AndroidHealthClinic

[Mentaal] Onbegrip

Bezoekers in dit topic

Wallin

Cool Novice
Lid geworden
18 aug 2011
Berichten
102
Waardering
4
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
16%
Het komt steeds vaker voor dat mijn omgeving raar opkijkt van mijn strikte voedingsschema die ik elke dag loyaal volg.

Opmerkingen zoals: 'Zoveel eten is echt ongezond!'' of als je in de kroeg bent: "Zit je alweer aan de Spa Rood? Sjongejonguh! Alcohol kan echt geen kwaad hoor", zijn voorbeelden van mensen die totaal niets weten van het body en builden.

Nu ik steeds meer van die rot opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijg. En vooral van mensen die denken het beter te weten dan jij, terwijl die het ene na het andere domme opmerkingen maken, begint het steeds meer mentaal aan mij te knagen.

Mijn geduld begint op te raken, ben hierdoor erg prikkelbaar en ga mensen liever uit de weg.

Wie heeft ook last van dit onbegrip? En hoe gaan jullie ermee om?
 
laat ze maar talken, wil hun gezicht wel zien als je in X aantal tijd voor hun neus staat met een topfisiek
 
Niks van aan trekken, als je teveel drinkt zeggen ze waarom zuip je zoveel?
 
laat ze maar talken, wil hun gezicht wel zien als je in X aantal tijd voor hun neus staat met een topfisiek
++

Ik krijg ook wel eens opmerkingen, maar mij sterkt dat eigenlijk alleen maar meer om er nog harder voor te gaan. Ik weet waar ik het voor doe en dat is voor mezelf. Niemand heeft er last van dat ik niet drink of veel kip/kwark/eieren eet toch? Dat anderen niet de wil of discipline hebben om zo te leven en liever iets minder strak in 't vel door het leven gaan is hun keuze.
 
Snap niet waar je je druk om maakt eerlijk gezegd.
 
ik denk altijd maar zo;

hatersgonnahate.gif


:D
 
Wordt moslim, dan heb je een goed excuus om niet te drinken .....
 
Gewoon negeren.
 
Sterker in je schoenen staan kerel.
Op den duur moeten ze toch zien dat die levenstijl van je wel zijn vruchten afwerpt.
 
Kost wat tijd om het te ''accepteren''
Ik heb gemerkt dat het ook is hoe je er zelf mee omgaat. Je moet je postuur ook een beetje misbruiken om duidelijk te maken dat je geen gezeur wil. :p
 
laat ze maar talken, wil hun gezicht wel zien als je in X aantal tijd voor hun neus staat met een topfisiek

:exactly:

Het motiveert mij juist om NOG harder te trainen! Dan zien ze nog wel een keer hoe je eruit komt te zien van zoveel eten en spa rood drinken! :)
 
Nou moet ik wel zeggen dat ik spa rood wel erg ranzig vind, doe mij maar blauw.
 
Niks van aantrekken inderdaad. Waarom zou je je storen aan mensen die overduidelijk geen idee hebben waarover ze het hebben?
 
Niks van aantrekken inderdaad. Waarom zou je je storen aan mensen die overduidelijk geen idee hebben waarover ze het hebben?

als je er dag in dag uit moet mee samenleven is het idd storend. Je kan het vergelijken met een hele familie bijbelgekken:)
 
Wordt moslim, dan heb je een goed excuus om niet te drinken .....

'goed' :p
vreemd dat mensen zulk soort beslissingen wel accepteren en tolereren, als een soort geldige reden om je dieet aan te passen, en dan moeilijk doen over mensen die een speciaal dieet volgen om aan hun lichaam te bouwen.

Ik probeer hier geen religieus debat te starten, maar ik heb zelf inderdaad ook wel eens moeite met de gedachtegang van mensen.

Laatst zei mijn moeder "wanneer ga je weer eens gezond doen?" n.a.v. mijn dieet (teveel eiwit volgens haar), dit terwijl ik in de laatste paar weken ben begonnen met gezond eten, veel bewegen en ik ben gestopt met roken...
Vrouwen logica..
 
'goed' :p
vreemd dat mensen zulk soort beslissingen wel accepteren en tolereren, als een soort geldige reden om je dieet aan te passen, en dan moeilijk doen over mensen die een speciaal dieet volgen om aan hun lichaam te bouwen.

Ik probeer hier geen religieus debat te starten, maar ik heb zelf inderdaad ook wel eens moeite met de gedachtegang van mensen.

Laatst zei mijn moeder "wanneer ga je weer eens gezond doen?" n.a.v. mijn dieet (teveel eiwit volgens haar), dit terwijl ik in de laatste paar weken ben begonnen met gezond eten, veel bewegen en ik ben gestopt met roken...
Vrouwen logica..

haterz gonna hate, de enige manier om dit echt te stoppen is iedereen die er iets van zegt gewoon volop op hun neus slaan. Maar dan zit je wel met de gerechtskosten...
(maar met wat geluk zit je rechter ook op dbb)
 
Ik kijk die persoon altijd gewoon aan met een glimlach en zeg verder niks. Kan me eerlijk gezegd ook niks boeien wat de meeste mensen zeggen over het dieet / sporten..

Als ze je zien na een lange tijd is het "wow, jij bent groter geworden zeg.." en dan vertel je ze wat je er allemaal voor doet en dan ben je opeens de grootste idioot die op de wereld loopt.. :rolleyes:.
 
precies! altijd dat geseik van dat ik overal water drink ipv bier of cola:mad:
 
Back
Naar boven