Fitness Seller

Mensen help me met kuur!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ahmet 110kg

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2006
Berichten
1.001
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Ik ben iemand die 5 jaar zwaar bodybuilding doet, ik heb nooit gekuurt.
En nu wil ik gaan kuren.
Ik weeg 99kg
1.76m
15%
Ik heb veel geinvormeerd, tenslotte dacht ik aan om te biggenen:

6 weken Dianabol 25mg samen met 200mg deca 8 weken.
nakuur 2 weken clomid 50mg en nolvadex.

is dit een goed kuurtje voor mij? als iemand hier mee mij kan helpen
zal ik hem erg dankbaar zijn.
groeten...
 
gebruik de search voor beginnerkuurtjes :)
 
Ik ben iemand die 5 jaar zwaar bodybuilding doet, ik heb nooit gekuurt.
En nu wil ik gaan kuren.
Ik weeg 99kg
1.76m
15%
Ik heb veel geinvormeerd, tenslotte dacht ik aan om te biggenen:

6 weken Dianabol 25mg samen met 200mg deca 8 weken.
nakuur 2 weken clomid 50mg en nolvadex.

is dit een goed kuurtje voor mij? als iemand hier mee mij kan helpen
zal ik hem erg dankbaar zijn.
groeten...


Erg slechte kuur bro.
Probeer als 1e kuur gewoon test.
Of test en deca of,
test en dboll
 
gebruik de search voor beginnerkuurtjes :)

Mijn zijn gewicht zal hij die beginnerkuur toch iets moeten aanpassen. Voor een eerste kuur op zijn stat's vind ik een stack van 500mg test/400mg deca wel een goede.
 
hoe dan suat waarom test met deca en niet dianabol met deca.
kan iemand dt mij uitleggen???
en met wel dosering moet ik beginnen en eindigen.
thanks alle...
 
Ja suat, vertel eens kerel!
 
Nou, lieverds. Het zit zo...

Deca is een 19nor androgeen. Die staan er om bekend als libidokillers. Het onderdrukt dus je axis (lichaamseigentestproductie) enorm. En deca is op zich al geen goede massabouwer. In een stack doet ie zijn werk beter. Maar de juiste stack is test/deca.

Deca is zeker niet mild, wat jou wss is aangepraat, beste Ahmet. dbol/deca is een hoop vocht, daar haal je minimale gains mee als je voeding niet in orde is.

Test is relatief gezien de veiligste aas. Maar is al jaren lang beschreven als de grote boosdoener. Mss moeilijk om te geloven, maar het is anders.

Test is de basis van ieder kuur. Wanneer men aan een kuur denkt, moet ie beginnen met, wat ga ik naast test zetten.

Dbol hoort een ondersteunend element te zijn in een kuur. En het wordt vaak als kickstart in een kuur gebruikt.

Het is niet per se nodig om de deca naast test te plaatsen in een kuur. Het is mijn mening geweest dat het een goede kuur zou zijn. Je kunt anderzijds ook kiezen voor een test only. Of test/dbol.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar injecties. Aangezien jij de 110kg wilt halen. Vind ik het ook passen bij jou doelstelling.

Mijn lieve Muisje is het wel eens denk ik, betreft de uitleg van wrom deca/dbol geen goede keuze is?
 
Nou, lieverds. Het zit zo...

Deca is een 19nor androgeen. Die staan er om bekend als libidokillers. Het onderdrukt dus je axis (lichaamseigentestproductie) enorm. En deca is op zich al geen goede massabouwer. In een stack doet ie zijn werk beter. Maar de juiste stack is test/deca.

Deca is zeker niet mild, wat jou wss is aangepraat, beste Ahmet. dianabol/deca is een hoop vocht, daar haal je minimale gains mee als je voeding niet in orde is.

Test is relatief gezien de veiligste aas. Maar is al jaren lang beschreven als de grote boosdoener. Mss moeilijk om te geloven, maar het is anders.

Test is de basis van ieder kuur. Wanneer men aan een kuur denkt, moet ie beginnen met, wat ga ik naast test zetten.

Dbol hoort een ondersteunend element te zijn in een kuur. En het wordt vaak als kickstart in een kuur gebruikt.

Het is niet per se nodig om de deca naast test te plaatsen in een kuur. Het is mijn mening geweest dat het een goede kuur zou zijn. Je kunt anderzijds ook kiezen voor een test only. Of test/dianabol.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar injecties. Aangezien jij de 110kg wilt halen. Vind ik het ook passen bij jou doelstelling.

Mijn lieve Muisje is het wel eens denk ik, betreft de uitleg van wrom deca/dianabol geen goede keuze is?

Mooi en duidelijk!!! Perfecte uitleg en er staat geen onzin in. Gewoon lekker voor de test/deca gaan...
 
Ik ben iemand die 5 jaar zwaar bodybuilding doet, ik heb nooit gekuurt.
En nu wil ik gaan kuren.
Ik weeg 99kg
1.76m
15%
Ik heb veel geinvormeerd, tenslotte dacht ik aan om te biggenen:

6 weken Dianabol 25mg samen met 200mg deca 8 weken.
nakuur 2 weken clomid 50mg en nolvadex.

is dit een goed kuurtje voor mij? als iemand hier mee mij kan helpen
zal ik hem erg dankbaar zijn.
groeten...

Nakuur min. 4 weken zetten bro!!!
 
Mijn lieve Muisje is het wel eens denk ik, betreft de uitleg van wrom deca/dianabol geen goede keuze is?

Zeker lieverd, ik wel!
 
beste mensen, moet ik dan aan Sustanon250/deca denken
of moet het perse test/deca zijn.dit is toch het zelfde of niet.
 
test moet basis zijn van je kuur heb ik mij laten vertelle!
en ongeacht je gewicht is test/deca een mooie beginnerskuur!
met de doseringen moet je gokje wagen!of 250mg/200mg of 500/200mg
 
sust en test ent zijn allebei een goeie optie... maar je kan de deca er ook gewoon uithalen ej
 
beste mensen, moet ik dan aan Sustanon250/deca denken
of moet het perse test/deca zijn.dit is toch het zelfde of niet.

Het liefst Test enanthaat/Deca.

Sustanon is wel hetzelfde alleen er zitten snel en langzaam werkende stoffen in. Maar al wil je profiteren van die snelle stoffen zal je toch zeker om de 3dagen moeten prikken, daarom zou je beter kunnen kiezen voor test enanthaat omdat je dan 1x in de week kan prikken.
 
beste mensen, moet ik dan aan Sustanon250/deca denken
of moet het perse test/deca zijn.dit is toch het zelfde of niet.

Met de sus moet je alleen vaker pikken dit ivm de prop die in de sus zit!!!
 
Het liefst Test enanthaat/Deca.

Sustanon is wel hetzelfde alleen er zitten snel en langzaam werkende stoffen in. Maar al wil je profiteren van die snelle stoffen zal je toch zeker om de 3dagen moeten prikken, daarom zou je beter kunnen kiezen voor test enanthaat omdat je dan 1x in de week kan prikken.

Je was me net voor!!! ja de enige snel werkende is dus de prop..
 
of je kan test pakken 10 weken lang en in week 6 beginnen met winstrol tot week 10. Datzou ook een optie kunnen zijn..
 
Wat is je doel met de kuur. Gewoon flink massa aanzetten?
 
mijn doel met kuren is maximale massa en kracht uithalen,
met minimale bijwerking, ik heb gelezen dat je antisociale en agressief gedrag
van Testosterone Enathate krijgt???
klopt dat?
ma ja je krijgt overal bijwerkingvan dus het maakt me niet uit ik ga toch kuren:cool:
 
mijn doel met kuren is maximale massa en kracht uithalen,
met minimale bijwerking, ik heb gelezen dat je antisociale en agressief gedrag
van testosteron Enathate krijgt???
klopt dat?
ma ja je krijgt overal bijwerkingvan dus het maakt me niet uit ik ga toch kuren:cool:



Maar doe het dan wel goed en doordacht.

Want zoals ik het nu lees snap je er nog niet zo heel veel van.
Lees hier die sticky s even door en er word je al snel een hoop duidelijker.
 
Back
Naar boven