AndroidHealthClinic

Mensen voor publicatie in LEF-magazine gezocht (ANONIEM) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

db4688

Novice
Lid geworden
28 jun 2013
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
74kg
Hi,

Voor een artikel in LEF-magazine ben ik op zoek naar een of meer mensen die anabole steroiden gebruiken of gebruikt hebben en daar met mij al dan niet ANONIEM over willen praten.
LEF-magazine is een tweemaandelijkse glossy voor ex-verslaafden. Uiteraard hoef je niet met naam en toenaam in de tekst; ik zou gewoon graag je persoonlijke verhaal en eventueel je problemen met anabole steroïden horen.

Reageren kan, altijd anoniem, via dennisboxhoorn@gmail.com. Ik hoop op een reactie.

Met vriendelijke groet,

Dennis Boxhoorn
LEF-magazine
06-11006427
 
Ja dat is goed voor je karma een stukje in een magazine over ex verslaafde. Geeft goed weer in welke categorie u ons plaatst ;)
 
:roflol:

Daar gaan we weer..

Een blad (wait) een GLOSSY voor ex-verslaafden???

Omahgoddd
 
Met jou wil ik wel afspreken :$

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Met jou wil ik wel afspreken :$

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk maar uit. Is een magazin voor EN DOOR ex-verslaafden..
Prepper ur angus
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Do you even eat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]























[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
“I admire addicts. In a world where everybody is waiting for some blind, random disaster or some sudden disease, the addict has the comfort of knowing what will most likely wait for him down the road. He's taken some control over his ultimate fate, and his addiction keeps the cause of his death from being a total surprise.”
 
inn

problemen met anababole
sinds ik anabole gebruik heb ik geen lichaamshaar meer telt dit ook?
 
tis weer tdf en de sensatiebladjes willen weer gratis ronselen.
 
Om met je te kunnen praten wil ik gerust met aas beginnen, Dennis :o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


gebruik zelf wat je fysiek trekt op niks
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


kijk anders ff de documentaire van doustier

verslaving aan aas bestaat niet ...
 
lol strong thread backfire
 
Hallo, ik voldoe aan alle gestelde eisen. Graag zou ik willen figureren in LEF! Ik ben een winner.

Hier wat foto's uit mijn portfolio:
of8xab.jpg



Ook een pak staat mij goed:
idgefp.jpg


En ik heb zelfs speciaal een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kVYJCtWxuYc

Ik hoop snel van u te horen!


Groet,
Leroy Kakiay.



PS ik ben beroemd.
 
Jullie zijn zelf verslaafd.....











Aan sensatie
 
Aangezien de nieuwste editie toch al bij de drukker ligt:
Beste Dennis,

Ik las je oproep op dutchbodybuilding.com en wou daar graag op reageren.
Zelf heb ik jarenlang zwaar aan de steroïden gezeten en heb diepe dalen gekend door misbruik van deze hormonen.

Het begon al op m'n 18e(ben nu 30 jaar oud), ik was ontzettend fan van Arnold Schwarzenegger(zoals velen rond die leeftijd) en besloot om me met een vriend op te geven voor een sportschool. Gauw zag ik al dat er veel werk aan de winkel was want de meesten wogen wel minimaal 20 kg meer dan mij en hadden al een behoorlijke 6 pack.

Na een maand of twee braaf naar de sportschool te gaan, kwam ik in contact met een grote jongen met als bijnaam sniper wat een personal trainer bleek te zijn, hij was zo breed, dat wou ik ook!
Ik vroeg hem hoe hij dit lichaam had gekregen, in eerste instantie deed hij er nogal lacherig over en begon me in de zeik te nemen met tips als pindakaas op je buik smeren. Het was duidelijk dat hij er niets over kwijt wilde. Een week of wat later zou de sportschool net sluiten toen ik besefde dat ik m'n sleutels had laten liggen in m'n kluisje. Halsoverkop teruggefietst en gelukkig zag ik nog licht branden. Toen ik de deur opendeed van de kleedhokjes schrok ik me rot. Daar was die jongen en hij zat iets te injecteren in z'n bil! Hij was hier duidelijk niet van gecharmeerd en begon me uit te schelden voor vieze kk homo! Wist niet zo goed wat ik hiermee aan moest en besloot maar een weekje niet te gaan sporten.

Een week later toch maar weer wel gegaan en het eerste wat ik zag was die jongen, hij besloot me even apart te nemen en zei dat dit tussen ons moest blijven. Na verder te vragen bleek dat hij aan de steroïden zat. We besloten het op een deal te gooien, ik zou m'n mond houden en hij zou mij steroïden leveren. Hij moest 700 gulden hebben, maar hoe kreeg ik dat voor elkaar? Ik had het geld niet, dus besloot een baantje te zoeken, folders rondbrengen. Na een maand door weer en wind dit gedaan te hebben had ik nog maar 400 gulden, bij lange na niet genoeg dus.

Net voor de sportschool ging sluiten was hij als enige in de sportschool en legde het probleem aan hem voor, ik moest en zou beginnen. Misschien kon hij het voorschieten? Hij legde zijn hand op m'n schouders en zei "ik ben zo terug". Mijn hart klopte als een gek, zou het nu eindelijk zo ver zijn?
Na een minuut of twee wachten kwam hij terug, tot mijn verbijstering was hij poedelnaakt en zei "als je dit echt zo graag wilt, begin me dan maar te ppen".
Ik stond met m'n mond vol tanden, en een minuut of 5 later met een mond vol sperma. Hij pakte z'n gymtas en kwam met middeltjes als testosteron en dianabol te voorschijn. Ik was nog steeds niet helemaal bij de les, want wat had ik zonet gedaan?
Ik ging snel mijn tanden poetsen toen ik thuis was.

De volgende dag ging ik terug om de 400 gulden te brengen en hij gaf me advies over hoe het te injecteren na sluitingstijd. Eerlijk is eerlijk, de kilo's vlogen er werkelijk aan en begon met trots in tanktops te lopen over straat, nog nooit had ik zoveel aandacht gekregen! Echter na de kuur, leek het wel alsof ik terug bij af was...ik MOEST en zou weer kuren. M'n folderwijk was ik inmiddels kwijtgeraakt omdat ik de folders dumpte in de dichtsbijzijnde papierbak. Ik ging terug naar sniper en hij wou me wel helpen alleen zou een blowjob niet meer volstaan, hij wou me nken.
Ik moest hier een nachtje overslapen, ik ben toch geen homo?!? Wat is wijsheid?
Ik besloot het toch maar te doen, een week lang doete hij me na sluitingstijd in de sportschool en ik kon weer kuren!
Het leek alsof deze keer de kuur minder hard insloeg en werd behoorlijk depressief...wat moest ik doen?
Ik kwam steeds meer in de knoop met mezelf en werd ontzettend paranoia, iedereen moest wat van me, iedereen wou me voor me lichaam..of toch niet?
Ik werd gek, op een avond zat ik thuis mezelf af te trekken en te huilen onder een ijskoude douche. Het ging helemaal verkeerd met me.

Mijn omgeving zag het ook dat er wat mis met me was en m'n ouders stonden erop dat ik naar de huisarts ging, zo gezegd zo gedaan. Ik liet niets los en zei dat het mijn late puberteit was. Crisis afgewend.

Week later ging ik met sniper naar de sauna, daar ging het helemaal verkeerd...er was een jongen daar die een pak chocomel aan het drinken was, ik vroeg hem beleefd waarom hij niet gewoon een verkoelende drank dronk, het is immers een sauna. De jongen zei iets in de trant van "verkoelende dranke zijn voor homo's"...er knapte wat in me en begon er op los te slaan. De politie werd er bij gehaald en ik mocht de avond in de cel doorbrengen.

Vanaf dit moment begon ik me af te vragen of ik niet een beetje doorgeslagen was en ben gestopt met trainen.
Nu jaren later train ik weer, maar ben gestopt met steroïden, mensen onderschatten wat het met je leven doet..

Hoop dat je hier wat mee kan.

Groetjes Jan.
(no homo)
 
Goed verhaal! Ik ga dit later aan m'n kleinkinderen voorlezen.
 
Back
Naar boven