bloed- of urineproef gedaan.

Helemaal gelijk. Dat zijn het soort k*tmensen dat teren op de rest van de maatschappij en er tegelijk tegen zijn.
 
Veel opmerkingen zijn van het zelfde niveau als we op de middelbare spraken over de leraren. Beetje kinderachtig, maar die tijd hebben we allemaal gehad he.
 
ik vind het gewoon geen nr1 beroep. Een paar mannen die ik ken bij de sportschool zijn bij de politie 1tje bij ME en die zeggen ook als je tog voor wat meer avontuur en afwisseling wil gaan moet je voor het leger kiezen.

maar toch doet groten deels van de agenten niks meer dan rond rijden en boetes uitschrijven.

maar je bent een beetje lichtjes geraakt hea? over die boetes gedoe? ben je of wil je zelf agent zijn? of is iemand het die je kent?

dat zijn dan agenten die enkel verkeer mogen doen.
Ik mag ook boetes uitschrijven maar ik doe het bijna niet (enkel voor parkeren op handicap plaatsen, vind ik zo egoistisch van die kerels die geen badge hebben), ik heb er gewoon geen tijd voor aangezien ik interventie doe (gerechtelijk werk).
Ik vind: iedereen zit op de kap van de politie maar nog geen 5% weet niet waarover hij praat. Je kunt het vergelijken met dit: ga je aan een chirurg zeggen hoe zijn job in elkaar zit en wat hij moet doen?
Ik dacht het niet.
 
maar begrijp het nou ik ben geen fan van agenten kan er ook nix aan doen en ik weet ook wel dat als ze er niet zouden zijn dat het een hele chaos zou zijn.
Ik heb zelf een ontzettende hekel aan verkeersagenten.

Maarjaa als je hart er ligt dan is het zeker een leuk beroep.

Ik wil zelf het leger in maar pas als ik me MBO heb
 
dat zijn dan agenten die enkel verkeer mogen doen.
Ik mag ook boetes uitschrijven maar ik doe het bijna niet (enkel voor parkeren op handicap plaatsen, vind ik zo egoistisch van die kerels die geen badge hebben), ik heb er gewoon geen tijd voor aangezien ik interventie doe (gerechtelijk werk).
Ik vind: iedereen zit op de kap van de politie maar nog geen 5% weet niet waarover hij praat. Je kunt het vergelijken met dit: ga je aan een chirurg zeggen hoe zijn job in elkaar zit en wat hij moet doen?
Ik dacht het niet.
:bow: :bow: :bow:
 
dat zijn dan agenten die enkel verkeer mogen doen.
Ik mag ook boetes uitschrijven maar ik doe het bijna niet (enkel voor parkeren op handicap plaatsen, vind ik zo egoistisch van die kerels die geen badge hebben), ik heb er gewoon geen tijd voor aangezien ik interventie doe (gerechtelijk werk).
Ik vind: iedereen zit op de kap van de politie maar nog geen 5% weet niet waarover hij praat. Je kunt het vergelijken met dit: ga je aan een chirurg zeggen hoe zijn job in elkaar zit en wat hij moet doen?
Ik dacht het niet.

Idd maar het is zo lekker makkelijk om alles over een kam te scheren en te huilen als je eens een boete te pakken hebt. Ze vergeten dan voor het gemak hoe vaak ze de wet overtreden en dat ze er dan mee weg komen.
 

Er word nogal gepraat terwijl de meesten thuis een heer hebben zitten plus dat de baas het niet zo prettig vind als zijn medewerkers elkaar zo intiem inspecteren. :o
 
Back
Naar boven