AndroidHealthClinic

Mensen goed of fout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luppie

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
12.344
Waardering
3
Vertel hier wat je er van vind.
Ik vind de mensheid eingelijk maar brekers. Tot nu toe niets goed uit gekomen.
Kijk naar de dieren dier door de mens zijn gestorven en natuur wat kapot gaat

Small blue dot noemen ze de aarde vanaf een eind weg laten we daar tog wat zuiniger op zijn. Alleen maar oorlog door geloof en vernielling door viesigheid uit uitlaten.

En dat allemaal door ze zo goed denkende mens als je zo goed kan denken waarom dit gedonder ????

We zijn alleen op macht uit en een hoop geld. Wat dat betreft ben ik liever een dier..
 
Liever een dier zijn dat weer door de mens afgemaakt word?
 
Liever een dier zijn dat weer door de mens afgemaakt word?


Jah liever dat dan een primaat die de boel sloopt.
Damn als je deze foto ziet zet het je tog aan het denken tog ?
321750728_fa6631941e.jpg
 
Het sterkste ras overwint, zo is het altijd geweest, nu is het de mens.


En oorlogen zullen er altijd blijven, gewoon niet aan mee doen. Als iedereen dat nou eens deed
 
sterk zijn we niet slim eigenlijk ook niet maar hebben we het toch aan te danken.

Wat een opmerking luppie :roflol: Dit is het internet . Warrior fo life of zoiets(@dasmu) :roflol:
 
Rrrrrrrroooooooaaaaaarrrrrrrrrr
 
Hey je bent hier net. En dan al zo'n grote bek je moet het eers verdienen om zo te praten :D

Iets zegt me dat hij hier nogal is geweest... :D
 
Het sterkste ras overwint, zo is het altijd geweest, nu is het de mens.


En oorlogen zullen er altijd blijven, gewoon niet aan mee doen. Als iedereen dat nou eens deed

Jah maar wat mij betreft is het het domste ras wat er bestaat.
Terwel we tog zo goed kunnen denken
 
Iets zegt me dat hij hier nogal is geweest... :D
Mij ook. En het is zeker eentje die al een hele tijd ligt te roepen hoe k*t dit board is, maar toch een nieuwe account maakt. :roflol:
 
Ik vind niet echt dat je de waarde van een soort kan meten aan wat het betekent voor andere soorten. Ik snap dan ook niet echt wat je bedoelt als je zegt dat de mensheid niks goeds heeft opgeleverd. Wat voor goeds zou je willen zien dan? Verwoesting van de aarde is in the grand scheme even onbelangrijk als een eventuele harmonieuze samenleving met andere soorten.

Verder ben ik het wel met je eens dat we best wat zuiniger kunnen zijn op de aarde en haar flora & fauna, al is het maar omdat je kleinkind misschien ook nog wel eens een eekhoorntje wil zien in het bos. :)
 
FFontopic graag. Zijn jullie hersenen gewoon gedoemd om de pijp uit te gaan ?
Kom op als de mens nog langer wil bestaan moet het snel anders gaan denken en doen.
Al geef ik de mens niet meer het recht op deze dot te lopen
 
Jah liever dat dan een primaat die de boel sloopt.
Damn als je deze foto ziet zet het je tog aan het denken tog ?
http://static.flickr.com/140/321750728_fa6631941e.jpg
Moet ik toch eerst weten wat er op die foto moet zijn te zien.:rolleyes:
Het sterkste ras overwint, zo is het altijd geweest, nu is het de mens.


En oorlogen zullen er altijd blijven, gewoon niet aan mee doen. Als iedereen dat nou eens deed
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een nazi!
Jah maar wat mij betreft is het het domste ras wat er bestaat.
Terwel we tog zo goed kunnen denken
Zo'n 5 jaar geleden las ik een artikel naar ik meen in de quest waarin werd verteld dat de mens niet eens het intelligentste leven is op aarde. Als ik het me goed herinner was dit de blauwe vinvis. (pin me er niet op vast)
Mij ook. En het is zeker eentje die al een hele tijd ligt te roepen hoe k*t dit board is, maar toch een nieuwe account maakt. :roflol:
RDW ecto, Ciko of is MarcW aan een nieuw leven begonnen?
 
Back
Naar boven