XXL Nutrition

mensen tegen geweld.

Bezoekers in dit topic

probeer altijd geweld te vermijden
ook nog nooit in een echt gevecht verzeild geraakt, wel zo dat ik al vaak mensen met hun keel tegen een muur heb gedrukt of op de grond heb gelapt als ze "te ver gaan"
:o al een geluk dat ze nooit terugslagen
 
Ik ben een wegloper.

De samenhang en solidariteit in de samenleving is zodanig dat ik er niet over peins om in te grijpen bij een ruzie op straat. De kans is me iets te groot dat ik bij de ruzie betrokken raak en niemand het vervolgens voor mij opneemt.

En als mensen met mij ruzie zoeken dan doe ik alleen mee als fysiek niet weg kan lopen. Of als ze aan mijn meisje komen. Of als ze me boos maken. Maar verder niet. :D

Ik heb 3 keer daadwerkelijk gevochten. 2 keer op straat en 1 keer op school. 2 keer gewonnen en 1 keer verloren (als je de gezichtsschade vergeleek met die van mn sparringspartner :D ). De laatste keer dat ik heb gevochten was ik 23-24 oid. Alweer een tijdje geleden dus.

Weet je wat trouwens typisch is, dat ik alleen met autochtonen heb gevochten. Uiteraard heb ik ook mijn portie vervelende multiculturele aanvaringen gehad (ik kan me er 3 redelijk goed herrineren, het standaardwerk, hufters in de bioscoop, hufters die je duwen in de kroeg en hufters die naar je spugen op straat), maar die liepen altijd met een sisser af. En ik vermoed dat dat komt omdat ik de stront nogal dicht bij het hart heb zitten en heel snel heel emotioneel wordt (zeg maar gerust hysterisch boos). Je kent dat wel, zo'n kerel die met een vuurrode kop midden op straat hysterisch schuimbekkend staat te brullen dat ie je helemaal kapot gaat maken oid. Zo' man ben ik ook. Maar dan haken de meeste multiculti huftertjes vreemd genoeg af.
Wat mij sterkt in het vermoeden dat ieder mens, dus ook multicultiteringlijers, bij een reeële dreiging van fysiek geweld snel het hazepad kiezen.

klopt! eens je ze bij de kraag vast hebt is het wonderbaarlijk hoe snel ze afkoelen en hoe snel hun ruzietoontje afneemt tot wat meelijwekkend gebrabbel waarmee ze zich er alsnog mee onderuit proberen te muizen. :D

ontopic: ik ben voor verdediging van lijf en leden, maar het lukraak afranselen van gastjes die je even verkeerd aankijken vind ik niet kunnen;)
 
ben persoonlijk iemand die het ten aller tijden zal proberen te ontwijken, maar zou het wel voor vrienden en vriendinnen opnemen denk ik, opzich kan ik best agressief doen als mensen me testen, vaak druipen ze dan wel af, verder ben ik van mening dat geweld niks oplost, ook al sla je iemand helemaal kapot en heb je zogenaamd "gewonnen" als hij naar de politie gaat en aangifte doet en jij hebt een beetje pech heb je een strafblad, wie heeft er dan gewonnen?
 
ben persoonlijk iemand die het ten aller tijden zal proberen te ontwijken, maar zou het wel voor vrienden en vriendinnen opnemen denk ik, opzich kan ik best agressief doen als mensen me testen, vaak druipen ze dan wel af, verder ben ik van mening dat geweld niks oplost, ook al sla je iemand helemaal kapot en heb je zogenaamd "gewonnen" als hij naar de politie gaat en aangifte doet en jij hebt een beetje pech heb je een strafblad, wie heeft er dan gewonnen?

:roflol: indd
 
ben persoonlijk iemand die het ten aller tijden zal proberen te ontwijken, maar zou het wel voor vrienden en vriendinnen opnemen denk ik, opzich kan ik best agressief doen als mensen me testen, vaak druipen ze dan wel af, verder ben ik van mening dat geweld niks oplost, ook al sla je iemand helemaal kapot en heb je zogenaamd "gewonnen" als hij naar de politie gaat en aangifte doet en jij hebt een beetje pech heb je een strafblad, wie heeft er dan gewonnen?

Dan heb je de des betreffende persoon niet genoeg geintimmideerd c.q. geslagen of je bent gewoon te traag geweest om de eerste geweest te zijn...:o
 
Wat vinden jullie trouwens van "geweld" tijdens de coïtus :rolleyes: :p
 
Back
Naar boven