AndroidHealthClinic

menshealth

Bezoekers in dit topic

oke dat werpt dan wel even een ander licht op de zaak. goed opgelet sportfood ;)

ik heb menshealth ook een tijdje gelezen staan wel grappige artikelen in, maar op een of andere manier kon het blad me na een jaar niet meer echt verrassen.

Haha, zoals dat artikel om al rustend spieren aan te zetten (is al een sin een topic geweest:p)
Lees het soms, maar geloof zeker niet alles;)
 
Haha, zoals dat artikel om al rustend spieren aan te zetten (is al een sin een topic geweest:p)
Lees het soms, maar geloof zeker niet alles;)

Jij hebt duidelijk niet het hele artikel gelezen. Met dat artikel leggen ze dus maar weer de nadruk op rusten. Dat dat zo belangrijk is. Hun zeggen daar zelf ook dat je gewoon hard moet trainen en goed moet eten. Om dan vervolgens lekker op vakantie te gaan terwijl je spieren zo helemaal kunnen herstellen en groeien...
 
Men's Health is een soort soap, als je er na een jaar toevalling even naar kijkt valt je op dat er niets is veranderd, dezelfde onderwerpen, dezelfde nieuwtjes etc.
 
julie hebben gelijk had het artikel te snel gelezen.maar de zin was ook niet handig geformuleerd:o
 
flex en muscle&fitness zijn leuke bladen. Mens health vind ik ook niet echt super.
 
Dus nu is het 70% krachtwinst bij 70% van de mensen...?:scheet:
 
Als je goed leest dan staat er dat Creatine bij zo'n 70% van de gebruikers krachtwinst opleverde. Dus niet 70% krachtwinst.;)

Ik heb het boek niet maar d8 precies hetzelfde. Gezien de andere 20 tot 30 procent non responders ging ik uit van 70-80 procent responders. Echter ontbrak dit in het stukje en stond er wel iets over 70 procent krachtwinst.

Maar je was me dus al voor :cool:
 
Back
Naar boven