MuscleMeat

mensen laten we even normaal met elkaar omgaan... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
mensen... de thread over de rooie blokjes is verschrikkelijk uit de hand gelopen... Ik zag dat ie is gesloten zelfs daarom...
Ik geef toe, ik deed zelf mee. Maar laten we gewoon ophouden met elkaar beledigen en gewoon normaal met elkaar omgaan op het board.

En nog een ding als reactie op wat enkelen zeiden over me... Dat van een tijdje trug dat ik zei over de foto's van patser928 was een geintje, had ik toen nog uitgebreid uitgelegd. En dat ik nix van steroids weet is nu niet meer waar. Mede dank aan dit board ervoor. Ik dacht erover om te gaan gebruiken. Wou groeien, lekker makkelijk met roids natuurlijk. Ik had een adresje van iemand die spul verkoopt. Die gast vertelde (natuurlijk) dat gecontroleerd gebruik volkomen veilig is... Onzin natuurlijk! Daarom kwam ik op dit forum om meer uit te vinden over hoe roids werken, de bijwerkingen.

Hierdoor heb ik besloten het (nog) niet te doen. Ben bijna 19, nog te jong ervoor en de bijwerkingen zijn klote en de resultaten slechts tijdelijk...

Maarja genoeg hierover, laten we gewoon normaal met elkaar omgaan. Ik heb trouwens nu ook al 2 rooie blokjes zag ik.

Maarja! wat doe je eraan he
 
slijmbal!!!!
 
jonguhhhh ik doe gewoon normaal netjes en jij gaat lomp doen

**** you
 
Respect bro! Iedereen even afkoelen en normaal met elkaar verder gaan!
 
Originally posted by biceps_blitz
jonguhhhh ik doe gewoon normaal netjes en jij gaat lomp doen

**** you

Ja erg netjes inderdaad :p , je moeder kan trots op je zijn
 
Originally posted by soulreaver
Respect bro! Iedereen even afkoelen en normaal met elkaar verder gaan!


thank you!
 
no prob, maar er zijn er maar weinig die voor problemen zorgen, dus zoek de fout in dit geval bij jezelf.

maar je hebt gelijk hier kom je nergens mee.

:thumbs:
 
Oké vrede op het forum :thumb: respect!!!
 
Vredespijp dan maar?
 
Verdorie, ik ben een weekendje niet op het forum en ik heb het weer allemaal gemist... Anyways, respect! :thumbs:
 
Originally posted by biceps_blitz
mensen... de thread over de rooie blokjes is verschrikkelijk uit de hand gelopen... Ik zag dat ie is gesloten zelfs daarom...
Ik geef toe, ik deed zelf mee. Maar laten we gewoon ophouden met elkaar beledigen en gewoon normaal met elkaar omgaan op het board.

En nog een ding als reactie op wat enkelen zeiden over me... Dat van een tijdje trug dat ik zei over de foto's van patser928 was een geintje, had ik toen nog uitgebreid uitgelegd. En dat ik nix van steroids weet is nu niet meer waar. Mede dank aan dit board ervoor. Ik dacht erover om te gaan gebruiken. Wou groeien, lekker makkelijk met roids natuurlijk. Ik had een adresje van iemand die spul verkoopt. Die gast vertelde (natuurlijk) dat gecontroleerd gebruik volkomen veilig is... Onzin natuurlijk! Daarom kwam ik op dit forum om meer uit te vinden over hoe roids werken, de bijwerkingen.

Hierdoor heb ik besloten het (nog) niet te doen. Ben bijna 19, nog te jong ervoor en de bijwerkingen zijn klote en de resultaten slechts tijdelijk...

Maarja genoeg hierover, laten we gewoon normaal met elkaar omgaan. Ik heb trouwens nu ook al 2 rooie blokjes zag ik.

Maarja! wat doe je eraan he

Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar toch moet je me eens uitleggen wat je hier mee bedoeld.

Originally posted by biceps_blitz
ah joh zielige impotente losers hier die alleen maar spuiten om snel groot te worden, krijg je altijd negatieve karma van... ik net ook weer omdat ik er wat van zei

"omdat je meedoet met misterdj" was de zeer gegronde reden waarom ik weer negatieve karma kreeg erbij. Voor deze zal ik ook wel weer krijgen.
 
Re: Re: mensen laten we even normaal met elkaar omgaan...

Originally posted by Big Steve


Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar toch moet je me eens uitleggen wat je hier mee bedoeld.

Originally posted by biceps_blitz
ah joh zielige impotente losers hier die alleen maar spuiten om snel groot te worden, krijg je altijd negatieve karma van... ik net ook weer omdat ik er wat van zei

"omdat je meedoet met misterdj" was de zeer gegronde reden waarom ik weer negatieve karma kreeg erbij. Voor deze zal ik ook wel weer krijgen.


kijk dan moet je je toch niet meer afvragen waarom je neg karma krijgt...

doe eerst iets aan die negatieve uitlatingen van je, daarna wil ik je eventueel pos karma geven voor een goede post
 
had je eerder een positief karma gegeven in de rode blokjestopic maar na t zien van de volgende post (die steve hier aankaart) wou ik dat ik dat terug kon draaien..wat een onzin zeg. vooral van iemand die zelf wou gebruiken. vrede hier ok (uiteraard), maar blijf t triest vinden.
 
Ik vind dat Bicep blitz 100% gelijk heeft, hij loopt niet netjes in de rij met de andere schaapjes mee en krijgt dan meteen maar een hoop negatieve karma.... Wat zielig zeg!
 
ok dan bicepblitz :thumb:

@dandy, voor mij geld precies hetzelfde :)
@batskop, zorg dat je weet waar je het over hebt voordat je crap gaat blaten :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan FraGGo geeft. :yell:

je houd ze van me tegoed :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven