MuscleMeat

Nieuws Mentaal gehandicapten moesten jarenlang in kooien tegen elkaar vechten

Bezoekers in dit topic

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
12.216
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Mentaal gehandicapten moesten jarenlang in kooien tegen elkaar vechten
,
media_xl_877286.jpg

Het schandaal in een school voor mentaal gehandicapten in de Texaanse badstad Corpus Cristi breidt uit: opnieuw zijn twee begeleiders geschorst na nieuwe tips over de kooigevechten die jarenlang plaatsvonden in de instelling.

Op video
Zes medewerkers van de school zijn inmiddels aangeklaagd wegens het verwonden van een gehandicapt persoon. Ze worden ervan beschuldigd leerlingen te hebben gedwongen te vechten achter een afgerasterd gedeelte in de school. Het personeel legde de gevechten vast op video en speelde de beelden ter vermaak af.

Juichen
De politie vond op een mobiele telefoon van een van de docenten diverse filmpjes. Op een daarvan is te zien hoe twee verstandelijke gehandicapte jongens elkaar in de kooi slaan en bij de keel grijpen. Begeleiders juichen de vechters intussen toe vanaf de zijlijn.

Vechtclub
"Het lijkt erop dat de begeleiders in de instelling de leerlingen gebruikte als een soort vechtclub", aldus het plaatselijke hoofd van de politie. "Ze buitten de leerlingen uit voor hun eigen plezier."

De staat Texas heeft extra veiligheidspersoneel ingehuurd om de bewoners van de instelling te beschermen. (mvl)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...arenlang-in-kooien-tegen-elkaar-vechten.dhtml


ziek :s
 
O waren het mentaal gehandicapten. Had dit bericht al een keer gelezen ergens, niet helemaal goed dus :o

Dit is natuurlijk een schande.
 
cripplefight!!!!!
 
net of kan een debieltje een mooie round house kick ala chuck norris maken?!lijkt me niets aan!
 
sick as hell. hopelijk krijgen ze flinke celstraffen.
 
Schandalig dat ze MMA vechters tegenwoordig als "mentaal gehandicapten" bestempelen.
 
Misschien wilden die gehandicapten het wel zelf? Volwassen mensen kunnen een fight houden en elkaar afrossen, waarom hun dan niet..
 
te walgelijk voor woorden
 
Misschien wilden die gehandicapten het wel zelf? Volwassen mensen kunnen een fight houden en elkaar afrossen, waarom hun dan niet..

het vond plaats onder dwang volgens de politieverklaringen...dus lijkt me enigzins uitgesloten.
 
Hahaha, zijn de filmpjes al online verschenen?
 
het vond plaats onder dwang volgens de politieverklaringen...dus lijkt me enigzins uitgesloten.

Volgens politieverklaringen heb ik al ook zoveel gedaan dat ik niet eens gedaan heb.. kan je nooit op verder gaan.

Maja die retards wisten gewoon niet beter waarschijnlijk, doen maar wat er gevraagd word.
 
Back
Naar boven