AndroidHealthClinic

Mensen voor publicatie in LEF-magazine gezocht (ANONIEM)

Bezoekers in dit topic

Chef vroeg net al wat ik zat te lachen. Heb maar niet geprobeerd het uit te leggen.

Eigenlijk moet iemand (gewoonlekkel bijvoorbeeld) ergens in een wat meer gelezen deel van het forum een linkje plaatsen. Deze actie verdient toch meer publiek.
Beter doen op 9 augustus denk ik als het blad gepubliceerd is.
 
Beste xx,


Ik heb een maandje terug contact gehad met Dennis Boxhoorn mbt een artikel over verslaving en steroïden. Ik probeer al een paar dagen contact met hem te krijgen of mijn verhaal geplaatst wordt(wellicht is hij op vakantie). Tot op heden heb ik niks vernomen.


Mijn naam is Jan Hout en zou graag weten hoe en of het uiteindelijke verhaal gepubliceerd gaat worden.


MVG,
Jan
Even afwachten dan maar.
 
It's on:
Beste Jan,



Wij hebben het artikel inderdaad ontvangen van Dennis en het wordt gepubliceerd.
A.s. vrijdag ligt het in de winkels. We kunnen vast een exemplaar naar u opsturen als u ons uw adres wilt geven.
Maar ik geloof dat u degene bent die met gefingeerde naam in het blad staat, dus ik weet niet of u het blad per post wilt ontvangen?



Ik hoor graag van u.





Met vriendelijke groet,



xx van xxx
Iemand die het nummer in ontvangst wilt nemen? :p
 
It's on:
Beste Jan,



Wij hebben het artikel inderdaad ontvangen van Dennis en het wordt gepubliceerd.
A.s. vrijdag ligt het in de winkels. We kunnen vast een exemplaar naar u opsturen als u ons uw adres wilt geven.
Maar ik geloof dat u degene bent die met gefingeerde naam in het blad staat, dus ik weet niet of u het blad per post wilt ontvangen?



Ik hoor graag van u.





Met vriendelijke groet,



xx van xxx
Iemand die het nummer in ontvangst wilt nemen? :p

pinda waarschijnlijk:P
 
pinda waarschijnlijk:P
Adres even doorkarma-en voor de liefhebber, wie het eerst komt wie het eerst maalt. :D
Het wordt iig geadresseerd aan Jan Hout, de echte naam zal ik uiteraard niet posten.
 
Epic dat het doorgaat.

Waarom niet gewoon je eigen adres doorgeven? Tenslotte ben jij de auteur.
 
Tis weer te gek voor woorden, zolang ze AAS maar in een negatief daglicht kunnen stellen :screwy:
 
cant wait!
 
vrijdag als in vandaag???
 
Lees het nu pas, kga helemaal stuk, vooral die folders:)
 
Nou jongens ik heb die mediadoos gesproken 2 dagen terug en ze zou me een magazine sturen. Vandaag lag er nog niets bij de post. Iemand die toevallig even langs de sigarenboer moet? :)

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 15:23 ----------

vrijdag als in vandaag???
Jawohl.
 
Ik ga stuk als dit erin staat
 
Nou jongens ik heb die mediadoos gesproken 2 dagen terug en ze zou me een magazine sturen. Vandaag lag er nog niets bij de post. Iemand die toevallig even langs de sigarenboer moet? :)
Kom er langs eentje straks, dus ga sowieso kijken. Als ik het kan vinden koop ik hem. Was toch al het plan.
 
Back
Naar boven