XXL Nutrition

Mensen gezocht... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
1.828
Waardering
2
.. die even kunnen bevestigen wat ik vandaag op tv gezien heb bij Eurosport. anders geloof ik mijn eigen ogen niet!!!! :eek:

Bob Sapp, onze grote vriend uit de K-1 wereld zag ik vandaag zowaar een fraaie high-kick maken!!!! :eek:

het "slachtoffer" van 1.85m ging niet door zijn hoeven, maar die kick zat er toch redelijk goed op! :)

Sapp staat tegenwoordig onder begeleiding van Sam Grecko. er lijkt vooral gewerkt aan de kicks (heb Sapp nog nooit zo vaak zien trappen als vandaag) en zijn conditie lijkt velen malen beter dan ooit.

Sapp won overigens het tournooi van Hyroshima (dat vandaag dus uitgezonden werd) en plaats zich daardoor dus voor de final elimination.

Ben dus blij verrast en het beloof wat als hij zo door gaat.
Ok, hij zal nooit technisch hoogstaand zijn, maar alles wat hij meer kan dan hard slaan is toch mooi meegenomen lijkt me zo! :p
 
Moob zei:
.. die even kunnen bevestigen wat ik vandaag op tv gezien heb bij Eurosport. anders geloof ik mijn eigen ogen niet!!!! :eek:

Bob Sapp, onze grote vriend uit de K-1 wereld zag ik vandaag zowaar een fraaie high-kick maken!!!! :eek:

het "slachtoffer" van 1.85m ging niet door zijn hoeven, maar die kick zat er toch redelijk goed op! :)

Sapp staat tegenwoordig onder begeleiding van Sam Grecko. er lijkt vooral gewerkt aan de kicks (heb Sapp nog nooit zo vaak zien trappen als vandaag) en zijn conditie lijkt velen malen beter dan ooit.

Sapp won overigens het tournooi van Hyroshima (dat vandaag dus uitgezonden werd) en plaats zich daardoor dus voor de final elimination.

Ben dus blij verrast en het beloof wat als hij zo door gaat.
Ok, hij zal nooit technisch hoogstaand zijn, maar alles wat hij meer kan dan hard slaan is toch mooi meegenomen lijkt me zo! :p

Yep, ik kan inderdaad bevestigen wat je hebt gezien. Ik heb toevallig ook gekeken en kon mijn ogen niet geloven. Dat monster is nog beweegelijk ook. Hij raakte hem goed. Ik geloof dat de man over de 150 kg weegt, dus dan is het best knap als je hem dat zo ziet doen.

Wat een beest!!!!
 
Ik heb het ook gezien, maar zijn conditie zuigt nog steeds. Hij stond zo hard naar lucht te happen dat de voorste twee rijen publiek het bewustzijn verloren :)
 
Ik heb gisteren ook gekeken. Was echt onder de indruk van de vooruitgang die Sapp heeft gemaakt. Het is altijd spectaculair om die man te zien vechten:D
 
Ik vind het nog steeds ruk. Remy Bonjasky slaat en schopt arme Bob nog steeds de ring door, zeker weten.
Eerlijk is eerlijk, de beste man heeft wel heel veel bijgeleerd. Maar een goede kickbokser is het nog steeds niet. Misschien was het een goede kickbokser geworden als hij 10 jaar eerder was begonnen met trainen.
 
saint zei:
Yep, ik kan inderdaad bevestigen wat je hebt gezien. Ik heb toevallig ook gekeken en kon mijn ogen niet geloven. Dat monster is nog beweegelijk ook. Hij raakte hem goed. Ik geloof dat de man over de 150 kg weegt, dus dan is het best knap als je hem dat zo ziet doen.

Wat een beest!!!!

Toen hij net aan k1 gebeuren begon woog hij 170kilo.
volgens mij is het inmiddels iets minder (rond 160) maar nog altijd ruim boven die 150 idd. Hij is wel 2 meter lang maar dan nog, Bob ''the beast'' Sapp
 
En die stomme Japanners moeten nou eindelijk eens begrijpen at ze niet de lichaamsbouw van een zwaargewicht hebben.n Ze moeten ophouden de hele tijd nieuwe Japanse zwaargewichten te brengen want ze kunnen geen van allen kickboksen.
In de K1 max doen de Japanners het wel erg goed. De laatste tijd vind ik de K1 max sowieso veel spectaculairder als de K1. Heeft iemand vorige week die partij van Drago tegen die Belgische Turk gezien?
 
EricR zei:
Ik heb het ook gezien, maar zijn conditie zuigt nog steeds. Hij stond zo hard naar lucht te happen dat de voorste twee rijen publiek het bewustzijn verloren :)

Hahah! :D

Maar vergeleken met eerst is het al stukken beter.

echt kickboksen kan hij nog steeds niet, maar was wel verrast zo veel progressie te zien.
 
Moob zei:
Hahah! :D

Maar vergeleken met eerst is het al stukken beter.

echt kickboksen kan hij nog steeds niet, maar was wel verrast zo veel progressie te zien.

ik ook
 
wat me van sapp bijblijft is de scheenbeentrap op zijn lever, die de kolos van pijn naar het canvas dreef, ik geniet niet van de brute geweld van sapp, ik blijf meer genieten van de sterke vechters met een gewone lichaamsbouw, sorry maar menigen mogen verschillen.
Wat ik wel eens graag zou zien is dat sterke man Mariutz, ervaren karateka eens meedoet aan een K1. Met het risico dat bij verlies hij natuurlijk een stuk status moet inleveren.
 
Back
Naar boven