MuscleMeat

Mensen, ik wil dit prachtige moment ff met jullie delen :)

Bezoekers in dit topic

braadkip

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Vandaag heb ik voor het eerst een setje van 6 gehaalt met los bankdrukke met zo'n 20 kilo ding aan elke kant (52.5 in totaal) :D
Het leek me zo mooi als je dat kon, en aangezien bijna iedereen in de sportschool het al kon, moet ik zeggen dat ik er erg blij mee ben :D

Hé braadkuiken netjes gedaan, nu ga je voor de 60kg :D

Gefeliciteerd!

Lijkt mij ook wel leuk om zoiets te kunnen.

groetjes Daffy

:clap: ga zo door, drumstick!!!

PS weegt de stang bij jullie maar 12,5 KG

Als het een olympische bar is (met van die rondjes eromheen) weegt ie zelfs 20 kilo. Heb je dus al 60kilo gepusht :thumbs:

Nu mooi voor jezelf een nieuw doel stellen, blijf je grenzen verleggen.

Heel goed chicken legs!

Ja leuk is dat als je weer een doel hebt bereikt. Ik druk zelf alleen al een hele tijd 60/65 zoiets. baal er wel van dat die 70 8 x niet lukt.

:thumbs: way to go dude! Nu op naar die schijven van 25 kilo :)

Heb zelf toevallig gisteren voor het eerst 100 kg gedrukt, 2 keer zelfs :) Eindelijk!!!

idd congrats :thumbs:

het is egt heel fijn he om een doel te bereiken...heb je egt zoiets van jeah dat heb ik weer ff gefixt :) ....en nou door naar de 60kg :D

well done bro.
binnen no-time hangen dr aan elke kant 2 van die schijven, let op mijn woorden...

Heel goed jongen

Dit is nog maar het begin, op een dag post je dat je 100kg heb gedaan

Jopie

way to go.... kipfiletje ! :nana:

mooie momenten... eerste plaat gedrukt... ! (eerste lichaamsgewicht squat, eerste dubbele plaat squat en deadlift....) *sniff*

W.

Proficiat!!! Keep on pushing that weight!!

Kan bij mij het moment nog herrineren dat ik voor het eerst die 'grote' schijven eraan ging hangen (20kg) die hangen nu aan weers kanten 2 en een van 10.

ik zit nu al een tijdje met 22.5kg aan elke kant op een 20 kilo stang (totaal 65kilo), maar dat is nog wel ff genoeg voor mij, meer lukt nog echt niet!!

maar ga zo door en succes!!

Laatst bewerkt:
oeps dubbel klik

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven