AndroidHealthClinic

mensen in een rolstoel die niet lam zijn

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das wel goed geregeld idd in Nederland. Als je je zo enorm vatsig vreet dat je last van je knieen krijgt als je probeert te lopen dan krijg je zo'n vet luxe verstevigd karretje om je vatsige lichaam te verplaatsen.
 
Das wel goed geregeld idd in Nederland. Als je je zo enorm vatsig vreet dat je last van je knieen krijgt als je probeert te lopen dan krijg je zo'n vet luxe verstevigd karretje om je vatsige lichaam te verplaatsen.

Je zou het aan moeten vragen.
 
Zo snel krijg je niet een electrische rolstoel, vaak moet je een groot gedeelte uit je eigen beurs betalen.
 
Ik zit al 25 jaar in een rolstoel (heb een dwarslasie) en schrik er toch wel van wat jullie hier allemaal zeggen.
Ik zal wel een dag met jullie willen ruilen kijk en als jullie dan nog zulke stomme praatjes hebben
 
Ik zit al 25 jaar in een rolstoel (heb een dwarslasie) en schrik er toch wel van wat jullie hier allemaal zeggen.
Ik zal wel een dag met jullie willen ruilen kijk en als jullie dan nog zulke stomme praatjes hebben

Ja huh! Dat zal jullie leren daar in 2010!
 
Ik zit al 25 jaar in een rolstoel (heb een dwarslasie) en schrik er toch wel van wat jullie hier allemaal zeggen.
Ik zal wel een dag met jullie willen ruilen kijk en als jullie dan nog zulke stomme praatjes hebben
Dit is een topic van 10 jaar geleden, leer tussen de lijnen lezen.
 
Ik zit al 25 jaar in een rolstoel (heb een dwarslasie) en schrik er toch wel van wat jullie hier allemaal zeggen.
Ik zal wel een dag met jullie willen ruilen kijk en als jullie dan nog zulke stomme praatjes hebben

G773D679GT5R[1].jpg
 
Ik zit al 25 jaar in een rolstoel (heb een dwarslasie) en schrik er toch wel van wat jullie hier allemaal zeggen.
Ik zal wel een dag met jullie willen ruilen kijk en als jullie dan nog zulke stomme praatjes hebben
De meesten hier hebben nogal wat hersenschade, dus careful what you wish for :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven