MuscleMeat

Mensen vinden kwark vreemd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

smokey juul

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
1.002
Waardering
0
Ik liep toenstraks naar huis over straat met een bak kwark in m'n handen etend, mensen kijken je dan zo vreemd aan. Ook als ik op school kwark zit te eten kijken ze echt zo van bah wat ben jij aan het eten. Herkenbaar?
 
Mensen vinden het uberhaupt vreemd als je iets anders eet dan brood of patat, laat staan in het openbaar.
Herkenbaar inderdaad, had er gisteren in de trein ook mee te maken maar geef er geen zak om.
 
idd ... mijn collega's kijken raar op als ik mijn blikjes tonijn boven haal of doos melk :-)

maja tzijn dan ook fast food junks ... cola , choco, snoep enz ...

kben toch al lekker gegroeid :p
 
Ach ze zijn het nu wel gewend. Ik neem altijd eten overal mee en ook naar klanten. Nieuwe klanten kijken eerst vreemd. Na uitleg vinden ze het allemaal maar knap dat ik het volhoud :)
 
Laatst bewerkt:
Boeie. Tis nog niet zo erg dat ik tonijn eet op school of op straat, maar een bak kwark moet toch kunnen?
 
Nog altijd commentaar van me collega's als ik ff me broodje eet en daarna kwark ga vreten... zelf snabbelen ze dan aan een frikandelletje ofzo..

Wij mogen niet eten bij klanten (bedrijfsregel) ivm facturabele uren ..
Dus soms gaat er ook wel eens een bakkie kwark naar binnen met 120 km/hr op de snelweg :P
 
de mensen vinden mij een freak omdat ik broccoli eet als tussendoortje :mad:
 
Ze snappen wel dat ik kwark eet maar 500gr vinden ze toch veel.
 
twjunk zei:
Ze snappen wel dat ik kwark eet maar 500gr vinden ze toch veel.

Zeer herkenbaar. 'Normale' mensen eten kwark als toetje. 500 gram voor 4 personen.
Zo'n hele bak duurt bij mij max. 2 minuten en vaak baal ik er nog van dat er zo weinig in zit!
 
2 min? ik doe er 30 over

en boeien al die andere mensen
 
zo een bakkie kwark is inderdaad snel weg gewerkt. Is een lekker tussendoortje. Eet het ook vaak als ontbijt met een flinke portie muslie erbij. zaaaaaaaallig en vult goed :D
 
alles wat een btje afwijkt is raar. Schijt aan hebben. Wat me wel opvalt is als je rijst eet dat je helemaal scheve koppen krijgt, nog erger dan kwark. Neem maar es een bakkie rijst in de trein, altijd lachen.
 
Ik leerde DBC kennen aan de deur met kwark op zijn hele gezicht!



Echt, die gozer kan NIET eten! :D
 
daarvoor heb je ook [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hertje zei:
Ik leerde DBC kennen aan de deur met kwark op zijn hele gezicht!

Echt, die gozer kan NIET eten! :D

Daar zijn ze op de wok ook achter gekomen dacht ik...
 
/-\naboliC zei:
daarvoor heb je ook [Afbeelding niet meer beschikbaar]

voedingswaarde van breaker zuigt echt hard
 
Back
Naar boven